Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Måste även komma med en hidden brag som jag inte tror många kan toppa. Jag har aldrig varit på en arbetsintervju och INTE fått jobbet:mrgreen:. Och då talar vi över 7-8 jobb. Vet att det nte är en stor nog sample. Men ändå kul :mrgreen:

 

Varit på 1 arbetsintervju i mitt liv. Nåt säljarjobb som man skulle åka runt i sverige och typ sälja bredband eller nåt. Fick det, men valde att tacka nej. Poker FTW!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

'Gah du skriver 6 inlägg irad typ, multicitera dah...

Förresten, frusen kycklign, hur länge ska den tinas? Har haft i micron nu i 30 min och typ inget har hänt. De har iofs varit nedfrysta i ca 1 år men ändå. Når borde hända?

 

Btw, min datastol är nuts. Bara man lär sig hantera den är den sinnessjukt ergonomisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tränade btw dagen till ära i en Bröndbytröja för att hylla upp den gamla AIK-hjälten Krister Nordin. Samlat på mig sjukt många fotbollströjor genom åren, köpte extremt många som kids, tror fan jag har 60-70st. Alltid lika svårt att välja vem man ska "reppa" på träningen.

 

 

Röda Stjärnan/Bojan tröjan alla dar i veckan...GAAH :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

'Gah du skriver 6 inlägg irad typ, multicitera dah...

Förresten, frusen kycklign, hur länge ska den tinas? Har haft i micron nu i 30 min och typ inget har hänt. De har iofs varit nedfrysta i ca 1 år men ändå. Når borde hända?

 

Btw, min datastol är nuts. Bara man lär sig hantera den är den sinnessjukt ergonomisk.

 

Släng in kycklingen i ugnen 200grader 1 tim!Akta dig för rå kyckling..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde den förra veckan. Succé obv:)

 

Läste på Svenskafans att det finns planer på en GEMENSAM balkanliga i framtiden.... Något du är mer insatt i?

 

 

Skönt att höra ;D

 

Mja har också hört lite rykten om det. Anledningen bakom detta tror jag är att ligorna just nu är väldigt dåliga rakt igenom , visst finns det bra topplag som har råd att köpa spelare och är hyffsat kraftiga ute i Europa men det handlar alltså om 2-3 lag. Med en ny "superliga" skulle det antagligen komma betydligt mycket mer folk på matcherna , ett nytt intresse och gamla goda minnen från förr i tiden då stormatcherna verkligen drog mycket folk och fick uppmärksamhet. Just nu drar inte ens Belgrad derbyt mer än 15,000-20,000 pers på en arena som rymmer 80,000 personer och det är givetvis rätt tragiskt då fotbollen jämte med basketen vart den största sporten nere i Balkan och detta derbyt alltid dragit fullsatt innan kriget bröt ut.

 

 

Sedan så skulle antagligen ligan dra mer sponsorer och spelare utifrån kanske skulle bli lockade att spela. Men det viktigaste är ändå att folk skulle gå på matcherna , standarden skulle höjas betydligt och inhemska spelare skulle ha lättare att utvecklas. Nu sticker dom i princip när dom är 17-18 år till ett halvdant lag i Italien eller liknande eftersom ligan är dålig och möjligheterna till utveckling inte är optimal.

 

Det är ju typ plus sidan , men allt detta kommer aldrig att funka om folk fortfarande har samma snevridna etniska/politiska åsikt som för 10 år sedan. Man ska komma ihåg att vi bara för 15-20 år sen var i krig med varandra och att det fortfarande inte är helt glömt. Finns fortfarande mycket hat och huliganismen är stor där nere , speciellt mellan lag från Kroatien/Serbien.

 

Fotbollen väcker ju mer känslor och än idag så är det hat tyvärr. Bara kolla vad som hände i tennismatchen i årets Australien Open mellan Novak och en bosiern Delic. Bosnier och serber slogs ju utanför arenan och vi snackar alltså om tennismatch mellan en serb och en bosnier som spelar för USA. Detta hände alltså i Australien....Kan bara tänka mig vad som kan hända om Partizan spelar mot Dinamo Zagreb i Belgrad och nåt går fel. Kaos och skandaler i massor.

 

Just nu tror jag inte att detta är en bra idé men som artikelförfattaren på Svenska Fans skriver så kanske det skulle funka om 5-10 år om allt är stabilt där nere. Isåfall vore det riktigt grymt , både för spelare , fotbollen och fans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju typ plus sidan , men allt detta kommer aldrig att funka om folk fortfarande har samma snevridna etniska/politiska åsikt som för 10 år sedan. Man ska komma ihåg att vi bara för 15-20 år sen var i krig med varandra och att det fortfarande inte är helt glömt. Finns fortfarande mycket hat och huliganismen är stor där nere , speciellt mellan lag från Kroatien/Serbien.

 

Fotbollen väcker ju mer känslor och än idag så är det hat tyvärr. Bara kolla vad som hände i tennismatchen i årets Australien Open mellan Novak och en bosiern Delic. Bosnier och serber slogs ju utanför arenan och vi snackar alltså om tennismatch mellan en serb och en bosnier som spelar för USA. Detta hände alltså i Australien....Kan bara tänka mig vad som kan hända om Partizan spelar mot Dinamo Zagreb i Belgrad och nåt går fel. Kaos och skandaler i massor.

 

Just nu tror jag inte att detta är en bra idé men som artikelförfattaren på Svenska Fans skriver så kanske det skulle funka om 5-10 år om allt är stabilt där nere. Isåfall vore det riktigt grymt , både för spelare , fotbollen och fans.

 

Håller fullständigt med. Tvivlar på att en "enad" balkanliga är den rätta vägen. Kanske någon gång i framtiden men enligt mig försvinner lite ländernas charm om man slår ihop ligor. Tyckte Royal League var ett stort skämt rakt igenom.

 

Som du säger kan det nog brista ett par ggr mellan lag/människor på balkan. jag minns själv när jag i somras var på en ö utanför Split i kroatien. Ön hette Brac tror jag. Hursomhelst hade dom en 5-aside fotbollsplan där. Den var ständigt smockad med kroater, och då vi var ett grabbgäng som gillar fotboll , ställde vi upp och utgjorde ett "svenskt" lag. Min polare hursomhelst, hade köpt en Mirko Vucinic-tröja när vi var i Montenegro. Nu är han ju Montenegrin, men spelade ju tidigare för just Serbien. Ska inte säga att det hände något allvarligt, men blickarna och kommentarerna han fick av kroaterna var väl kanske inte dom allra snällaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker matpacksgrejen verkar vara rätt nuts for real.

När åkte ni till thai?

 

 

Nog låter de helt ok i mitt tycke oxå men måste obv hitta nått sätt att vinna kriget på? I kring och poker är allt tillåtet, så på PF borde väl allt-allt vara tillåtet imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...