Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Efter 2 rätt roliga utgångar(fredag 90's, lördag Fasching) unnade jag och Izy oss precis hemkörningspizza. Vi beställde från ett nytt ställe med endast 35kr frakt, USA Pizza Express, Danvikstull....

 

Ser fram emot dagens träning, inomhusfotboll är fan jävligt rolig, synd bara att man inte orkar så mycket. Måste nog jobba lite på konditionen innan säsongen börjar. Blir dock tufft nu med thai och allt. Man kanske borde simma några mil som FriSoren gjorde.....

 

Inte grindat sedan klonken i torsdags, blir nog ett pass ikväll. Ryktet går att Max(maxwell) är i Sthlm atm och dessutom fyller år imorrn. Blir nog en grindstuga i lägenheten denna vecka. Ska försöka dra ihop ett gäng, jag, Johan, Shahin, Sunny, Max, någon mer sugen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket wajn och shahin bidrar inte! Skärpning övriga kontorister! Trodde thai var problemfritt? Strävar ju som tidigare sagt efter ett meckfritt liv, trodde thai skulle hjälpa mig lit på traven.

 

Såg precis Seven Pounds, rätt bra imo. Bra budskap, känns nånstans som att den filmen kan få folk att donera lite organ.....

 

Jag och Izy har hursomhelst hyrt 3 ryskor som ska komma och städa innan vi åker, trist....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket wajn och shahin bidrar inte! Skärpning övriga kontorister! Trodde thai var problemfritt? Strävar ju som tidigare sagt efter ett meckfritt liv, trodde thai skulle hjälpa mig lit på traven.

 

Såg precis Seven Pounds, rätt bra imo. Bra budskap, känns nånstans som att den filmen kan få folk att donera lite organ.....

 

Jag och Izy har hursomhelst hyrt 3 ryskor som ska komma och städa innan vi åker, trist....

Hur mycket kostar det att ta hem 3 ryskor som städar da? skulle behöva lite städhjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard....

 

Minns när sexy jobbade på hattbaren, då fick man se på hattar. Han var "killen med hatt", oavsett tillfälle. På krogen, i bowlinghallen, fika hos mormor etc etc. Different hats for different occasions....

 

hahaha (: n1

 

öronvärk går genom gänget här, trevligt.

 

hellre det än konstant bultande tandvärk imo

 

bögar

 

Mycket wajn och shahin bidrar inte! Skärpning övriga kontorister! Trodde thai var problemfritt? Strävar ju som tidigare sagt efter ett meckfritt liv, trodde thai skulle hjälpa mig lit på traven.

 

Såg precis Seven Pounds, rätt bra imo. Bra budskap, känns nånstans som att den filmen kan få folk att donera lite organ.....

 

Jag och Izy har hursomhelst hyrt 3 ryskor som ska komma och städa innan vi åker, trist....

 

 

LOL 7 pounds är sån jävla skitfilm... orka kolla på LÅTSASSKÅDISEN will smith i 2 timmar medan han stirrar framåt i olika bilar/lägenheter... sånt piss...

 

sen finns det inget som heter ögontransplantation....

 

SUCK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

LOL 7 pounds är sån jävla skitfilm... orka kolla på LÅTSASSKÅDISEN will smith i 2 timmar medan han stirrar framåt i olika bilar/lägenheter... sånt piss...

 

sen finns det inget som heter ögontransplantation....

 

SUCK

 

Nej, de heter polsk-freebase-operation på förfesten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I många länder, och jag är ganska övertygad att thailand med visumkrav och skit är ett av dem, så måste passet vara giltid i ytterligare 6 månader från och med hemresedagen. Ett tips är att fixa det snabbt som fan annars är du i deep shit och kommer gråtande behöva stå på passpolisen i arlanda och betala 1000sek för ett provosoriskt pass, men ändå missa flyget.

 

Yes vet om det. Drar in till stan imorgon för att klippa håret, fixa pass och något mer jag inte kommer ihåg. Men som ska fixas:mrgreen:

 

Snälla gör det inte, om du inte skämtar så kommer du nog en dag inse varför det är så tokigt, om du inte gör det som någon typ av dubbellevling eller vad man ska kalla det på forumspråk.:-)

 

Nej da min kära Zumsar. Jag är jättedålig på att levla så förvänta dig inga bra levlingar.

 

Har faktiskt funderat på det. Inte så att jag aldrig träffat en tjej och så.. har ju haft flickvänner. Så det handlar inte bara om att göra det här för att träffa tjejer.

 

Det jag mest fascinerats över är själva psykologin bakom det hela. Att alla tjejer, över hela världen, i grund och botten är likadana. Och vad de här grabbarna har gjort är att de bryter ner olika faser, och gör allt perfekt. Dvs.. när de precis träffat. En fas. Bli vän med kompisarna och köra negs. En till fas och sist men inte minst #close. Sen går det här att jämföra med poker faktiskt.

 

Belöningen för alla teori och utveckling inom pokern leder till mer och större pengar. En pickupartist belöning är obv tjejer och en stor edge i det sociala livet som gynnar en på jobbet, krogen, tom en arbetsintervju.

 

Måste även komma med en hidden brag som jag inte tror många kan toppa. Jag har aldrig varit på en arbetsintervju och INTE fått jobbet:mrgreen:. Och då talar vi över 7-8 jobb. Vet att det nte är en stor nog sample. Men ändå kul :mrgreen:

 

Men får se hur jag gör. Har talat med en polare som hållit på med magi och han tyckte också att det hela var intressant. Så kan väl sluta så att vi båda försöker oss på det som en hobby och blir wingmen.

 

 

 

BTW: Ska börja kolla in olika Muay Thai klubbar nere i phuket. Kanske provar på lite :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shahin89 grindhörna

 

 

cimg2292iu4.th.jpg

8-)

 

 

Är det pepparkakor jag ser????

 

btw

Om inte jag får tag på biljetter till baller matchen i köpenhamn så drar jag till STHLM nu på fredag...

 

Finns det en microchans att man stöter på en kontor kändis någonstans ute? Och i så fall vilket ställe finns det mest chans att stöta på en i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kommer hem från en lyckad träning och veckans matpaket ligger utanför dörren, NUTS.

 

Måndag

Marinerad kyckling med rödbetor, purjolök, skysås och ris

 

Tisdag

Pastagratäng med råriven morot

 

Onsdag

Vischysoisse med kallrökt lax och surdegbröd

 

Torsdag

Biff med dragonsås, rostad potatis och tomatsallad

 

Fredag

Panerad lolcat med friterade loldogz

 

Tränade btw dagen till ära i en Bröndbytröja för att hylla upp den gamla AIK-hjälten Krister Nordin. Samlat på mig sjukt många fotbollströjor genom åren, köpte extremt många som kids, tror fan jag har 60-70st. Alltid lika svårt att välja vem man ska "reppa" på träningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...