Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

småsnacket på ft

 

deadprez22: hmm\

CLCindyLC: hard game

hammers27: certainly is!

mcd147: absolutely brutal

CLCindyLC: but gg

NutsitTaas: whats the clock where you are playing?

NutsitTaas: here its 4.20am

CLCindyLC: 3.20

mcd147: 2.20

hammers27: 2.20 here but im still knackered!

hammers27: got to be up at 7am!

NutsitTaas: i have to 9am

NutsitTaas: so its same

hammers27: v true

IzYd3M0n: im going to take a teeth out at the dentist in 4 hours

hammers27: ouch!

CLCindyLC: have fun

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag kan typ inte uttala mej om det jag såg av den där turneringen... jag vet inte vad ska jag säga... ordet som förklara det bäst är nog: wat?

 

konversationerna... eller snubbens valuebet med 44 på xKJ6 sen snapcall river 7 då andra killen donkpushar med Q9 missat färgdrag... efter den handen går ni och bestämmer er för att bluffa MR calling station med TOTALT air, med en bet som SKRIKER air 700k i 150k han har typ 400k bakom, joppen synar OFC med typ 3par och ni 2outar....

 

helt jävla otroligt.

 

 

aja, "grattis, ni förtjänar det" haha

 

/Bitter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Johan och Niklas!!

 

Harlig nar lyckan flinar oss kontorister i ansiktet! Sa som jag har forstatt det sa springer vi samtliga bra!. Kanske kan bli en ny rekordmanad detta?

 

Min mindre frivilliga visarun resa till singapore borjade bra! Klara hade skrivit in fel datum nar hon bokade med mitt kort, sa vi stod pa flygplatsen pa koh samui utan biljett. Jag tankte ga och kopa en pistol av enklare modell ganska omgaende, bakis och javlig efter fullmoon. Men vi lyckades fa tag pa en ny biljett! For 1/4 av priset och dessutom direktflyg!! woohoo

 

Efter det sa tar lyckan slut tyvarr. Att aka longboat hem fran fullmoon var inte den basta upplevelsen i mitt liv. Svinkallt, och det skvatte vatten hela tiden. Totalt genomblot, var som att sta i en dusch med iskallt vatten i en halvtimme. Nu sa ar jag ovb sjuk. Jag brukar nastan aldirg bli sjuk, men just nu ar det riktigt jalvigt. Hog feber, fryser, svettas, spyr, hungrig, kan inte ata, tokforkyld, rinner snor konstant, suger allmánt mycket.

Har inte sovit ett skit inatt , sa har legat och kollat pa fotball channel i typ 10 timmar och langtat tills det har blivit morgon.

Om en timma far jag tillbaka mitt pass, och ber till gudarna att mitt visa har blivit godkannt sa jag kan aka hem. Har flyg bokat till 1830. Sa ar i phuket runt 8-9 isf.

 

Laste igenom det har, kanns som ett ruggigt whinepost, men ar inte varre an shahins vanliga godnattmedelande :)

 

Snygga mal av david villa och giggs for ovrigt, sett dem x ganger hehe.

 

Varfor ar ingen av officenordarna online foresten? syns snart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, är med i matchen nu.

Gud gav mig 2 outaren igår som plåster på såren för vad som skulle ske idag. Fyfan vad dåligt jag mår och fyfan vad ont jag har. Baaaaaaah

 

Finns det någon chans i världen att jag inte kommer smeta in detta i ditt ansikte? tandtroll, tandfé, tandkräm, tandtråd, tandläkare tandemcykel, tandcatz

 

Näe, nu till ambassaden och fixa visum, gogogogo....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...