Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!

 

Fyfan vad skönt med turreklonk, min största klonk hittils. "Kul" att man splitta;-)

 

Täcker upp monsterbacket på cg tidigare idag. 1650röda, lol.

 

ITM i 12.5k gtd också, 55 kvar. E dock shortad som fan.

 

Upp 5k på turrar i februari, skönt att nånting går bra iaf.

 

kör för fa aan.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullmoon var helt galet.

 

orkar typ inte skriva mer än så om saken... e för trött, det e på tok för jävla varmt här idag...

 

mm synd om er :(

 

Nu ska jag gå till jobbet, knega hela dagen, få mina hundringar jag tjänar idag. Imorgon ska jag börja dagen med att operera ut min andra visdomstand (Den första jag opererade ut va värsta upplevelsen i mitt liv typ), och ska efter det vidare för att ta nån vaccinspruta som jag redan trodde att jag hade tagit. Det är som att tro att man har 60% rakeback, men när månaden är över visar det sig att man har skrivit in fel affe kod. Tilt. Goood times.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oops.

 

Vi har bokat feta bungalows precis på stranden där vi bodde nu senast för 4 nätter 8e till 12e över nästa fullmoon... med wifi och pool (lol?) precis vid alla barerna där...

 

Lite synd... oh justeja, glömde jag nämna att det e gratis? typ 1k bath var per natt... 8 killar... får se om det blir nå kul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt mkt folk pa Full moon. oundvikligt att inte tappa bort alla man kanner. korde ni till 10 pa morgonen lr8-)?

 

E ni kvar pa koh phangan? Sjalv drar man over till koh tao for ngn skandinaviskt fest:mrgreen:

 

Ska ni vara kvar i phuket nar ni styr annat boende?

 

verklingen. nej, vi var tvungna att dra vid 6 för vi skulle hit och möta upp jays polare.

 

nu är vi i phuket igen, och vi kommer stanna här nån månad till iaf (: du borde sagt att du skulle vara där hallååå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oops.

 

Vi har bokat feta bungalows precis på stranden där vi bodde nu senast för 4 nätter 8e till 12e över nästa fullmoon... med wifi och pool (lol?) precis vid alla barerna där...

 

Lite synd... oh justeja, glömde jag nämna att det e gratis? typ 1k bath var per natt... 8 killar... får se om det blir nå kul

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm synd om er :(

 

Nu ska jag gå till jobbet, knega hela dagen, få mina hundringar jag tjänar idag. Imorgon ska jag börja dagen med att operera ut min andra visdomstand (Den första jag opererade ut va värsta upplevelsen i mitt liv typ), och ska efter det vidare för att ta nån vaccinspruta som jag redan trodde att jag hade tagit. Det är som att tro att man har 60% rakeback, men när månaden är över visar det sig att man har skrivit in fel affe kod. Tilt. Goood times.

 

Käkkirurg is the shiznit! Jag fick först lugnande tills jag var halvt medvetslös, sen bedövningssalva innan bedövningssprutan och sen kommer jag bara ihåg att huvudet åkte fram och tillbaka ett tag, sen var det klart.

 

Be om liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska man behöva operera en visdomstand även om den inte gör ont? råkade spoila för tandläkaren att jag haft ont där nångång, o hon högg som en jävla huggorm, fixade fram en röntgen o såg att den satt lite snett...

 

Står hellre i fronten mot KGB o löser tandproblemet där isåfall, gratis och iaf en adrenalinkick..

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska man behöva operera en visdomstand även om den inte gör ont? råkade spoila för tandläkaren att jag haft ont där nångång, o hon högg som en jävla huggorm, fixade fram en röntgen o såg att den satt lite snett...

 

Står hellre i fronten mot KGB o löser tandproblemet där isåfall, gratis och iaf en adrenalinkick..

:-(

 

Ahh nee jag frågade min tandläkare när jag tog min första gången vad som kunde hända om jag inte gjorde ingreppet, och han sa att det kan komma ner bakterier där så jag får typ feber o.s.v. Jaha??? tänkte jag, men whatever. Fick det gratis, så då kan jag lika gärna pina mig i några dar för att sen va frisk resten av livet ( ? ) Fick inga såna där härliga doser bedövning, utan fick tre spruter som han skruvade runt i mitt tandkött. Kände även av när han skar sönder hela mitt jävla tandkött, och sedan sågade tanden i 3 delar. AAHHHHHHhhhh morgondagen kommer bli underbar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...