Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tilt.... Hade tänkt att dygna men kl 12.00 valde jag att lägga mig ner. Ev- som fan då jag insta-somnade. Hann även med att bubbla Madagascar 2. Somnade med typ 4min kvar.

 

Vaknade av att någon bankar på dörren och skriker. Visar sig vara två "vänner" som är ute på joggingtur, och vill ha ett glas vatten. Tajming ftw.

Min sömnrulle är semibust atm, mitt huvud känner sig stört enoutat.

 

Hittade dock en colaburk i mitt rum som legat där ett par veckor, rakeback:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilt.... Hade tänkt att dygna men kl 12.00 valde jag att lägga mig ner. Ev- som fan då jag insta-somnade. Hann även med att bubbla Madagascar 2. Somnade med typ 4min kvar.

 

Vaknade av att någon bankar på dörren och skriker. Visar sig vara två "vänner" som är ute på joggingtur, och vill ha ett glas vatten. Tajming ftw.

Min sömnrulle är semibust atm, mitt huvud känner sig stört enoutat.

 

Hittade dock en colaburk i mitt rum som legat där ett par veckor, rakeback:)

 

hahaha ...älskar att du drar in pokeruttryck vad du än skriver i din vardag :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol

 

Rapport från fullmoon tack.......

 

Hur går det med framtida boende? Nu när jag,izy och shahin kommer ner behöver inte ni skottare oroa er för att ha råd med hyran. Vi kan nu fixa något stort palats. FriSoren kan vara betjänt.....

 

När är thailändska nyåret btw? Mitt högsta mål i livet atm, är att väcka FriSoren genom att fylla en vattenpistol med vodka och sedan spruta på honom. Godmorgon, fisk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När är thailändska nyåret btw? Mitt högsta mål i livet atm, är att väcka FriSoren genom att fylla en vattenpistol med vodka och sedan spruta på honom. Godmorgon, fisk!

 

Fyll i vodka i hans vattenglas på morronen, när han ligger och sover bakfull och jävlig, istället. Det är skitkul att ligga och mysa under täcket i sängen bredvid och vänta på att polarn ska ta en svalkande klunk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyll i vodka i hans vattenglas på morronen, när han ligger och sover bakfull och jävlig, istället. Det är skitkul att ligga och mysa under täcket i sängen bredvid och vänta på att polarn ska ta en svalkande klunk.

 

Kan var nåt, tack för tipset. Hoppas helvete brakar loss när vi äntrar thai. Inga medelsvenssons och knegare här inte. Practical jokesen får gärna hagla......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...