Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag gick omkring imorse och sa den frasen 100gr. Jag lovar, jag sa fan den 100gr högt. Izy blev lite semitrött på mig tillslut. har en förmåga att inte förstå när det är nog.

 

Du sa dessutom fel.. Du sa "Kom igen Britt-Marie för faa aan"

Sjuuukt tiltande när man ligger o snoozar för typ 4e gången den morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha sett 3 tyska filmer(das leben der anderen, das boot, der untergang) på typ 5 dagar ger jag mig nu in på brittiska

 

Såg precis trainspotting. Rätt bra imo, dock sett den förut.

 

Ska se I.D. nu, hört att den ska vara bra.

 

 

Bästa "hulliganfilmen" imo!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

YOO, I now have an account thanks to Marten and Soren, I will not be able to understand anything that is said here lol, but I will randomly postt to feel part of it:-P hope you grinders dont mind.

 

Peaceeeee.

 

Welcome Jay! :-D

 

I think that you should update us grinders that are stuck in cold Sweden about life in Thailand.

 

GL bro

 

jag skulle vilja hälsa, till doriss i thailand! kom igen nu doriss köööör för faaa-aaaan!!!!!!1

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mods stängde nyss ner "Folk som signerar"-tråden. Tycker det är stor ev- för dem då PF behöver en officiell level-tråd där man får levla av sig. :cry:

 

Kommer snart att donera lite pengar till cancerfonden. Uppmuntrar er att gärna donera lite. 50 kr räcker tom. Alla pengar är viktiga och går till att hjälpa cancerforskningen. Ska kanske tom starta en "egen" insamling genom cancerfondens sida. Pengarna som doneras går oavbrytet till cancerfonden. Har alltså inget med mig att göra, bara att jag kan länka till folk. Och nej, jag tjänar inget på det. Har inte läst alla detaljer men om jag får något utav det så lovar jag att allt kommer att doneras bort.

 

Har egentligen inte mycket tid att lägga ner på insamlingar, utan det är tydligen en länk man skickar ut till polare. Och eftersom att jag har en hel del kompisar som kan lägga ut flera tusen på elektroniska prylar så är det alltid ev+ att donera, tom 10 kr, till cancerforskningen. Min barndomsväns far dog av cancer för några år sedan. Det är en hemsk sjukdom och hoppas innerligt att ingen på forumet drabbas av det.

 

Så vad tycker ni om det? Ska ta kontakt med mods om det också!

 

Idag blir det grind igen för första gången på ett tag :D yiiiiiiihaaaaaaaaaaaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Emil och Mårten. Det här var alltså inte WSOP där vi dubblat tidigt. Utan det var en vanlig skitturnering mot en livefisk.

 

Nu kan ni inte tycka att det går och göra den folden!

 

Här är en situation som inträffade för mig i en turnering på numera nedlagda Kortoxen i Stockholm för flera år sedan. Välkommen att ta min plats! Du höjde före floppen med ditt par i kungar, och fick syn av stol 5. På floppen slowspelar du din kåk genom att checka, och den andre checkar också. Nu kommer fjärde kortet, klöversjuan. Du öppningsbetar, den andre höjer rejält, du kontrahöjer tillbaka lika rejält, och den andre skjuter in hela markerstapeln utan att blinka, ännu en saftig kontrahöjning. Vill du syna krävs det resten av din markerstapel. Vad gör du nu? Tänk efter och analysera situationen! ”Rätt svar” finner du längre ned.”

 

Rätt svar enligt Glimne “Det finns bara en hand han kan ha för att ha agerat som han gjorde: han har Q–Q och därmed ett fyrtal i damer. Du är slagen. Pottoddsen spelar ingen roll i det här läget; en syn är otänkbar. Jag lade min hand, men visade upp den för motspelaren som en gest på att jag läst situationen korrekt. Han var gentlemannamässig nog att visa upp sin hand i gengäld, och mycket riktigt hade han Q–Q! “

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och han har jag spelat golf med :< galet vilken konstig kille haha =)

 

En gång för länge sedan spelade jag en shorthanden livegryta med "finne försöker tala svenska", "britt-marie", "dan glimne", "blom90" och "skogsturken". Busta tidigt som fan......

 

Inväntat rakebacken i 5 dagar nu, utan framgång. Varit sjukt dåligt med grind på senare tid.

 

Ska ut ikväll, en god vän fyller år. Blir en jävla massa öl o shotdogz...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...