Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

Pokerface5: okej. läs din bok nu, godnatt

Linda_14: jag ska bada

Pokerface5: va

Linda_14:va

:lol:

priceless

drog igång träningen i fredags. Körde ingen specifik muskelgrupp utan körde en övning på alla gruppr bara för att komma in i flowet. Nu har det gått två dagar och jag har sjuk jävla träningsvärk i brösten. Känns så otroligt skönt.

Så imorgon är det back in the gym. Sen drar jag även igång pokern efter lilla rasten. Ska spela in när jag spelar, så blir nice:mrgreen:

Ska 6bet pusha 72 för värde ifall jag får chansen.. Emil brukar tala om att det är en bra move ifall någon 3bettat och en annan 4 bettat. Det han menar är att det är en stor sannolikhet att båda sitte rpå höga kort. Då ska man få in degen med alla händer under T för värde. Så vi säge att jag har 72.. A öppnar, B 3bettar.. C cold 4bettar.. då sa vi 5bets miniraise med 82o för värde då A förmodlien har KQ, B har AK och C AK. Det betyder att det bara finns 1(!!!) k kvar i kortleken och två A. Så vi kommer nästan alltid vinna. För man har fler outs än dem.. Aja.. ni kommer få se mer sånt imorgon iaf..

Edit: TUC kex är nuts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
bababa

Gårdagen va rätt kul. Vaknade dock upp i årstadal, rätt kallt. Hemma hos mina päron nu o badar jacuzzi och sånt vilket är nuts atm.

Snart ska jag o niklas på fotbollsträning, ska bli så JÄVLA KUL!!!

Pokern går strålande och livet har typ aldrig varit enklare.

hej då

droger

Postad

BossMedia Game #933525052: Table Britta 42 - kr1.00/kr2.00 - No Limit Hold'em - 05:23:07 - 2009/02/02

Seat 1: Applefish (kr764.68)

Seat 4: Skitoxen (kr241.44)

Seat 3: Radolk (kr241.24)

Seat 5: afok (kr199.37)

Seat 2: FriSoren (kr816.05)

Skitoxen posts the big blind of kr2.00

Radolk posts the small blind of kr1.00

FriSoren is the button

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Applefish 6 of Clubs6 of Hearts

afok folds

Applefish raises kr8.00

FriSoren raises kr27.00

Radolk folds

Skitoxen folds

Applefish calls kr27.00

*** FLOP *** 6 of DiamondsKing of HeartsQueen of Spades

Applefish checks

FriSoren checks

*** TURN *** 6 of DiamondsKing of HeartsQueen of Spades10 of Diamonds

Applefish bets kr46.00

FriSoren calls kr46.00

*** RIVER *** 6 of DiamondsKing of HeartsQueen of Spades10 of Diamonds10 of Clubs

Applefish bets kr124.00

FriSoren raises kr322.50

Applefish goes all-in with kr691.68

FriSoren calls kr691.68

*** SUMMARY ***

Total pot kr1517.36 | Rake kr15.00

Board: 6 of DiamondsKing of HeartsQueen of Spades10 of Diamonds10 of Clubs

Applefish won (kr0.00), showed 6 of Clubs6 of Hearts

FriSoren won (kr1517.36), showed 10 of SpadesKing of Clubs

Radolk won (kr0.00), mucks

Skitoxen won (kr0.00), mucks

afok won (kr0.00), mucks

sen sitting out dirr... gul?

Postad

klockan är 06.30 och jag har precis sett klart Das Boot. Idioti att göra filmer som är 3.5h långa imo. Aja, dags o sova kanske.

Tror jag vet som snott mitt nick på Ongame btw. Frisören Sören din jävel:evil:

Ge fan i att fakenicka för action...

Postad
klockan är 06.30 och jag har precis sett klart Das Boot. Idioti att göra filmer som är 3.5h långa imo. Aja, dags o sova kanske.

Tror jag vet som snott mitt nick på Ongame btw. Frisören Sören din jävel:evil:

Ge fan i att fakenicka för action...

inte jag

Postad

Är en snubbe på svenskaspel som sitter som shortstack på alla mina HU bord, ber mig suga av han och är ett allmänt stjärthål. Jag vill förstås inte spela mot han, men jag kan inte heller spela då han blockar borden varje gång vi båda är inne.

Skrev till SvS support och bad om att få spelaren avstängd / avstängd från mina bord.

här är svaret:

Svar (Kundservice Poker) - Måndag-02-02 05:34 AMHej Emil! Spelaren är inte längre inloggad. MVH Jan kundservice poker

suck, tack tack goa svenskaspel.

Dessutom är klockan 05.30. Klart som fan han inte är online

Postad
Gula honom istället.

Jag hade gett tillbaka med hans egen medicin. Hyr en thailändare som sitter och updatar hans namn i sökfunktionen. Varje gång killen sätter sig på ett bord går du in o blockar. Tror att detta kan löna sig tillslut. Minst en vecka borde du göra detta. Overkilla ftw.....

Postad

En så jävla sjuk grej hände precis...

Jag blev ihopparad med en tjej av en annan tjejkompis. Vi blinddatade typ, och träffades igen och det gick sjukt bra trodde jag. Sen tvärvände det och hon började bli konstig och dissig. Så nu skulle jag skicka ett sms till min tjejkompis och fråga vad som gick snett. Jag skriver smset, har tankarna på lite andra håll och ska skicka iväg det. Tjejen ifråga och tjejkompisen har namn som börjar på samma bokstav, och jag tänker inte direkt på vad jag gör utan lyckas skicka iväg det till tjejen som jag är intresserad av hahaha. Så jävla pinsamt. Fatta att du dissar en tjej och så skickar hon ett sms till dig där det står "Vad gjorde jag för fel med Johan?".

Fick iallafall tillbaka standard svaret, "Det är inte du, det är jag". LOL ok.

Hatar att jobba.

Postad

Jag blev ihopparad med en tjej av en annan tjejkompis. Vi blinddatade typ, och träffades igen och det gick sjukt bra trodde jag. Sen tvärvände det och hon började bli konstig och dissig. Så nu skulle jag skicka ett sms till min tjejkompis och fråga vad som gick snett. Jag skriver smset, har tankarna på lite andra håll och ska skicka iväg det. Tjejen ifråga och tjejkompisen har namn som börjar på samma bokstav, och jag tänker inte direkt på vad jag gör utan lyckas skicka iväg det till tjejen som jag är intresserad av hahaha. Så jävla pinsamt. Fatta att du dissar en tjej och så skickar hon ett sms till dig där det står "Vad gjorde jag för fel med Johan?".

Hatar att jobba.

:oops:

Postad

Hatar att jobba.

Misclick ftw...

Postad

2+2 NL100-200 regtard spel var som väntat jävligt spewig. Första eller andra handen får jag in degen med JJ mot TT. Förväntar mig inget annat än en T på flopp.

Sen fick snillena in det med KQ vs AK vs JJ. Och de cold 4 och 5 bettade varje runda som ifall det var play money. Spelade in för att visa några få som kunde kommentera mitt spel.. men ingen ide då spelet inte var standard.

Hade även en AKs mot AA.

Slutar ner 200 dollar, men finns inte mycket att göra åt saken.

bläää

Postad

Bottenham har gjort det igen. Först Defoe, nu Keane. Sinnessjukt imo.

Aja, jävligt skönt att bli av med Keane, dock behövs det snabbt en ersättare. Omskolning av Babel eller en anfallare av rang. David Villa tack.......

• Skapa nytt...