Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

äsch riktigt mörkrädd blir man först när man kollar kommentarena på youtube, typ 1/3 tycker på ngt sätt det var bra av polisen och att negern fick va han förtjäna osv.... mkt sjukt

 

Ja för det är ju så många seriösa kommentarar på youtube ;)

 

ska skaffa ny bärbar e denna bra?

 

http://www.webhallen.com/prod.php?id=90792

 

edit e fan skitsamma, kör på denna och hoppas på de bästa.

 

Haha, även känd som "metaddict datorn" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man kan använda sig av två msn samtidigt utan att ladda ner MSN Discovery? Den ser inte så säker ut och läste att man kan se vilka kontakter som tagit bort den.

 

Känns som det sista man vill veta, speciellt ifall den ger en fel information. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för hjälpen!

 

Kommer inom kort att skapa två helt olika MSN. Så ingen behöver oroa sig för något. Ena är min personliga MSN och den andra är min affiliate msn. Har för många kontakter som jag inte känner på min personliga MSN idag, så bäst att jag delar upp dem.

 

 

Så ni som får ett meddelande idag via msn.. ja det är jag!

 

Så nu har ni det bekräftat!

 

Edit: Ska ut och äta middag med min familj, så addar alla när jag är tillbaka igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orka köpa en så ful tung dator.

 

Släpptes ju en ny macbook pro häromdagen som är billigare än den gamla, supertunn och har 8h batteritid med wlanet på.

 

Vi är några elever på skolan som har testat denna ett tag för dom kanske skall köpa in dom till nästa års elever. (Obv. när vi går ut trean) Måste säga att den funkar helt okej har spelat poker på den med full tilt kunde jag köra 6st i mini-view utan överlapp :)

 

Sedan är den verkligen gedigen hela datorn är gjutformad vilket gör att man om man nu vill leka lite med den kan man hålla ut i kanten på den och lyfta den och så ber man sin kompis lyfta sin lilla plastiga laptop på samma sätt, då kan jag lova att i 80% utav fallen så knäcks hans laptop någonstans ;)

 

den får 4/5 toasters!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi är några elever på skolan som har testat denna ett tag för dom kanske skall köpa in dom till nästa års elever. (Obv. när vi går ut trean) Måste säga att den funkar helt okej har spelat poker på den med full tilt kunde jag köra 6st i mini-view utan överlapp :)

 

Sedan är den verkligen gedigen hela datorn är gjutformad vilket gör att man om man nu vill leka lite med den kan man hålla ut i kanten på den och lyfta den och så ber man sin kompis lyfta sin lilla plastiga laptop på samma sätt, då kan jag lova att i 80% utav fallen så knäcks hans laptop någonstans ;)

 

den får 4/5 toasters!

 

Antar att du snackar om 15-tummaren? Jag snackar om den nya 17-tummaren som börjar levereras om ett par veckor och som har 1920x1200 i upplösning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktigt rolig utgång igår:)....... vi var på Ace, ett rätt bra ställe på sveavägen....

 

semitiltande att jag efter att ha kommit hem på morgonkvisten vid 6-snåret försöker logga in på vcpoker. skriver mitt lösen fel typ 14ggr så nu är mitt konto spärrat. skulle in o raila blom90 som enligt sunny var på väg att gula..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OFFICEiell bump på dagboken....

 

nu börjar det hända saker i Twin Peaks. David Duchovny har äntrat serien som transvestit, woho....

 

grinda istället för att slösa tid på skitserier...

 

mårten och jag har fart runt sedan 9-tiden nu, båda två sjuka. Vi har fixat foton, visum, vaccin och ätit. mkt gjort redan innan 12. nu ska jag jobba, året har btw börjat bra, kommer bli ett bra år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...