Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

chockande video, menar wtf händer helt jävla galet, ren avrättning typ...

Det mest sjuka är att sådant beteende har upphört att förvåna en. Världen är full av galningar och maktmissbrukare. Man kan bara hoppas att dem ställs inför rätta, och verkligen får betala ett högt pris för deras handlingar. Jävla galningar! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+881 idag och även om jag sprang två inköp under EV:et så är jag förhoppningsvis tillbaka muhaha.

Är seg i huvudet vilket jag märkte stundtals under sessionen, och var nära på att lägga av flera gånger. Men en monster fisk som jag trackat ett tag var inne så att stänga av fanns inte ens på kartan.

Hade inte ens planerat att grinda idag men men... slutade med att jag grindade 8 bord ett tag innan jag satte mig HU och väntade på han monster fisken då jag var tvungen att skriva "dai.. gioco NL200 hu.. tavolo ###" och han skrev later.. men sen satte sig någon ny lirare mot mig, som jag inte sett spela någon HU de senaste dagarna. Insett värdet i HU mot fiskar och random, så spelade mot honom och efter ett tag så drog han. Sen kom en reg in, spelade mot honom och han gav också upp efter ett tag. :mrgreen: :mrgreen:..

Förlorade en jävla massa pengar däremot på andra bord. Läckte cash hela jävla tiden pga brist på koncentration. Men lyckades med hjälpen av två energidrickor skärpa till mig och ja... sista handen.. mot monster fisken är så jävla underbar. Han miniraie pre.. jag mini 3bet, han mini 4bet, jag mini 5bet. FLop check/minibettar jag.. K hög. och turn pushar jag och han synar. Med JJ.. roliga är att han hade färgdraget, hade sugit ifall den suttit. Men men...

Nu ska jag hem till min moster och äta mat. Bara ätit frukost...

Länk till kommentar

Det mest sjuka är att sådant beteende har upphört att förvåna en. Världen är full av galningar och maktmissbrukare. Man kan bara hoppas att dem ställs inför rätta, och verkligen får betala ett högt pris för deras handlingar. Jävla galningar! :-(

det där var ju en olycka, kolla på polisen som skjuter efter han skjutit. fortfarande hemskt såklart.

Länk till kommentar

det där var ju en olycka, kolla på polisen som skjuter efter han skjutit. fortfarande hemskt såklart.

En sådan olycka ska inte behöva ske när polisen är i numerärt övertag, och "förbrytarna?" sitter ner på marken lutade mot en vägg. Det ska inte finnas ett laddat vapen draget i den situationen, utan killarna på marken ska vara handfängslade och således oskadliggjorda.

Hur gick det för killen som blev skjuten? :cry:

Länk till kommentar

han dog

:cry: Hoppas verkligen den skyldiga ställs till svars, och att det sker med kraft. Inte nån villkorlig dom och tillfällig avstängning från sin tjänst utan något mer kännbart! Livstid utan chans till benådning?

edit: Fan vilket dåligt humör jag blev på nu. Kunde du inte postat den under den sedvanliga söndagsmisären?

Länk till kommentar

:cry: Hoppas verkligen den skyldiga ställs till svars, och att det sker med kraft. Inte nån villkorlig dom och tillfällig avstängning från sin tjänst utan något mer kännbart! Livstid utan chans till benådning?

edit: Fan vilket dåligt humör jag blev på nu. Kunde du inte postat den under den sedvanliga söndagsmisären?

Fyfan alltså... herregud vad brutalt.

Vilka äckliga jävla smuts... de avrättar ju fan honom?

När hände det här? Varför tog dem fast dem? Och vad hände med polisen?

Fyfan vad brutalt.. :cry:

Länk till kommentar

Fyfan alltså... herregud vad brutalt.

Vilka äckliga jävla smuts... de avrättar ju fan honom?

När hände det här? Varför tog dem fast dem? Och vad hände med polisen?

Fyfan vad brutalt.. :cry:

På nyårsafton 2008/2009 dödades Oscar Grant av Police Officer Johannes Mehserle, en polisman från Bart polisstation, på Fruitvale BART station. Polisen kom dit för att styra upp ett bråk som uppträdde på ett tåg i Fruitvale BART station. När polisen hade tagit ut några av bråkmakarna från tåget så fördes 3 bort till sidan bla Oscar Grant. De vart skrikna på, slagna och en avrättades. Liggandes på mage men armen bakom ryggen och ett av ena polismannens knä i huvudet tar den andra upp sin pistol och skjuter honom.

Så jävla sjukt

Länk till kommentar

Någon som vet vad som hände med polisen som sköt efter detta?

Enligt CNN...

The protests turned violent Wednesday night after Grant's funeral and following an announcement by authorities that Officer Johannes Mehserle, who is implicated in the shooting, had turned in his resignation.

....

District Attorney Tom Orloff told CNN on Wednesday the incident is a "pretty clear" homicide, and his office will focus primarily on Mehserle's mental state before the shooting.

http://edition.cnn.com/2009/CRIME/01/08/BART.shooting/index.html

Länk till kommentar

Alltså man blir ju mörkrädd av er polishatare. Ja, poliser är inte perfekta... VA?!?!? Är de inte övermänskliga? Ne just det , precis som rörmokare, advokater, ekonomer osv är de människor. Måhända att de har ett väldigt viktigt yrke där man har mycket större ansvar och ska föregå med gott exempel men de är fortfarande mänskliga. Sedan det som hände är absolut inte acceptabelt, självklart bör polisen få fängelse för detta iom det är ett allvarligt tjänstefel men ni som pratar om livstid osv är ni helt jävla blåsta i huvudet? Du tror på allvar att polisen valde att döda Grant med mening framför dussintals vittnen och kollegor? Du tror att detta är mord antar jag? För om du syftar på dråp snackar vi ej livstid. Jag ser fan absolut inget hopp för personer som slänger ur sig sådan skit. Direkt något sådant här inträffar så ska varenda jävla snorunge använda det som hävstång över hur alla poliser beter sig som skit, fuck the police, acab osv. Vi kan ju ersätta poliskåren med internetgrindare som bidrar till samhället iform av vad? moms?

Länk till kommentar

Alltså man blir ju mörkrädd av er polishatare. Ja, poliser är inte perfekta... VA?!?!? Är de inte övermänskliga? Ne just det , precis som rörmokare, advokater, ekonomer osv är de människor. Måhända att de har ett väldigt viktigt yrke där man har mycket större ansvar och ska föregå med gott exempel men de är fortfarande mänskliga. Sedan det som hände är absolut inte acceptabelt, självklart bör polisen få fängelse för detta iom det är ett allvarligt tjänstefel men ni som pratar om livstid osv är ni helt jävla blåsta i huvudet? Du tror på allvar att polisen valde att döda Grant med mening framför dussintals vittnen och kollegor? Du tror att detta är mord antar jag? För om du syftar på dråp snackar vi ej livstid. Jag ser fan absolut inget hopp för personer som slänger ur sig sådan skit. Direkt något sådant här inträffar så ska varenda jävla snorunge använda det som hävstång över hur alla poliser beter sig som skit, fuck the police, acab osv. Vi kan ju ersätta poliskåren med internetgrindare som bidrar till samhället iform av vad? moms?

På samma sätt som poliser är mänskliga och kan göra misstag som att döda oskyldiga människor. Så kan även andra människor göra misstag som att slänga ur sig skit som; Hata polisen.

Att se den videon; och i första taget försvara polisen är omänskligt.

Kollar man om på videon så kan man tydligt se att polisen själv blir chockad och kollar på vad han håller i handen. Så det ser verkligen ut som ett misstag och polisen har obv inte bara dödat en oskyldig man som har en familj. Utan han har avgått som polis, kommer att få svårt att få jobb i framtiden och hans egna familj kommer att påverkas brutalt.

Slutsats; De som slänger ut sig skit som "hata polisen" har gjort det i stundens hetta. De som demonstrerar är obv sura för att polisen är där för att SKYDDA OSS; inte avrätta oss.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...