Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ett tips är att inte köpa för billigt chassi, kan vara värt och lägga på en 500ing och få ett helt ljudisolerat.

För att vara petnoga så finns det inget helt ljudisolerat, men bättre isolerat.

Och på den punkten håller jag med att du borde välja det chassi som var med i paketet för 15k, alltså antec p182. Låter det för mycket så blir man lätt trött i huvudet vilket inte är bra om man ska grinda längre tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett tips är att inte köpa för billigt chassi, kan vara värt och lägga på en 500ing och få ett helt ljudisolerat.

För att vara petnoga så finns det inget helt ljudisolerat, men bättre isolerat.

Och på den punkten håller jag med att du borde välja det chassi som var med i paketet för 15k, alltså antec p182. Låter det för mycket så blir man lätt trött i huvudet vilket inte är bra om man ska grinda längre tid.

Taget då.

Men en grej.. jag kommer ju att spela med musik. I kontoret kommer vi nog att spela musik i högtalare, annars lirar jag med musik i hörlurarna.

Behöver jag verkligen oroa mig för ljudet då?

ty,gl

Jag blir hånad varje gång någon ser min sån här men det är lätt värt det. Fick mer och mer ont i handleden och började bli orolig för ca 2 år sen när jag beställde denna och typ 4-5 dagar senare var all smärta borta.

http://www.pricerunner.se/pl/110-913540/Moess/Evoluent-Vertical-Mouse-3-Black-priser

Hehe är det där en mus?

Sick konstigt formad :-P

BTW: Behöver jag verkligen försäkring på skärmarna? Aldrig haft några problem med mina tidigare skärmar.

Länk till kommentar

Taget då.

Men en grej.. jag kommer ju att spela med musik. I kontoret kommer vi nog att spela musik i högtalare, annars lirar jag med musik i hörlurarna.

ty,gl

Tycker endå det är värt o köpa ett bra chassi. man vet alldrig när man vill lägga sig o sova med datorn på, och så underlättar det oftast monteringen.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=74021

som du hadde i första såg bra ut.

Länk till kommentar

Min låter ju som sagt en del, men hör inget när jag har på musik, utan är när jag tittar på serier osv under tysta partier, eller om man vill ha den på å vilar eller nåt..

Tycker endå det är värt o köpa ett bra chassi. man vet alldrig när man vill lägga sig o sova med datorn på, och så underlättar det oftast monteringen.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=74021

som du hadde i första såg bra ut.

Sry för ot, men har du koll på om man kan flytta innehållet i en

Fujitsu-Siemens dator till t.ex. ett sådant chassi du länkade till eller är det väldigt krångligt?

Länk till kommentar

Taget då.

ty,gl

Hehe är det där en mus?

Sick konstigt formad :-P

BTW: Behöver jag verkligen försäkring på skärmarna? Aldrig haft några problem med mina tidigare skärmar.

Om du har allrisk i din hemförsäkring så täcker den skador på skärmarna. Dock har du ju en sjr, lägsta brukar vara 1500 kr. Så kolla vad tilläggsförsäkringen täcker, ibland är dom självriskreducerande. Sånt kan vara mysigt.

Länk till kommentar

Tack för alla svar!

Metaddict har fått mig att tänka på ifall det är värt att satsa på komfort och köpa; http://www.evoluent.com/vm3.html

Verkar vara sjukt bra för armen. Har ett svårt beslut med tanke på att jag vill kunna dra igång grindet på allvar ABSOLUT SENAST den 6e. Utveckling, 100k händer, 2009 kommer vara året som lossnar för mig. You will watch a beast unleash :mrgreen:.. det är ett löfte...

---

Nu till viktigare grejer... har laddat ner hela säsong två av dexter.. kollar på tian när jag märker att jag INTE LADDAT NER AVSNITT 11...,, NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO... herregud vad spännande.. jag vet fan inte vad jag ska ta mig till... standard nog började nerladdningen på 300kb/s (gått i 1mb/s ett tag).. men det är ändå okej fart, nu är jäveln nere på 40 kb/s. Halva är nerladdad... men fan... var sjukt trött innan hela jävla serien fick en sjuk tvist...

sevärd.. ni som inte sett Dexter.. SE DEN!

ni som tänker; "spelar/jobbar 8 timmar om dagen.. vill faktiskt inte slösa en hel timma(!!) på att kolla på dumma serier".. FUCK NO. Det här är INGEN Heroes eller Prison Break.. det här är bra skit.

Nu fan ska jag göra något för att döda tiden..

Länk till kommentar

Tänk på mig då som faktiskt kollade Dexter på Canal Plus och fick vänta en vecka mellan avsnitten :mrgreen::

Sjukt att du lyckades hålla dig :shock:

Såg klart säsong två nu. var trött som fan vid 01:00 när s02e08(tror det var den) fick årets jävla tvist, så kunde inte sluta kolla. Sjukt bra serie. Lite besviken på slutet, men det var sickligt snyggt att jag är nöjd som fan. S02 var jävligt bra.

Ett tips; följ Dexter.

Länk till kommentar

Sjukt att du lyckades hålla dig :shock:

Såg klart säsong två nu. var trött som fan vid 01:00 när s02e08(tror det var den) fick årets jävla tvist, så kunde inte sluta kolla. Sjukt bra serie. Lite besviken på slutet, men det var sickligt snyggt att jag är nöjd som fan. S02 var jävligt bra.

Ett tips; följ Dexter.

Såg också klart tvåan i veckan, lite besviken jag med. Var mer nervös än nånsin när Deb var på väg hem å han skulle berätta, men så sket han i det :( Aja, hade väl varit svårt att göra en trea på det, men hade varit sjukt intressant och se hur alla hade reagerat. Skönt att han dödade idioten i slutet iaf.

Så galet vad Deb är het förresten :oops:

Länk till kommentar

Såg också klart tvåan i veckan, lite besviken jag med. Var mer nervös än nånsin när Deb var på väg hem å han skulle berätta, men så sket han i det :( Aja, hade väl varit svårt att göra en trea på det, men hade varit sjukt intressant och se hur alla hade reagerat. Skönt att han dödade idioten i slutet iaf.

Hon ser ju ut som en transa.

Länk till kommentar

Ser faktiskt jävligt nice ut. Men cordless :-(. Tycker egentligen inte att sladdarna är i vägen och jag suger med batterier (lappisen dör efter 10 minuter). Men ifall man kan koppla in dem i datorn så kör jag 100% på tagentbordet iaf. Musen är lite svårare...

ty

Ni som inte sett Dexter säsong 2, kolla bort!

Ja det var sick där mot slutet då Dexter skulle avslöja vem han verkligen var. Det värsta är att så fort Deb träffade Cody så gissade jag på att det var Ice truck mannen. Visste att hon engelska crack hoen var psyko och att Dexter skulle vända allt mot han svarta polisen när James snackade HU med officer LaGuerta.. då sa han; "my father was a butcher". Klonk för dexter.

Men när han vill avslöja att han var en seriemördare. Trodde verkligen att han skulle göra det ett tag innan jag tänkte logiskt; Amerikansk tv-serie. Säsong tre har kommit ut. Så ifall Dexter inte slår sig ihop med prison break där Michael ska hjälpa honom ut ur fängelset finns det ingen anledning för honom att avslöja vem han är..... men men. shit happens

Hehe... tycker om Dex fruga. Hon är het som fan. Var inget fel på engelska bruden trots att hon var överdrivet vit.

Men att Deb spelat "Emily Rose" i filmen "the excorcism of emily rose" ger henne inga pluspoäng hos mig. Den scenen där hennes pojkvän vaknar upp och hon ligger där helt fryst.. suck... ryser bara av att tänka på det.

dex fruga är good looking imo.

+ 1

Hon är faktiskt jävligt nice.

----

Vaknade för ungefär tio minuter sedan vilket betyder ingen dator idag. Så får helt enkelt dra imorgon eller övermorgon. Beställer dock hem allt annat idag så att jag har det avklarat.

Tack för all hjälp. Nu ska jag äta frukost för att sen bestämma vilken mus jag ska klonka hem. ciao!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...