Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Jag som tyckte om dig sexy, men inte tycka om Chuck? Sick sick sick. Chuck är min nya serie favoritserie. Hoppas dock verkligen att Heroes kommer ur sin formsvacka för än så länge har de mig hooked.

Har några avsnitt att ta igen på dexter faktist, men skulle vara intressant att se vilken serie du fastande mest för. Du har ju faktist en jävla lista där..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som tyckte om dig sexy, men inte tycka om Chuck? Sick sick sick. Chuck är min nya serie favoritserie. Hoppas dock verkligen att Heroes kommer ur sin formsvacka för än så länge har de mig hooked.

Har några avsnitt att ta igen på dexter faktist, men skulle vara intressant att se vilken serie du fastande mest för. Du har ju faktist en jävla lista där..

 

hehe, min gode vän anton (lämna just huset, vi har sett High school musical 1 och 2... sigh...) kollar oxå på chuck och försöker få mej att ta upp det igen men jag vet inte... får se. Han som e huvudroll är f.ö grym som Chip (tror det e rätt namn) i serien Inte helt perfekt som gick på tv4+ för ett tag sen. minns ej riktiga namnet på den serien....

 

The Shield är riktigt bra.

 

Sen så förutsätter jag att du sett världens bästa serie någonsin, The Sopranos. HBO-serierna är i en klass för sig.

 

Hört att den ska vara det, nån fd. buse som gör polisarbete "the rough way" typ?

 

Freaks and Geeks aka Nollor Och Nördar

Breaking Bad

Lilla Huset På Prärien(16 underbara säsonger mmmmmmm)

 

Yep, plocka freaks and geeks i somras, tyckte verkligen om den. Om man gillar bad boyn i den serien, han från spiderman som e green goblins son, så rekommenderar jag Pineapple Express, ny film med Seth Rogen som var ruggigt rolig tack vare, nu måste jag kolla upp hans namn bar aför det ...... James Franco

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, spelade lite igår kväll efter att jag varit ute och druckit några öl... fick in degen med AQ på xxT i 3betad pott, visa sej att han hade AT och jag drog RRstege, så jag tänkte att jag nog gör bäst i att inte spela idag eftersom pokergudarna garanterat kommer straffa mej...

 

idag har jag spelat 15 händer och e 2k upp... ena handen KK v QQ aipre andra mot annan fi, färgdrag + hålpipa som jag tretunnar men plockar upp tvåpar istället :S han herosynar med andrapar A kicker...

 

134 dollar per hand, vore ju trist att klaga...

 

rung00d - då blir det always sunny in phildelphia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, spelade lite igår kväll efter att jag varit ute och druckit några öl... fick in degen med AQ på xxT i 3betad pott, visa sej att han hade AT och jag drog RRstege, så jag tänkte att jag nog gör bäst i att inte spela idag eftersom pokergudarna garanterat kommer straffa mej...

 

idag har jag spelat 15 händer och e 2k upp... ena handen KK v QQ aipre andra mot annan fi, färgdrag + hålpipa som jag tretunnar men plockar upp tvåpar istället :S han herosynar med andrapar A kicker...

 

134 dollar per hand, vore ju trist att klaga...

 

rung00d - då blir det always sunny in phildelphia

 

sick.. när tänkte niklas börja lira igen. saknar han

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sick.. när tänkte niklas börja lira igen. saknar han

 

fråga itne mej....

 

hittade en rätt skön sida http://www.tableratings.com . kan vara bra att kolla upp regs osv. kollade t.e.x upp en asaggro snubbe som jag lira mot förut i vekcan som verkade rätt bra, först plockar jag några BIs av han sen tappar jag momentum och torskar två flips så sluta jag han. sen snackar jag med han i en turre några dagar senare varpå han babblar om "jag vet inte varför jag spelade nl1k, håller mej alltid nl5k++" så hittar jag han på den sidan så har han backat 90k :S där mestadels är torskat på: nl1k.

 

måste va en speltorsk. kommer garre spela han nästa gång han sitter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fråga itne mej....

 

hittade en rätt skön sida http://www.tableratings.com . kan vara bra att kolla upp regs osv. kollade t.e.x upp en asaggro snubbe som jag lira mot förut i vekcan som verkade rätt bra, först plockar jag några BIs av han sen tappar jag momentum och torskar två flips så sluta jag han. sen snackar jag med han i en turre några dagar senare varpå han babblar om "jag vet inte varför jag spelade nl1k, håller mej alltid nl5k++" så hittar jag han på den sidan så har han backat 90k :S där mestadels är torskat på: nl1k.

 

måste va en speltorsk. kommer garre spela han nästa gång han sitter

 

att tappa momentum är fan det värsta som finns. nu lirar jag inte ens cg men fan ibland har man det och ibland...ja va fan. man är bara så jävla kass i varje pott efter ett tag mot vissa fi...

 

edit: lästa halva svarade sen läste jag resten. aja låter mitt svar stå kavar iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående tv-serier så flikar jag lite sent in Journeyman. Välgjord lättkollad serie som tyvärr lades ner efter en säsong. Generation Kill är en miniserie om Irak-kriget med bra verklighetskänsla, rekommenderas också.

 

När det gäller svenska serier så är Tusenbröder och De Drabbade grymt bra tycker jag. Ska jag vara lite aktuell så är ju Karsten Torebjer, psychic medium, kung i Morgonsoffan på svt.

 

Sen kan jag bara hålla med folk om Sopranos, Oz, Dexter, The Wire osv. Dexter säsong 3 tycker jag har varit lite tomgång men senaste två avsnitten så har det blivit fart igen. Kan knappt bärga mig till nästa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående tv-serier så flikar jag lite sent in Journeyman. Välgjord lättkollad serie som tyvärr lades ner efter en säsong. Generation Kill är en miniserie om Irak-kriget med bra verklighetskänsla, rekommenderas också.

 

När det gäller svenska serier så är Tusenbröder och De Drabbade grymt bra tycker jag. Ska jag vara lite aktuell så är ju Karsten Torebjer, psychic medium, kung i Morgonsoffan på svt.

 

Sen kan jag bara hålla med folk om Sopranos, Oz, Dexter, The Wire osv. Dexter säsong 3 tycker jag har varit lite tomgång men senaste två avsnitten så har det blivit fart igen. Kan knappt bärga mig till nästa.

 

Ooooh De Drabbade!

bästa jag sett i svensk serie väg tror jag. Ska köpa boxen när jag orkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rederiet

 

Jeez, word på det. Klassisk familjekväll på torsdagar till Rederiet. Världen stod stilla!

 

Måste bara komma med nostalgiserie nummer två:

 

Tre kronor

 

 

 

 

 

Edit: Förstör mitt lilla nostalgiinlägg men känner bara jag måste nämna en serie som inte nämnts tidigare, i alla fall inte som jag sett. Den borde ju dock vara helt given, allra helst här. Trumvirvel: Las Vegas ffs!

 

Har någon skrivit det innan så säger jag bara att det tål att skrivas två gånger, den serien är så förbannat bra och inte bara det. Ruskigt fagra damer också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska jag vara lite aktuell så är ju Karsten Torebjer, psychic medium, kung i Morgonsoffan på svt.

 

 

+1...Kloooockrent :-D "jag keener vad jag keener".

 

BTW.. Ni som brukar tippa.. vad tycker ni om 3,9 på Anorthosis i matchen mot bremen imorn..de har hemmaplan och har redan vunnit över panathinaikos och spelat 3-3 mot inter där. Själv tycker jag oddset är för bra för att vara sant

1 Inter 4 2 2 0 7-4 8

2 Anorthosis 4 1 2 1 6-5 5

3 Panathinaiko 4 1 1 2 6-7 4

4 W Bremen 4 0 3 1 3-6 3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...