Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

machine gun preacher var en rätt intressant film, om man kan bortse från allt ståhej kring kony2012. Gillade just hur mycket filmen fokuserade på individen, om hur påverkad han blev, och hur vriden han till slut i huvudet blev på så olika sätt. Skadad.

 

Om den var särskilt bra vet jag inte, inte reflekterat över den biten särskilt mycket, gillade filmen dock, höjer ett varningens finger för om man har lite svårt för att se oskyldiga människor och barn råka illa ut så ska man nog passa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Någon kuksugare är inne på min spotify och jiddrar.

 

Hur kan jag radera kontot eller vad fan kan jag göra??!

 

Jag har kollat runt på sodan men hittar inget och är på sån brutal tilt pga det just nu svaakajjaakaknanakslzjsisks

 

Hat redan bytt kod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.
Vi satt och bollade lite klassiska CM 01/02 namn för en tid sedan i en annan tråd.. Tsigalko, Nikiforenko, Kerr, Chiotis osv osv man skulle ju kunna hålla på i timmar :-D Fick en CHOCK tidigare idag på jobbet när några arbetskamrater satt och diskuterade de lokala hjältarna i min norska bys division 2 lag och det framkommer att man på något sjukt vänster lyckats värva en av 01/02s kanske största talanger nämligen CHERNO SAMBA (som ju är 14år när spelet startar)

 

Ja precis den Cherno Samba som reppat och hållit en viss Wayne Rooney på bänken i typ alla Engelska U-Landslag upp till u-20 :lol: Bara hoppas dom signar To Madeira eller Jao Paiva nu så är det bara att traska raka vägen och köpa årskort sen :lol:

http://tb.no/sport/samba-vil-finne-rytmen-1.7142947

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag är i Japan under EM lägger jag och en vän imorrn ut våra biljetter på blocket. Vi har 2 biljett till Sverige-Ukraina, 4 till Sverige-England och 1 till Sverige-Frankrike. Samtliga i Uefas kategori B. Vi lägger ut dom för "ockerpriset" 1500kr/st. Tar emot pm om nån är sugen...

 

Det var btw jag som var inne på shahins spotify. Han måste ha glömt att logga ut härifrån. Verkar ha varit en lyckad psykning mtp tiltinlägget...

 

Är btw ruggigt nära att köpa en båt...

 

Mvh,

Rikard Norling-dif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi satt och bollade lite klassiska CM 01/02 namn för en tid sedan i en annan tråd.. Tsigalko, Nikiforenko, Kerr, Chiotis osv osv man skulle ju kunna hålla på i timmar :-D Fick en CHOCK tidigare idag på jobbet när några arbetskamrater satt och diskuterade de lokala hjältarna i min norska bys division 2 lag och det framkommer att man på något sjukt vänster lyckats värva en av 01/02s kanske största talanger nämligen CHERNO SAMBA (som ju är 14år när spelet startar)

 

Ja precis den Cherno Samba som reppat och hållit en viss Wayne Rooney på bänken i typ alla Engelska U-Landslag upp till u-20 :lol: Bara hoppas dom signar To Madeira eller Jao Paiva nu så är det bara att traska raka vägen och köpa årskort sen :lol:

http://tb.no/sport/samba-vil-finne-rytmen-1.7142947

 

phiphan vad sick. olika fotbollsöden. rooney en hel nations hjälte medan cherno samba nöter division 2. riktigt tsick

 

 

 

Då jag är i Japan under EM lägger jag och en vän imorrn ut våra biljetter på blocket. Vi har 2 biljett till Sverige-Ukraina, 4 till Sverige-England och 1 till Sverige-Frankrike. Samtliga i Uefas kategori B. Vi lägger ut dom för "ockerpriset" 1500kr/st. Tar emot pm om nån är sugen...

 

Det var btw jag som var inne på shahins spotify. Han måste ha glömt att logga ut härifrån. Verkar ha varit en lyckad psykning mtp tiltinlägget...

 

Är btw ruggigt nära att köpa en båt...

 

Mvh,

Rikard Norling-dif

 

hhahahahahah fu rakt av niklas. det är den bästa levlingen någonsin och jag creddar dig som fan. ingen förstår hur tiltad jag var. riktigt illa.

 

det folk inte förstår är att det här pågick ett bra tag. någon jävel som konstant klickade på play och jag ringde minst 5 olika personer. hade verkligen inte niklas på radarn som potentiell levlare. men hursom.

 

stort credd till dig lirkonburken. riktigt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har typ made up my mind nu. skateade när jag bodde i USA som 10-11 åring och när vi flyttade tillbaka till sverige bytte jag över till sparkcykel istället. speciellt sparkcykelen rockade jag i ett par år :lol: mycket åka i centrum och vinka till vakterna. sånt som var kul förut.

 

har varit i tankarna på att köpa en cykel, skateboard eller sparkscykel nu till sommaren. mest för att det är sjukt kul. speciellt att åka ner från backar i hög fart. men är för dålig på att åka skateboard, cykel blir ett onödigt dyrt köp då det kan ske stora förändringar efter sommaren, men sparkcykel känns väldigt aktuellt.

 

någon annan pf:are som skejtar eller sparkcyklar? cyklare eller izy får gärna skita i att rida in på sina höga hästar och producentutbildning :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: glöm inte att lyssna på låtarna jag lägger upp med högsta kvalitet.

 

 

slänger även in två odd future låtar. earl sweatshirt från samma grupp är för övrigt en mean mean mean mean jävla mc. helt sjukt hur han leker runt med orden och hans flow. riktigt jävla nice.

 

 

 

minns inte riktigt vilka låtar av earl som jag diggade mest. men ni kan kolla in hans första album på youtube. postar denna pga cpsjuk video och att det är den mest kända earl videon. men tycker ni om hans flow får ni gäöran söka efter fler låtar, så ser jag till att posta fler låtar med tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket fint nu Shahin, Illmatic är verkligen en favorit. Kommer ihåg när man kände sig som en tung förortsunge och skrek "Fuck Jay-Z" på en Nas-konsert för en massa år sedan.

 

hahaha helt rätt paddan :mrgreen:

 

hur mår du da m8? var jättelänge sedan. du får se till att haka med på fotbollen. tror vi kommer lira nästa vecka!

 

edit: spotify har nu en massa red hot chili peppers låtar. njut gott folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha helt rätt paddan :mrgreen:

 

hur mår du da m8? var jättelänge sedan. du får se till att haka med på fotbollen. tror vi kommer lira nästa vecka!

 

edit: spotify har nu en massa red hot chili peppers låtar. njut gott folk!

 

Det är riktigt bra med mig tack, var längesen jag hängde med dig pokerspelare öht vilket jag ska bli bättre på... Erat lir i nacka är dock lite väl off för mig, både i avstånd och talangbiten men hänger gärna på något annat snart!

 

Fortsätt nöta upp hip hop nostalgi här så blir jag glad iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

någon annan pf:are som skejtar?

 

Skate är och kommer ju alltid vara nöt ;)

Är väll en av forumets största skatenördar med mina 8-9 år på brädan nu :)

 

Du borde göra dig själv den stora tjänsten å styra ihop dig en bräda nu inför sommaren (för att göra det kul- och inte döda intresset så köp en bräda som inte är den billigaste på stadium) det är ju bara så sjukt nice att skata på sommaren :)

 

Bor du i sthlm så hade vi ju kunnat köra en session nån gång, bara att säga ifrån isf!

 

Lycka till med rullandet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrivit o proddat lite mer mainstream pop på sistonde, och tänkte fråga här lite vad ni tycker om det? ris eller ros? kanske e fel forum för denna typ av musik men whatevs :)

 

http://soundcloud.com/jizy

 

Nu är det här inget expert utlåtande men jag kan gilla de flesta genrer, den här är väl en av de knepigare imo.

 

För mig låter första låten ganska bra men vet inte vad det är som saknas för att få den till bra. Andra har för mig för "elektroniskröst", är det autotune som det ofta snackas om som låter så?

 

Tycker det låter oväntat bra dock, men har för mig att du går ljudproduktion eller något sånt?

 

Och åter igen som du ser på min recension så är det här bara tankar från en som inte är särskilt insatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skrivit o proddat lite mer mainstream pop på sistonde, och tänkte fråga här lite vad ni tycker om det? ris eller ros? kanske e fel forum för denna typ av musik men whatevs :)

 

http://soundcloud.com/jizy

 

Tycker andra låten är bra , är det du som sjunger? Den hade funkat på utmärkt på radio. Kanske lite fucked på uttalet någonstans. Annars fin.

 

Första låten tycker jag inte är bra , mest pågrund av personlig smak samt en Rebecka Black feeling. Men tycker ändå att båda låterna hade kunnat vara hits där ute.

 

Snyggt jobbat. Något du pluggar till eller är det ren hobbyaktivitet? WP hur som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...