Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ahshhahahahahahahahah. Ute o löpte nyss. Knät la ner verksamheten efter 4km. Från microrygg till microknä. Min kropp är äldst och sämst i hela världen...

Knäts utsida? Råkade ut för samma haveri igår efter ca 6 km. Dum som jag är så fortsatte jag södermalm runt.

http://www.sct.nu/traning/traningslara/itb/itbartikel.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knäts utsida? Råkade ut för samma haveri igår efter ca 6 km. Dum som jag är så fortsatte jag södermalm runt.

http://www.sct.nu/traning/traningslara/itb/itbartikel.htm

Min smärta var på insidan av vänster knä. Det första jag tänkte på var dock löparknä. Hoppas det var en engångsföreteelse, och att jag bara sprang konstigt eller nåt. Gick ut ganska hårt för att vara mig och körde 3 första kilometerna på 15min. Brukar ta det lite mer piano så förhoppningsvis var det bara ett misclick. Jävligt irriterande och oroande hursom...

Ty för tips om skärmar. Ska fråga Urmy om hans setup. Annars lät Svint0s tips om att ställa en 20" på högkant ganska intressant. Är dock megadålig på teknik så lär väl bli en fail hursom...

Nu inväntar man sexyterran som e på väg hem från skolan. Sen ska vi ta med ett av guds bästa barn i form av shahin89 och knata ner till Rålis. Blir nog en bra dag i solen trots allt...

Edit: Obv utsidan av knät. Vet inte varför jag sa nej och insidan. Utsidan ller Solsidan. Vilket som...

Edit 2: Måste vara tendens till löparknä. Standard att få i uppförsbacke tydligen och jag fick det precis efter stigningen vid eriksdalsbadet...

Länk till kommentar

in before vff mot löparknä

vff?

Har konstruerat en kylpåse av krossad is och en gammal trasa. Stod ganska bra tips i länken som Olyckan skicka. Blir väl stretching och ispåse ett par ggr om dagen. Ska vila ett par dagar nu, sen undvika backar nästa löpning. Nu ut i solen...

Länk till kommentar

Fått samma sak som dig. En smärta vid insidan av knäet, förorsakades av gymmande och tungt fysiskt jobb... kan vara en överansträngning?

Det gick över, så tror inte du behöver oroa dig även om man gör det då det känns rätt skumt. Känns det som att det klickar?

Länk till kommentar

Ty för tips om skärmar. Ska fråga Urmy om hans setup. Annars lät Svint0s tips om att ställa en 20" på högkant ganska intressant. Är dock megadålig på teknik så lär väl bli en fail hursom...

Urmy har en skärm på högkant på varje sida om 30tummaren :) Såg rätt opti ut måste jag erkänna!

Länk till kommentar

La mig kl20 igår. Så sjukt sliten hela dagen. Sov 13h. Idag blire partaj då en god vän fyller 25. Ska käka middag på folkbaren med syrran innan...

Köpte Zelda-A link to the past på snes igår. Ser fram emot att börja grinda det som fan...

Och AIK ute ur cupen. Formsvacka på Geee...

Martin Mutumba har dessutom varit så osant dålig i år att han trots sin loldoggiga attityd inte förtjänar att vara min avatar längre...

Mvh,

Korvmacken Leo

Länk till kommentar

• Skapa nytt...