Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Jag kan vara helt fel ute nu, men tror shahin gått i samma klass eller nåt som han. Eller gemensamma polare eller nåt. Han får ge facit när han vaknar. Nu påsklunch...

haha jag tror nästan att han levlar i första videon. verkar vara en rolig person iad :lol:

nee han är bästa vän med en tjej som gick i min klass. kom till vår skola ett par gånger. men känner inte honom. good for honom och resten av bloggarna som lyckats så bra med deras bloggar och tjänar bra pengar på det.

själv har man en medioker blogg där andra delen av reserapporten nu är släppt :-)

shakiraments

mm, verkligen antiklimax på sättet han går bort, 3000+ jättekrokodiler infångade, oändligt antal taipaner etc... Killen beastade naturen åså en jävla sketen rocka som råkar borra han rakt i stora hjärtkammaren då den blir skrämd lr något av typ kameramannen.

ja rip crocodile hunter... som att han lirat omaha med 5bi rulle och gått hur bra som helst, för att sen lira fixed limit och gula rullen. life can be a biatch

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
jag ser inte EN enda likhet tbh. kanske utseendemässigt. inget till sättet

Haha aa vid närmare eftertanke tyckte jag nog bara det var kul att han hette Ramsey och var lite lik Shahin, så overkillade allt i mitt huvud :mrgreen:

Tycker ändå att han har en liknande livsglädje på nåt vis :-)

Postad

ja rip crocodile hunter... som att han lirat omaha med 5bi rulle och gått hur bra som helst, för att sen lira fixed limit och gula rullen. life can be a biatch

mm med lite stor egde som killen i UB skandalen...

Postad
Haha aa vid närmare eftertanke tyckte jag nog bara det var kul att han hette Ramsey och var lite lik Shahin, så overkillade allt i mitt huvud :mrgreen:

Tycker ändå att han har en liknande livsglädje på nåt vis :-)

låter sjukt. får börja kolla på nya the ultimate fighter och heja på honom :mrgreen:

jaaaadu kroon... går fan inte att klaga. drog ut vid vid 16:00, köpte cappuchino, bubbligt vatten och en macka, satte mig på några klippar med utsikt över eriksdalslunden(kommer bild i dagarna), solens livgivande samt värmande strålar smeker ens ansikte som en mor smeker kinden på ett nyfött barn; dess energi och kärlek pulserar in i kroppen och ger en ny form av energi och glädje som man saknat under vinterperioden... våren är här... satt och läste bok i två timmar samtidigt som fåglarna kvittrade, barnens skratt färgade trädens blad gröna och myrorna bekantade sig med smulorna av min macka ... livet är jävligt bra just nu när det är så underbart bra väder.

haha jag spårade väl inte där :mrgreen:?

kom idag på hur man som chid lånade spel av sina polare i ett x antal dagar. jag lånade spelet "gex" och spelade skiten ur den. för det var ett spel man hade lånat.. och då vill man ju lira så mycket som möjligt till det är över. lite som livet om man tänker efter.. vi är här på lånad tid. bara att njuta av varje stund, lära sig det man vill veta och göra det man vill göra :mrgreen:

Postad
När jag var liten brukade jag hyra spel till mitt 8-bit. Då hade man ca 24 timmar på sig att varva det. Tänk om man kunde hitta den grindmotivationen igen och applicera den på poker :roll:

++++++++++++

hyrde ett spel varje fredag, nes sen snes spel :) det var livsglädje för mig som kis

Postad

Fantastisk dag. Joxat med trasan på zinken med en irl. Tillslut anlände även sexyterran och vi avnjöt en god lunch på Loopen vid Hornstulls Strand. Loopen får anses som en riktig pärla när det är fint väder. Missade tyvärr att köra stryket. Hade obv fått 13 då kupongen verkar megalätt. Liverpools prestation väger dock upp för allt. Så härligt att se laget spela atm. Utan press, och med alla hungriga juniorer. Sjukt att min hackkyckling Maxi gjorde hattrick. Det blir dock ljus framtid. Ute igår, så ikväll blire grind...

Mvh,

King Kenny

Postad

fan va härligt det e att sitta hemma en lördag och spela poker, käka chips och rejla starcraft. MC v thorzain senare ikväll. kommer bli riktigt fett.

tog bort "visa innehållet i fönstret vid drag och släpp" precis. det e stört nice.

inatt ska jag testa dillchips och dilldip. fått det rekommenderat av niklas, ska tydligen vara jävligt nice.

MVH

glanskorv

Postad

inatt ska jag testa dillchips och dilldip. fått det rekommenderat av niklas, ska tydligen vara jävligt nice.

Känns som overkill.

Imo ska man ha enkla saltade chips till alla dips.

Handla dina chips hos Estrella. Där får du provsmaka innan du köper.

Postad
fan va härligt det e att sitta hemma en lördag och spela poker, käka chips och rejla starcraft. MC v thorzain senare ikväll. kommer bli riktigt fett.

tog bort "visa innehållet i fönstret vid drag och släpp" precis. det e stört nice.

MVH

glanskorv

sånn jävla gud thorzain är!

Postad

Fan vad fint att det redan är kris i göteborg och dif. I AIK råder det för en gångs skull harmoni, och imorrn drar jag, Shahin och Martinnuts och kastar bomber i Södertälje...

Den här länken har postats förut, men av någon anledning fick den inget utrymme för diskussion. Måste ju vara bland det sjukaste någonsin...

http://www.japanesebugfights.com/

Mvh,

Babis Kebabis

• Skapa nytt...