Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Blev reverse hitnrunnad nu, och det är inte första gången. En kille kommer in nl400$ och fullstackar. Jag höjer första handen, han foldar och drar sedan blixt. Jag fattar inte varför man gör så. Är jävligt psykande. Vad är taktiken? Jag tror det finns folk som letar efter "heta" bord. "93 första handen. Det här bordet kliver jag blixt." Stör mig som fan på att jag inte kan lista ut hur dom tänker, men sen har jag heller inte några doktorstitlar eller högskolepoäng...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev reverse hitnrunnad nu, och det är inte första gången. En kille kommer in nl400$ och fullstackar. Jag höjer första handen, han foldar och drar sedan blixt. Jag fattar inte varför man gör så. Är jävligt psykande. Vad är taktiken? Jag tror det finns folk som letar efter "heta" bord. "93 första handen. Det här bordet kliver jag blixt." Stör mig som fan på att jag inte kan lista ut hur dom tänker, men sen har jag heller inte några doktorstitlar eller högskolepoäng...

eller såna som sätter sig på ens hu-bord, foldar första handen, sen sitoutar utan att lämna bordet. Man bara WTF?

Länk till kommentar

nu har jag pajat ÄNNU ett par hörlurar.. jag köpte mina hörlurar senaste maltaresan och fattar fan inte hur jag lyckas paja dom sdalkmfamsfsa.

jag går fan igenom minst 10 hörlurar per år. det känns nästan ev+ att köpa ordentliga hörlurar med fodral och skit.

Åk till Mediamarkt. Där får du provlyssna innan du köper.

Länk till kommentar

Exakt. Åker du till Mediamarkt nästa gång kan du spola tillbaka tiden och göra så att ingen av dina hörlurar går sönder.

haha jävlar vad det spårade.

vill inte ha några speciella hörlurar för övrigt. behöver bara dom när jag joggar... har provat jogga utan musik men det är vidrigt tråkigt :shock:

---

var hos ante för någon dag sedan och såg "true romance" (skriven av tarantino)... fan vad bra den var.. allt ifrån dialogerna till musiken som spelade vid olika tillfällen... var så mycket sjukt i filmen den direkt kliver in som en av mina favoriter.. men då har jag inte sett många filmer :mrgreen:

reserapporten från thailand kommer för övrigt upp på min blogg. här hittar ni första delen! http://www.pokerskull.com/2011/04/thailandsresan-resan-dit/

den kommer att bli lång med den massa bra bilder. är väl lite som en berättelse.. men jävligt mycket sjukt som hände på resan. så det kanske kan vara trevligt över en kopp kaffe på morgonen :)

Länk till kommentar

jag köpte en stationär dator från siba för 2 lax typ häromdagen. den e min nya ögonsten. siba beskrev den som "perfekt för familjen att surfa på".

när jag starta den första gången hostade den till litegranna.

för att citera allas vår leo: "den har framtiden bakom sej".

det e som om jag fått barn med leukemi ungefär.

jag tycker mycket om den.

Länk till kommentar

haha jävlar vad det spårade.

vill inte ha några speciella hörlurar för övrigt. behöver bara dom när jag joggar... har provat jogga utan musik men det är vidrigt tråkigt :shock:

Du får sluta skriva så provocerande poster som bara leder till bråk ;-)

Vart kan man rösta på vem man gillade bäst?

Länk till kommentar

Du får sluta skriva så provocerande poster som bara leder till bråk ;-)

Vart kan man rösta på vem man gillade bäst?

pf är place där shit goes down.. antar att du är man.u supporter? jävligt sjuk match mot chelsea.. rooney har sån sjuk självförtroende. tror jag aldrig sett en anfallare som orkar dra iväg dom där sjuka krossbollarna :shock:

hoppas innerligt att man.u piskar barca i finalen... börjar ogilla dom vilket suger då dom är vidrigt bra

han till vänster blir nog en grym smörsångare.

Länk till kommentar

va händer :S

-------

när jag väl skriver i denna måste jag bara säga att det sjukaste hände när jag var på klubb i barca med officese, när vi väl kommit in på stället så gick alla åt olika håll, alla satte sig på varsitt tomt bord och inväntade sin action, de nekade rätt många och alla fick inte spela, men de som fick spela fick iaf bra action.

mvh bummer

Hur kan denna inte få mer kärlek :h: :h: :h:

Länk till kommentar

var hos ante för någon dag sedan och såg "true romance" (skriven av tarantino)... fan vad bra den var.. allt ifrån dialogerna till musiken som spelade vid olika tillfällen... var så mycket sjukt i filmen den direkt kliver in som en av mina favoriter.. men då har jag inte sett många filmer :mrgreen:

Man måste ju bara älska Brad Pitt i sin lilla men ack så klockrena roll :D

Edit: Och hela filmen är obv guld

Länk till kommentar

• Skapa nytt...