Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Varit en del snack om EV fram och tillbaks i denna dagboken så jag tänkte dela med mig av en länk jag snubblade in på idag: http://blogs.cardrunners.com/internetpokers/poker-is-a-whore-1232943829

Saxat ur bloggen.

Mm stört bra. Shahin, läs!!

Fick biljetter för 290 av nån random utanför =)

Vad tyckte du om konserten? Don't look back in anger var magisk men annars så var hovetspelningen 05(??) bra mkt bättre. Noel är riktigt het dock, fan va man vill se en egen produktion av honom nångång..

Bränn globen.

Mm Noel är riktigt het faktiskt. Fick intrycket av att Liam inte va riktigt lika sugen att stå å scen. Han stod mest still, spottade och verkade vilja därifrån.

Det va hursomhelst kul! Fick ett nummer också dingdingding!

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Haha Niklas på tal om din signatur. Jag snackade med en finne idag, NL200 grinder på Ipoker som är en av dem som ska lira den 2a februari.

Skrev att jag kunde säga "Mustalainen" och "Perkele vittu" på finska. Då kontrar han med; "Jävla knull bög fiskspö" looooool.. årets jävla wat. Fiskspö.. vart fan fick han det ifrån :lol:. Finskar är så jävla underskattade. :h: Finskar.

Finnar är ofta väldigt kryptiska i sina inlägg och levlandet skjuter ofta i höjden.

Underförstått här att han tycker du e fisk och att han vill ge dig spö.

Postad
Löjligt att folk gnäller

en stabil rulle

swings

Vem fan plussar på poker? Hade 500k downswing nu i början av januari. Bara att gilla läget.

Verkar nästan som att det börjar gå åt lite rätt håll nu iaf, upp 200 denna veckan

Postad

För övrigt.

Folk pratar hela tiden om att dem vill kliva i nivåer. Jag tycker att det suger att spela högt. När jag spelar NL2k + så känner jag att jag verkligen vill vinna alla flippar och stora potter. Den typen av känslor uppskattar jag inte. Det jag uppskattar är GRIND.

Det har naturligtvis med motståndet att göra, men jag tycker poker är roligare på lite lägre nivåer där man kan känna att man är den bästa spelaren på de flesta borden.

<nl400 ftw!!!

(klart att jag alltid spelar högre :( )

Postad

Det där spelet har man ju sett förr sören :P

Men ja har nog aldirg fått några 10 millar.

Äre sjukt härligt i Thailand? Jag hoppas verkligen det då man själv styr dit på måndag.

Fullmoon den 9-10:e ser jag fram emot.

Vart är ni någonstanns?

Postad
as nice spel! Detta var min huvudsakliga syssla på lektionerna på gymnasiet :-)

Har ett antal miljoner i rekord, tror det är 16, men kan också ha varit miljarder :shock:

Men hur i satan kan ni komma upp i så mkt, lirat typ 10 ggr men e ju svårt som fan..

Postad
Vem fan plussar på poker? Hade 500k downswing nu i början av januari. Bara att gilla läget.

Verkar nästan som att det börjar gå åt lite rätt håll nu iaf, upp 200 denna veckan

Så du e back 300k för månaden då elle? :( hoppas du snackar kronor :shock:

Postad

Kan garantera att en jävla massa pokerspelare aldrig varit i närheten av att backa 45 inköp och definitivt hade gnällt om de hade gjort det.

Ca 20 inköp är mitt rekord och det sög fan tillräckligt :mrgreen:

Postad

blom > emil

blom > pf

45 inköp är jävligt mycket... har iofs bara lirat ordentligt sen mars men mitt rekord sen dess är typ 7 inköp back på en månad :/

mm sov typ 11 timmar idag, gud så skönt (: nu ska vi grinda sen american idol.

såg btw blow igår för första gåggen.. skitbra film men hemskt slut :(

Postad
Tiltigt jävla spel de där winterbells.. Hur fan får man miljoner?! :shock:

Men hur i satan kan ni komma upp i så mkt, lirat typ 10 ggr men e ju svårt som fan..

Träning och åter träning.

as nice spel! Detta var min huvudsakliga syssla på lektionerna på gymnasiet :-)

Har ett antal miljoner i rekord, tror det är 16, men kan också ha varit miljarder :shock:

Finns ju dock bättre spel, detta var ngt man lira när man var trött på alla andra. 7-9 regerade teslatron och mujaffa. På gymnasiet ladda alla ner quake 3d demo och körde lan över hela skolan, klart bästa.

Äre sjukt härligt i Thailand? Jag hoppas verkligen det då man själv styr dit på måndag.

Fullmoon den 9-10:e ser jag fram emot.

Vart är ni någonstanns?

Tror inte du kommer bli besiken. Vi är i chalong/phuket och det är grymt härligt här.

• Skapa nytt...