Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

Var på donken med sören och johan precis. Frukost....

Sunny och sexy kommer hit senare för grind. Kontoret har inofficiellt flyttat till vår lägenhet innan thai.

Shahin sa en jävligt kul grej när vi käkade på en kinarestaurang häromdagen.

"är inte fettisdag samma som klämdag?" GJ LOL

Izy och jag har bestämt oss för att inte raka oss under Januari månad. Tilläggas bör att ingen av oss har någon stark skäggväxt, kommer nog se ganska fult ut.

Håller på och installerar HM på nya datorn, har köpt det och fått en verifieringskod, men det fukkar ändå med mig som fan. får upp följande meddelande:

"HM has determined that you are running windows vista. in order to have HM run well you should disable User Acces Control in your Control Panel- Users section. This is needed in order to properly install Postgre"

Tror jag har gjort det i kontrollpanelen men får fortfarande upp samma felmeddelande..... Livstilt!!!!

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Så jävla tilt.. köpte ny TV idag. 42 inch som var nice. De drog cashen från kortet och allt, sen kommer jag till lagern där jag får veta att TVn inte finns inne och att de vill ge mig tvn som låg ute i affären. GG!

Så nu kommer jag tillbaka hem utan en tv. Pålurad en kontakt grej som ska vara bra, en hdmi kabel och ett par joggningsskor som var sköna...

suck... nu ska jag montera ihop stol och skrivbord. Ska fan grindas för hela slanten!

Postad
Var på donken med sören och johan precis. Frukost....

Sunny och sexy kommer hit senare för grind. Kontoret har inofficiellt flyttat till vår lägenhet innan thai.

Shahin sa en jävligt kul grej när vi käkade på en kinarestaurang häromdagen.

"är inte fettisdag samma som klämdag?" GJ LOL

Izy och jag har bestämt oss för att inte raka oss under Januari månad. Tilläggas bör att ingen av oss har någon stark skäggväxt, kommer nog se ganska fult ut.

Håller på och installerar HM på nya datorn, har köpt det och fått en verifieringskod, men det fukkar ändå med mig som fan. får upp följande meddelande:

"HM has determined that you are running windows vista. in order to have HM run well you should disable User Acces Control in your Control Panel- Users section. This is needed in order to properly install Postgre"

Tror jag har gjort det i kontrollpanelen men får fortfarande upp samma felmeddelande..... Livstilt!!!!

I sök fönstret skriver du in msconfig. Sen under verktyg eller tools finns det disable/avaktivera UAC.

Postad

Gå till Kontrollpanelen och vidare till Användarkonton. Här klickar du Aktivera eller inaktivera Kontroll av användarkonton (UAC). I nästa dialogruta kryssar du bort Skydda datorn… För att ändringen ska gå igenom behöver du starta om datorn.

Postad
Börjat följa dagboken på senare dagar, vart har ni kontoret?

edit, hörde något om soap bar?

det ligger i nacka, e öster om stockholm.. men vi har stämplat ut nu för merparten av oss ska till thailand den 16e januari

Postad
inte alla? vem stannar hemma?

jag, shahin, izy. vi anländer ev senare....

tack för hjälpen ni som gjorde en effort. har fått skiten att fungera nu:)

nu måste jag bara fixa en registration code till ibolide. sen GRIND!

ser ut att bli en del folk här ikväll. NikLasvegas, FriSoren, Izy, Shahin, Sexyterran och Sunny ryktas utgöra startuppställningen. Någon mer?

edit: shahin bangar, sunny också....

Postad
jag, shahin, izy. vi anländer ev senare....

tack för hjälpen ni som gjorde en effort. har fått skiten att fungera nu:)

nu måste jag bara fixa en registration code till ibolide. sen GRIND!

ser ut att bli en del folk här ikväll. NikLasvegas, FriSoren, Izy, Shahin, Sexyterran och Sunny ryktas utgöra startuppställningen. Någon mer?

shahin kommer inte

Postad

höhö 1outad imo

IPoker Network $5.00/$10.00 No Limit Hold'em - 2 players

The Official 2+2 Hand Converter Powered By DeucesCracked.com

Hero (BTN/SB): $1612.16

belo0610 (BB): $672.08

Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN/SB with A:spade: A:heart:

Hero raises to $30.00, belo0610 raises to $50.00, Hero raises to $130.00, belo0610 raises to $672.08, Hero calls $542.08

Flop: ($1344.16) Q:heart: 8:heart: A:diamond: (2 players)

Turn: ($1344.16) 8:spade: (2 players)

River: ($1344.16) Q:spade: (2 players)

Final Pot: $1344.16

belo0610 shows 8:club: 8:diamond:

belo0610 wins $1343.16

(Rake: $1.00)

Postad

Sån jäkla tilt... Ge mig lite snöflingor och en temperatur runt 0 strecket och kallare så blir jag garanterat sjuk. Trodde jag undsluppit detta denna gång då jag höll mig frisk de första dagarna men vaknar idag med ont i huvudet och halsen, i förstastadiet ännu så kanske går att undvika en praktförkylning. Knapprar piller och håller mig varm så hoppas man den går bort fort. Hatar verkligen förkylningar. :cry:

Postad

Kan ha 9 miniview bord på iPoker utan overlap. Sen blir det lite overlap när jag drar upp 12. Med stor view så får jag plats med fyra bord, men då blir det lite overlap vilket suger.

Behöver en skärm där jag kan lira fyra stora bord utan overlap.

Någon som kan tipsa om bra skärmar? Lämnar nog tillbaka de här:-(

EDIT: Kommer ändå bara att lira 9 bord.. svårt

• Skapa nytt...