Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Looooowlife :P nej fan vad jobbigt imo jag tar fan rätt hårt på julklappsshopping och försöker hitta perfekta grejer till alla jag köper åt, halva nöjet är ju självkänslan när de öppnar att det var den bästa presenten blablabla.

Hahaha.. de får ju veta vad de ska få med en bild :mrgreen:.

Nej da stan har öppet imorgon så får en ungefär fem timmar på mig att köpa grejer vilket är nice. Vettefan vad jag ska köpa dock :mrgreen:

Ska dra upp och umgås med familjen nu... hollaar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

asbra val av mainstreamböcker alla andra redan läst niklas.

på den ljusa sidan så kan du ju nu diskutera böcker med min och johans mamma eller bara vemsomhelst som följer bonde söker fru.

du glömde btw böckerna av johan ajvide och han deckargubben som dog...

vem fan läser indieböcker lol. skulle aldrig läsa en bok jag inte VET är bra. plåga mig mer liksom.... 2 var presenter, 2 var till mig (en av grabbarna har jag tappat bort).

ps. jag följde bonde söker fru btw

Länk till kommentar

Precis hemkommen från nån slags tillställning hos mina päron(farsan var ej där). Vi drack glögg och åt julskinka. Mums imo....

Begav mig hemåt och träffade en livstiltad Izy vid busshållplatsen. Han gick och grämde sig över att hans liv suger o sånt. Nu är dock allting frid och fröjd igen då han satte på sig "tomtekepsen" och blandade en halv flaska glögg åt oss båda.

Fick en försenad födelsedagspresent av syrran. Gudfader-boxen.... Var sjukt länge sen jag såg dom rullarna, blir nog till o grinda igenom dom inatt.

Såg btw halva julkalendern idag, det var nog det sämsta jag sett nånsin. Fyfan vad den tappat i klass under 2k-talet... Ska grinda igenom Sunes Jul nu på jutjub...

Länk till kommentar

omg e precis klar med lilla julafton... du skojar inte det var segdraget, och imorgon ska det göras om, fast i segeltorp... omg.

fick ett par skitsnygga maschettknappar i silver från min farmor, bästa jagg nånsin fått från henne... fick även 500 kr, KLONK! sen fick jag obv strumpor av pappa (standard...) och boken gomorra (väldigt standard)...

bra prylar :]

nä, nu får det vara nog... bilen avgår kl 11 till segeltorp så jag måste slagga nu.

peace bitches

Länk till kommentar

omg e precis klar med lilla julafton... du skojar inte det var segdraget, och imorgon ska det göras om, fast i segeltorp... omg.

fick ett par skitsnygga maschettknappar i silver från min farmor, bästa jagg nånsin fått från henne... fick även 500 kr, KLONK! sen fick jag obv strumpor av pappa (standard...) och boken gomorra (väldigt standard)...

bra prylar :]

nä, nu får det vara nog... bilen avgår kl 11 till segeltorp så jag måste slagga nu.

peace bitches

lol jag brukar knappt palla en dag. Förra året somnade jag till och med mitt under kalle anka. 2 dagar skulle vara på tok för mkt ska dra nu.

btw gav syrrans kille henne resa och hotell till new york, det e riktigt schysst.. aja god jul

Länk till kommentar

:mrgreen:

Julafton var den bästa so far i mitt liv. Fick hela 100% av klapparna jag önska mig, hörlurar och en osthyvel, dock var det fel hörlurar och osthyveln har jag inte prövat än, men vem bryr sig om presenterna, var en jävla go stämning som gjorde det jävligt kul. :D

Spelade sedan från 0000 till 0400 och har aldrig tidigare sett så mkt fisk. Det var helt galet. Typ 3 st 80/3, 70/30 osv per bord, hoppas detta fortsätter hela helgen.

Länk till kommentar

looooooooooooooooooool @ bilderna.

Vill btw göra en shootout till den största ballern av alla. Och då menar jag inte Ramzi den här gången...

Motherfucker I'm ill, not sick

And I'm OK but my watch sick, yeah my drop sick, yeah my glock sick and my knot thick

IM It!

Motherfucker I'm Ill!

Länk till kommentar

En miljon sålda album första veckan baby...

true balla:h:

"yeye" shahin , nu vet jag inte vilken skiva du syftar på men skivan som släpptes i somras någongång med denna låt är verkligen inte bra nånstans.:-( Många diggar hans stil även jag , dock är han bättre med andra än själv.

Dr Dre 2001 , still number one...

Länk till kommentar

1 mille såålda album och han får nog inte ens 50 cent per platta, det e fan svårt att bli dollarmillionär i musikbranschen...

Första veckan... det som är så baller.

"yeye" shahin , nu vet jag inte vilken skiva du syftar på men skivan som släpptes i somras någongång med denna låt är verkligen inte bra nånstans.:-( Många diggar hans stil även jag , dock är han bättre med andra än själv.

Dr Dre 2001 , still number one...

Jag vet inte heller vilken skiva :mrgreen:. Men såg det på VMA08 awards att en massa artiser sa; "he is the guy that sold 1 million first week bla bla bla".

a milli a milli a milli

Länk till kommentar

Jag vet inte heller vilken skiva :mrgreen:. Men såg det på VMA08 awards att en massa artiser sa; "he is the guy that sold 1 million first week bla bla bla".

a milli a milli a milli

Eminem... "The Marshall Mathers LP". 1,8 miljoner sålda första veckan när han släppte den. :mrgreen:

a milli a milli a milli and little more

Länk till kommentar

Haha shahin, lil wayne är kung men den dära låten e så jävla kass =)

Det såldes dock 19 miljoner exemplar av den här boken första dagen, släng dig i väggen lil wayne

94298980bc6.th.jpg

Väldigt dåligt att jämföra lil wayne med Dan. Dan är ju i en egen klass... han får ju michael jackson att se ut som en NL4 grinder.

Sen angående låten.. haha tycker inte att låten är särkilt bra. Men det är själva budskapet...lil wayne kan göra vad han vill och komma undan med det... a milli here nad a milli there.. han stil.. balla imo

--

såg nyss klart första säsongen av dexter...

vad tycker jag?

FADS¨PFKA¨PSDFKÄSPODKFÖASDOFO¨SDKA¨POFÄKDS¨FKADS¨FKADS¨PFKÄ

Så jävla bra! Genialt.. bäst.. grym.. bra.. bäst.. som Johans supporter Annalisa hade sagt; "Asszå han e sååå bästaste så jävla värsta grymmaste liksom OMG shit så jävla omg liksom dexter värstaste seriemördaste.. azzåååååå.. ska ha en dunder festt alzså ska köpa ut drickah asså värstaste kontakt utköpning.. aszååååå"

Så kände jag.. helt sjukt.

Har laddat ner sju avsnitt av säsong två och ser fram emot att se dem. Imorgon blir en fin dag. Ska först till gamla kontoret; Redbet supporten och besöka på dem. Alltid lika kul att träffa dem. Har många fina minnen därifrån :-). Sedan dras det iväg hem till min kompis där vi ska ta det lungt och kröka lite. Efter det drar vi iväg till årsta pokerklubb där det ska livegrindas.

Kommer obv få höra att jag är en livefisk några miljoner gånger så ska bli kul. Sen på lördag kommer kussen hem. Söndag ska jag ta det lungt med några polare och på måndag kommer Antisk förbi sthlm för grindsta.

Blir en rolig vecka framöver.

Nu fan ska jag sova.. sjukt trött.

God natt!

Länk till kommentar

:mrgreen:

Julafton var den bästa so far i mitt liv. Fick hela 100% av klapparna jag önska mig, hörlurar och en osthyvel, dock var det fel hörlurar och osthyveln har jag inte prövat än, men vem bryr sig om presenterna, var en jävla go stämning som gjorde det jävligt kul. :D

Spelade sedan från 0000 till 0400 och har aldrig tidigare sett så mkt fisk. Det var helt galet. Typ 3 st 80/3, 70/30 osv per bord, hoppas detta fortsätter hela helgen.

skön julklonk Frisören =D

Länk till kommentar

• Skapa nytt...