Ferna Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Kikar in lite och tycker att du borde ge din lillebror pengar då han ska på grönan! Citera
sTARVIN89 Postad 26 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2009 Som jag ser det spelar du helt rätt i båda händerna...har han A7 i 2;a handen så får han ha det, du har ändå bra equidy + att du får förmodligen syn av många tvåpar som drar nästan dött med tanke på att han är committ där och om han foldar får du bra döda pengar i potten (kom på att den meningen betyder samma sak som "equidyn" jag skrev i första meningen hehe). Jag skrattade lite åt hand ett, varför lägger du upp den ens? Haha standard Arvin:) Jättecooler. Fortsätt kämpa på, du har bra potiential och jag skulle bli riktigt glad om du kunde utvecklas till nivåer som åtminstone 5/10 och kanske 10/20 senare? Men ta det i din egen takt, finns ingen anledning att stressa, det kommer när det kommer. Du kommer veta inombords när du är redo så du behöver inte oroa dig ett dugg. Vi ses Arvin, lycka till med spelet! Mvh, Calle Haha la upp hand1 för det va den sista innan jag stängde ner och uppdaterar alltid precis efter så var skitlack vid tillfället men i efterhand är det ju superstandard. Han har ju gutshot flop, färgdrag+gut turn och färgen sitter river... Ja det hoppas jag också, tror helt klart att jag klarar av att spela på dem nivåerna teori/spelmässigt men frågan är om jag har psyket... har rätt stor vinnarskalle och motståndet är ju mkt tuffare alltså mer swings men tror jag kommer att klättra så småningom, ska ta min tid . Tack för stödet, kanske ses i Gotland om jag drar dit . Glider upp till sthlm några dagar i nästa vecka dude. Ska hälsa på hos myt4z och hans nötiga katt Wille lite. Vore skoj om vi gick ut och tog nåra kalla nån kväll! Hörs på msn! skriv på msn Kikar in lite och tycker att du borde ge din lillebror pengar då han ska på grönan! hahaha wtf, grönan suger Citera
sTARVIN89 Postad 29 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2009 Spela precis, gick riktigt kasst. Satt massa grinders bara och en reg setminar såklart och träffar två gånger på 3bet. Mina nonSD winnings har varit katastrof senaste 2000 händerna, rasat ner då alla mina 3bets blir otajmade osv. Varje gång jag får QQ+ foldar alla, saknar ongame så sjukt känns som jag spelar bättre där, har dålig överblick med bossklienten också och tycker det är drygt att jag inte kan ha min scroll. Ska nog tillbaka till ongame snart, ska casha ut allt från boss bara och börja dominera igen men loggade in på klienten för att se om dem uppdaterat och mådde dåligt, hur korkade är dem i ongame? jaja nog whinat. Månaden slutar kanske 5000 SEK plus vilket är bättre än minus men efter förra månaden så känns ju denna som ett failure, men har bara spelat 25k händer och ligger 400 euro upp på boss + rakebacken som kommer ligga lite över 1000 euro. Men hade ju min 2.3K$ backdag i början av juni sen har jag inte spelat så mycket heller så får väl vara nöjd ändå... Ligger i princip breakeven över 17k händer på NL100 boss, känns väldigt segt och jag tycker inte det flyter lika bra och det är svårare att fokusera när borden ligger över hela skärmen. Har hög upplösning på skärmen så med miniview kan jag ha 6 bord liggandes i mitten av skärmen så man får bra överblick. Nästa månad blir iallafall mer spel, räknar med 50k händer trots sommar då jag bangade hultsfred, får se om jag drar till gotland dock . Just nu sparar jag pengar till en lägenhet som jag ska köpa i centrala stockholm, ser fram emot det och priset ligger runt 2 miljoner. Pappa kommer också bidra då det är en investering men några tips på områden i stan som verkar bra? Själv har jag iallafall satt kurs på vasastan, men finns ju fler alternativ... nu blir det lite ut i solen, sen hålla tummarna på att ongame fixar miniview snart. Citera
John_teh_Donk Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Får säga gl inför juli då! Även om du plussade juni så förstår jag vad du menar mtp monsterback osv. Låter najs med lägenhet i centrala sthlm. Det handlar ju om en del pengar, men dom är ju inte kastade i sjön direkt Citera
sTARVIN89 Postad 1 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2009 Nä exakt utan är ju en investering . Testade lite på ongame idag, började med 6 bord på NL100 vilket gick katastrof omöjligt att multitabla med nya klienten så gick ner på 4 bord och vann tillbaka en del. Spela lite NL200 också och plussa lite där, en hand på NL200 ok riversyn? fi är reg 23/20/2 7% 3bet No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB ($207.25) BB ($132.35) UTG ($111.05) MP ($227.75) Hero (Button) ($293.65) Preflop: Hero is Button with 5, 7 1 fold, MP bets $6, Hero calls $6, 2 folds Flop: ($15) 6, 10, 4(2 players) MP bets $11, Hero calls $11 Turn: ($37) Q(2 players) MP bets $28, Hero calls $28 River: ($93) 3(2 players) MP checks, Hero bets $60, MP raises $182.75 (All-In), Hero calls $122.75 Total pot: $458.50 Mer spel ikväll... Citera
John_teh_Donk Postad 1 Juli , 2009 Rapport Postad 1 Juli , 2009 en hand på NL200 ok riversyn? Ja jag tycker nästan du måste syna där. Om man ska börja bli rädd för färgen borde man bestämma sig för det tidigare, och checka när man hade chansen. Tycker det borde vara stor chans att han sitter på set/QT/bluff också. Hur slutade handen? Citera
Teh_MoUsE Postad 2 Juli , 2009 Rapport Postad 2 Juli , 2009 Syn, vad ska han ha liksom. tycker det ser ut som en tiltbluff med AT/JJ som tror du kan lägga en låg färg. Hur slutade de? Citera
sTARVIN89 Postad 2 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 2 Juli , 2009 Jupp kände så också, han hade såklart AQs denna gång men får ge honom cred för c/r på river. Satte honom på QQ/KK/AA bluff eller nått liknande känns som han borde valuebettat färg alltid i princip. Dessutom svårt att se honom tvåbarrela ett färgdrag då han var tight reg men i detta fall förstår jag varför... Men men, har fortsatt spela och det går bra har bara inget sug att skriva längre kanske kommer senare . Citera
sTARVIN89 Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 hahaha trodde jag var slagen, hellmuthsynade hans riverbet så hann inte ens reagera när han flippa upp A2 och tänkte typ "LÄGG AV" tänkte att han hade AQ redan på floppen (fi var fisk). Sen ser jag markerna flyttas mot mig och andas ut No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB ($487.10) Hero (BB) ($356) UTG ($59.50) MP ($355.70) Button ($208.70) Preflop: Hero is BB with 3, 3 UTG calls $2, 1 fold, Button calls $2, SB bets $3, Hero calls $2, UTG calls $2, Button calls $2 Flop: ($16) A, 3, Q(4 players) SB bets $8, Hero calls $8, 2 folds Turn: ($32) 2(2 players) SB bets $14, Hero raises $35, SB calls $21 River: ($102) 2(2 players) SB bets $440.10 (All-In), Hero calls $309 (All-In) Total pot: $720 Results: SB had A, 2 (full house, twos over Aces). Hero had 3, 3 (full house, threes over twos). Outcome: Hero won $717 Vad ska jag göra här? fi 31/17, enkel fold? No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB ($124.40) Hero (BB) ($194) UTG ($25.20) Button ($244.65) Preflop: Hero is BB with K, Q 1 fold, Button bets $7, 1 fold, Hero calls $5 Flop: ($15) K, 2, 3(2 players) Hero checks, Button bets $9, Hero raises $20, Button calls $11 Turn: ($55) 4(2 players) Hero bets $35, Button calls $35 River: ($125) K(2 players) Hero checks, Button bets $182.65 (All-In), Hero ? Har lirat en del på NL200 har gått bra än så länge, får se hur länge det håller sig . Även nosat lite på NL400 men väntar med det vill få in lite fler NL200 händer först. Ska nog lira NL200 månaden ut och se hur det utvecklas helt enkelt. Har inte hänt så mycket i dagarna nu, träffade chillarn7 från forumet vilket va trevligt sen har jag börjat plugga lite inför HP då jag fixat medlemskap på hpguiden.se men har inte dragit igång storplugget ännu men det kommer. Fick njuta av solen några dagar också, men nu verkar det ha lagt sig. Har tyvärr helt tappat suget att skriva men får se om det kommer tillbaka snart, annars så lägger jag väl in lite händer ibland och uppdaterar hur det går =). Citera
nordkvist Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 KQ måste foldas där imo. Lycka till i juli! =) Citera
papiPope Postad 6 Juli , 2009 Rapport Postad 6 Juli , 2009 Kan inte hm/pt-siffrorna så bra, men det där känns som ett desperat försök att få in alla pengar i potten, så fold är säkert rätt Citera
sTARVIN89 Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2009 Tack nordqvist! Jupp ni har rätt, jag synade och det var i princip första handen i sessionen var lite extrataggad och ville herosyna direkt... slår ju inget där utom en bluff eller KJ men fi var halvt okänd och oftast har han väl färgen/kåk. I detta fall visade han upp 33. La väl upp handen för att få bekräftat att min syn va dålig , efteråt tyckte jag det var en donation från min sida... Fortsätter gå bra, kommer väl posta en graf i slutet av månaden och lägga upp händer på vägen. So far har jag inte lirat så mkt händer dock, satsar på 50k denna månad och är uppe i snart 9000 händer. Så får öka takten lite så ska det nog gå bra . Citera
sTARVIN89 Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2009 Ibland glömmer man hur sjukt äckligt poker kan vara, inledde dagen som aldrig förr. Har spelat rätt många händer poker men aldrig haft en sån här inledning av sessionen. Inom loppet av 5 minuter eller 50 händer: KK vs AA, AK vs AA, KK vs 78 flop 378 allin flop, AA vs 99 flop 9Q6x allin på turn. Tar igen lite men sen åker jag på fler händer, vunnit totalt ungefär 1000$ i nonsd idag vilket är rekord så får vara nöjd på det sättet. Spelade bra poker och slutar dagen -50$, låg plus 500$ ett tag då jag under min andra session rushade sönder men återigen kommer riggen då han fick dra ut i två större potter. Han var fisk och vi skrev i chatten jag hade whinat sönder detta var första gången på flera veckor som jag verkligen tiltade på pokern. Sket typ i om dem synade ner mig och gjorde en hel del sjuka bluffar men det mesta gick faktiskt hem. En "normal" reg skulle backat 5 inköp minst en sån här dag, lyckligtvis klarar jag mig bättre pga bra spel. Ingen idè att posta HH:s men tänk er alla äckliga riggscenarion poppa upp inom loppet av 1000 händer så har ni min dag... ändå sjukt nöjd tänkte lägga av när jag va 500$ plus men såg värdet och fortsatte, my bad... inget att göra dock. Skönt att skriva av sig lite nu minns jag varför jag har en dagbok , nya tag imorgon. Citera
Lemiux Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 En liten fråga sTARVIN, när du bodde i australien va det s¨vårt att fixxa boende å så? hur är det om man blir sjuk å så? funderar nämligen att dra i höst Citera
Myt4z Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 En liten fråga sTARVIN, när du bodde i australien va det s¨vårt att fixxa boende å så? hur är det om man blir sjuk å så? funderar nämligen att dra i höst Kan rekommendera att teckna en utlandsvisteleseförsäkring om du reser utomlands mer än 45 dagar. Då har du sjukhuskostnader för sjukdom och olycksfall där. I regel kan du då kontakta SOS och så hjälper dom dig, sen skickar dom sina utlägg till ditt försäkringsbolag. Givetvis kan det skilja lite i villkoren från bolag till bolag. Om detta nu var din fråga gällande hur det är när man blir sjuk:-) Citera
sTARVIN89 Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Angående boende i Australien kan det vara rätt svårt att hitta beroende på när man åker, vi åkte dit i slutet av november/början december och då var det högsäsong vilket gjorde att bostadspriserna var riktigt dyra och svårt att hitta. Om ni åker lite tidigare tror jag dock det är lättare att hitta bostäder, beror på vilka man är också... är man ett gäng på 4 killar är det svårare än 2 killar 2 tjejer t.ex. Angående sjuk är det ju klart jobbigt om man reser mycket då man knappt orkar röra sig , så ska man laga sin mat osv men precis som myt4z säger ska du teckna en reseförsäkring från ditt egna försäkringsbolag (om dem har). Täcker det mesta, även om du t.ex tappar passet eller får bagaget försenat så får du pengar vilket är bra. Sen om man köper ett paket så brukar det ingå "medicare" kort osv så man har gratis sjukvård i Australien, går väl även att fixa därnere men skönare när dem hjälper en då man är lost i början. Lätt värt att åka iallafall , finns ju alltid hostels men dem är oftast jävligt sunkiga... men medans ni letar lägenhet därnere kan ni bo på ett hostel. Lirade nyss, gick bra först denna: Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 176784 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter CO: $206.15 Hero (BTN): $369.30 SB: $465.35 BB: $358.00 Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with 8 Q CO raises to $7, Hero calls $7, 2 folds Flop: ($17.00) T 3 Q (2 players) CO bets $17.00, Hero calls $17 Turn: ($51.00) Q (2 players) CO checks, Hero checks River: ($51.00) 4 (2 players) CO bets $46.00, Hero raises to $100, CO folds Final Pot: $143.00 Hero wins $87.00 Hero wins $54.00 (Rake: $2.00) Sen handen efter, samma fi vet att han är tiltad men seriöst hans 4bet tiltar mig... sjuk setup annars =): Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 4 players The Official DeucesCracked.com Hand History Converter BB: $200.00 Hero (CO): $440.30 BTN: $464.35 SB: $356.00 Pre Flop: ($3.00) Hero is CO with T T Hero raises to $7, BTN raises to $24, 1 fold, BB raises to $64, 1 fold, BTN calls $40 Flop: ($136.00) Q T 3 (2 players) BB bets $46.00, BTN raises to $160, BB calls $90 all in Turn: ($408.00) 7 (2 players - 1 is all in) River: ($408.00) Q (2 players - 1 is all in) Final Pot: $408.00 BB shows Q J BTN shows A Q BTN wins $382.00 BTN wins $24.00 (Rake: $2.00) Var det bara jag och tiltarn hade jag stackat av, med den andra snubben 200bb djupt känns fold bäst, hade flattat om tiltsopan inte gjorde sitt äckliga fyrbet dock. Menmen wp av honom i guess, han torska iaf . Nu gym sen lir ikväll tja. Citera
Lemiux Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Kan rekommendera att teckna en utlandsvisteleseförsäkring om du reser utomlands mer än 45 dagar. Då har du sjukhuskostnader för sjukdom och olycksfall där. I regel kan du då kontakta SOS och så hjälper dom dig, sen skickar dom sina utlägg till ditt försäkringsbolag. Givetvis kan det skilja lite i villkoren från bolag till bolag. Om detta nu var din fråga gällande hur det är när man blir sjuk:-) alright ty. ska kolla upp det. Angående boende i Australien kan det vara rätt svårt att hitta beroende på när man åker, vi åkte dit i slutet av november/början december och då var det högsäsong vilket gjorde att bostadspriserna var riktigt dyra och svårt att hitta. Om ni åker lite tidigare tror jag dock det är lättare att hitta bostäder, beror på vilka man är också... är man ett gäng på 4 killar är det svårare än 2 killar 2 tjejer t.ex. Angående sjuk är det ju klart jobbigt om man reser mycket då man knappt orkar röra sig , så ska man laga sin mat osv men precis som myt4z säger ska du teckna en reseförsäkring från ditt egna försäkringsbolag (om dem har). Täcker det mesta, även om du t.ex tappar passet eller får bagaget försenat så får du pengar vilket är bra. Sen om man köper ett paket så brukar det ingå "medicare" kort osv så man har gratis sjukvård i Australien, går väl även att fixa därnere men skönare när dem hjälper en då man är lost i början. Lätt värt att åka iallafall , finns ju alltid hostels men dem är oftast jävligt sunkiga... men medans ni letar lägenhet därnere kan ni bo på ett hostel. var bodde i någongstans då? klimatet i tex melbourne hur ser de ut i hög/låg säsong? nu kanske inte du vet de men men iaf Citera
sTARVIN89 Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Bodde i Sydney mest, sen var vi runt lite i olika städer också. Melbourne är väl varmt/fuktigt när jag va där va det kallt första dagen va typ tvungen att ha jacka sen dagarna efter var det så varmt att det inte gick att sova på kvällarna . Men räkna med 20+ nästan varje dag, sen kan ju regnet och solen variera lite men klimatet exakt får du kolla på nån vädersida vet inte exakt hur det brukar vara . Citera
JGrande Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Om du väljer att höja river i hand 1, varför stoppar du inte in det? FI har väl runt 130 kvar efter hans riverbet? Citera
sTARVIN89 Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 JGrande, trodde han hade KK/AA känns som han synar oftare om jag raisar till 100$ än om jag stoppar in det för 170$. Klart kan se bluffaktigt ut om jag shovear men brukar variera mig. Spelade nyss, började halvdant spelade inte så bra men tog igen och rushade upp 1K$ men sen tappade jag i slutet som vanligt... först en AI bråkat med fi floppar TPTK såklart turnar han fitttriss inget att göra. Sen denna, HU vet inte vad jag gör men va fan ska han ha lixom? Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 177196 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BB): $406.75 BTN/SB: $264.30 Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with Q K BTN/SB raises to $6, Hero raises to $18, BTN/SB raises to $40, Hero calls $22 Flop: ($80.00) 9 3 8 (2 players) Hero checks, BTN/SB bets $40.00, Hero calls $40 Turn: ($160.00) A (2 players) Hero checks, BTN/SB checks River: ($160.00) J (2 players) Hero bets $90.00, BTN/SB calls $90 Final Pot: $340.00 Hero shows Q K BTN/SB shows Q Q BTN/SB wins $339.00 (Rake: $1.00) Ingen av oss spelade handen speciellt bra, skulle ha foldat pre men vi va HU och trodde han moveade mig. Hans syn på river, vad ska han slå utom bluff? jävla retard som bara ser två damer, jaja... spewade väl lite också men blir lätt så. Klart jag är lite besviken, typ 4de gången jag rushar upp massa inköp och tappar i slutet borde lägga av i tid men är så BRUTALT värde. NL200 är ärligt talat mkt lättare än NL100, respekterar mer NL100 regs än NL200, är dock väldigt psykologiskt att ta klivet... Jaja nog smutskastat nu sova, det behövs. Citera
Myt4z Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 JGrande, trodde han hade KK/AA känns som han synar oftare om jag raisar till 100$ än om jag stoppar in det för 170$. Klart kan se bluffaktigt ut om jag shovear men brukar variera mig. Spelade nyss, började halvdant spelade inte så bra men tog igen och rushade upp 1K$ men sen tappade jag i slutet som vanligt... först en AI bråkat med fi floppar TPTK såklart turnar han fitttriss inget att göra. Sen denna, HU vet inte vad jag gör men va fan ska han ha lixom? Party Poker $200.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 177196 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BB): $406.75 BTN/SB: $264.30 Pre Flop: ($3.00) Hero is BB with Q K BTN/SB raises to $6, Hero raises to $18, BTN/SB raises to $40, Hero calls $22 Flop: ($80.00) 9 3 8 (2 players) Hero checks, BTN/SB bets $40.00, Hero calls $40 Turn: ($160.00) A (2 players) Hero checks, BTN/SB checks River: ($160.00) J (2 players) Hero bets $90.00, BTN/SB calls $90 Final Pot: $340.00 Hero shows Q K BTN/SB shows Q Q BTN/SB wins $339.00 (Rake: $1.00) Ingen av oss spelade handen speciellt bra, skulle ha foldat pre men vi va HU och trodde han moveade mig. Hans syn på river, vad ska han slå utom bluff? jävla retard som bara ser två damer, jaja... spewade väl lite också men blir lätt så. Klart jag är lite besviken, typ 4de gången jag rushar upp massa inköp och tappar i slutet borde lägga av i tid men är så BRUTALT värde. NL200 är ärligt talat mkt lättare än NL100, respekterar mer NL100 regs än NL200, är dock väldigt psykologiskt att ta klivet... Jaja nog smutskastat nu sova, det behövs. Alltid segt att tappa ett bra plus i slutet. Vad stannade resultatet på? Ang handen så "måste" du folda den pre när han 4bettar. Eller, ja, pusha, om du tror han gör ett move. Fortsätt ösa på nu, så kommer det bli ett fin fint resultat denna månad ska du se! Så bra som du börjat! Citera
sTARVIN89 Postad 9 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2009 ty mytaz, ja jag vet inte riktigt vad jag höll på med där i efterhand men gårdagens session innehöll en hel del misstag i spelet vilket jag måste slipa på om jag vill kliva upp till 2/4$. Väldigt lätt att man donerar bort i onödan. Vet inte om jag skrivit det men ligger ungefär 6k$ upp för månaden so far vilket jag helt klart inte kan vara missnöjd med. Känns dock som att 1000$ för en session är nån sorts magisk gräns där jag börjar spewa för efter att jag vinner mer än 1000$ uppdaterar jag alltid hm och sen slutar det med att jag förlorar ner till 500$ igen och lägger av . Har inte haft en enda backdag so far vilket såklart är skönt, haft två minussessioner av kanske 15 så det går helt klart riktigt bra just nu. Har sjukt spelsug dessutom men idag måste jag pausa pga att jag ska plugga lite vilket suger men kanske är skönt. Har iallafall börjat hitta rytmen nu men det är lite kvar innan jag kan kliva på NL400 känns det som. Spelat ungefär 13k av 50k så har en del att ta igen på den fronten men blir mkt spel fre/lör/sön om jag hinner med allt plugg idag, ska göra så gott det går. Uppdaterar senare, tjao. Citera
Myt4z Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 Imponerande start resultatmässigt! GG! Hur många händer har du tänkt köra innan du kliver upp på NL400? Du har väl inte kört NL200 så länge ändå, sen du klev upp senaste gången menar jag? Men så länge du har en bra BR och känner dig trygg i spelet, så kör på! Blir intressant att höra hur du tycker motståndet är på NL400. Citera
Chillarn7 Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 Riktigt najs Arvin. Känn bara inte att du måste kliva till NL400 för att du har rulle för det. Bättre att kliva när ditt spel är redo för det, men klart du ska känna på det iaf Ses vid borden. Citera
sTARVIN89 Postad 9 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2009 Tack grabbar, nej har inga planer på att kliva upp på 2/4$ just nu. Målet är väl 10k$ + 50k händer den här månaden och sen blir det väl att känna lite på 2/4$ när jag känner att värdet finns och jag har slipat lite på dem sista detaljerna i spelet. Ska iallafall stanna på NL200 månaden ut tror jag, har sett värde på NL400 flera gånger nu men bara satt mig ner en gång och då satt fisken ut efter 2 minuter. Galet spelsug nu , köpte whey-80 (gymgrossisten) fick det idag smakade inte sådär jättegott men hoppas att det hjälper lite. Har ändå en del muskler men vill bara finslipa lite, fanns ju whey-100 och gainers men tror det blir för mycket. Någon som har bra erfarenheter av liknande produkter? Ska väl lugna spelsuget och plugga lite nu tyvärr, fre/lör/sön blir det lir, ser fram emot det. Ska såklart inte ha för bråttom att klättra, men samtidigt känner jag att mitt spel är så bra så det finns inga anledningar för mig att spela lägre när jag slår nivån. Har dock inget enormt handsample på NL200 så ska nog avvakta lite, alltid skönt att vara överrullad dessutom ifall man hamnar i en downswing. Vi får se vad framtiden har att ge . Citera
Recommended Posts