Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sugen på lite heads up senare ikväll nidron? Spelade mot din polare smekt idag och han var mycket sämre än dig fast lika bra på att träffa:roll: Du är nog en av de bättre på nl5k tror jag men på nl10k så ligger du bakom precis som mig. Fast vi har istället andra talanger som att dra ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sugen på lite heads up senare ikväll nidron? Spelade mot din polare smekt idag och han var mycket sämre än dig fast lika bra på att träffa:roll: Du är nog en av de bättre på nl5k tror jag men på nl10k så ligger du bakom precis som mig. Fast vi har istället andra talanger som att dra ut

 

Du spelar ju 50/100 rätt ofta med 200bb-inköp, eller hur? Varför spelade du inte vidare mot smekt på 25/50 när ni båda var 300bb djupa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du spelar ju 50/100 rätt ofta med 200bb-inköp, eller hur? Varför spelade du inte vidare mot smekt på 25/50 när ni båda var 300bb djupa?

 

varför spelar itnte du mot fisk utna bara jättejättefisk? du har mer kant mot jättejätterfiren såklart. jag hittaar som mest edge 1-200bb djup mot smekt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill bara säga att jag fistpumpade IRL när du förlorade 80k potten.

 

85k AA mot Nabbes 47s på 4,5,Q bet, raise´av nabbes synar turn 4 check,syn river J check/AI/snapp kul liv 85k potten men var inne för 10k som var profit från 50100 bord där jag spela nabbes hu

 

So i dont cry, nästa tar jag :-)

 

 

lol, snabb du var på att fixa nytt konto pilatuss :-)

 

Mhmmm

 

orka outa honom direkt :roll: Låt han ha lite kul ffs.

 

Du spelar ju 50/100 rätt ofta med 200bb-inköp, eller hur? Varför spelade du inte vidare mot smekt på 25/50 när ni båda var 300bb djupa?

 

Haha tror inte duzak tvekar att spela smekt HU 100000bb djupt, var nog andra omständigheter =) Dissar inte smekt men duzak backar inte :-)

 

 

Tog mig flera månad med förra nicket, lite kul ska man väl få ha :-(

 

Spoiler

 

tjena lillkorven

 

Tja!

 

 

Tjaaaaaaaaaaaaa

 

Sånt jävla lid att spela golf i piteå i 3dar, lirat sjukt lite i sommar trodde jag ändå hade lite ordning på grejjerna men iiiiiiiicke.

Börjar hål1 med att slå bort bollen, och på den banan gick det 84,81,86 iof sjukt svår bana men ingen ursäkt:roll: Hade en svit på piteå stadshotell som några polare bodde i och svinade ner medans jag lirade, var hyffsat najs när vi kom men såg ut som mötley crue bott där närvi drog! Nån hade försökt bada i folköl i jacuzzin :S Ialf så pressa vi vidare till härnta med minibussen och kom hem för nån timme sen, imorrn är 36hål DM...... Lär skjuta PLENTY!!

 

 

GG GN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför spelar itnte du mot fisk utna bara jättejättefisk? du har mer kant mot jättejätterfiren såklart. jag hittaar som mest edge 1-200bb djup mot smekt

 

ja, men också för att jag själv är en jättefisk. men iaf, hur slutade det mot smekt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag äre en suck dag

 

 

***** Hand 1088882114 *****

25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 7 augusti 2009 22:49:47

Julia 1 (Vanlig /Cash Game )

Plats 1: NIDRooN (10450.63)

Plats 5: Allin_99 (5947.00)

Plats 2: JLRB (10075.00)

Plats 3: Hovmästarn (17365.77)

Plats 4: mr stack (6965.01)

Allin_99 lägg LM 25.00

NIDRooN lägg SM 50.00

** Giv **

NIDRooN [Dh, Ek]

Allin_99 [N/A, N/A]

JLRB [N/A, N/A]

Hovmästarn [N/A, N/A]

mr stack [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

JLRB Höj till 175.00

Hovmästarn Höj till 600.00

mr stack Lägg

Allin_99 Lägg

NIDRooN Höj till 1275.00

JLRB Lägg

Hovmästarn Syna 1275.00

*** Flop(Board): *** : [3k, Es, 6r]

*** Bet Runda 2 ***

NIDRooN Passa

Hovmästarn Passa

*** Turn(Board): *** : [3k, Es, 6r, 4k]

*** Bet Runda 3 ***

NIDRooN Satsa 1400.00

Hovmästarn Höj till 6400.00

NIDRooN All-in 9175.63

Hovmästarn Syna 9175.63

*** River(Board): *** : [3k, Es, 6r, 4k, 2k]

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 21086.26

NIDRooN [Dh, Ek] Par i ess Vinst: 0.00

Allin_99 Lägger mig Vinst: 0.00

JLRB Lägger mig Vinst: 0.00

Hovmästarn [6k, 5k] Färgstege Vinst: 21086.26

mr stack Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det handlar om hur mycket värde man är på bordet så går du ner i nivå försvinner dom säkert.

 

 

=)

 

Hittade 65k igår på 90min 50100! är upp ca 115k i aug nu!

 

Tror det är rekordsession om inte dag, fett lol var typ cp trött efter all golf och totalt omotiverad att spela men plussade sönder ändå, kändes knappt som jag vunnit efteråt!

 

 

Hoppas på HU match mot WaZ ikv, banga inte nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...