Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur tänker du i hand nr 2 där du kallsynar hans 4bet med q,9 OOP leo? Har svårt att tänka mig att det är ett vinnande koncept lol.... :shock:

 

Kom till party så spelar vi lite HU, har svårt att få action jag med dessa dagar :roll:

 

Haj äter haj!

 

 

Orkar inte jiddra men jag vinner på att syna 4betts i och ur poss, framför allt mot vissa FIs som har sin range face hela tiden.

 

Är snart på party med, har inget mot att smasha upp dig lite i ringen. Får nog in pengar i veckorna =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte jiddra men jag vinner på att syna 4betts i och ur poss, framför allt mot vissa FIs som har sin range face hela tiden.

 

Är snart på party med, har inget mot att smasha upp dig lite i ringen. Får nog in pengar i veckorna =)

Låter som en legendarisk PF fight.

 

Möter dig gärna lite med, dvs om du har lust o kliva ner 16st nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som en legendarisk PF fight.

 

Möter dig gärna lite med, dvs om du har lust o kliva ner 16st nivåer.

 

Kan sätta in 20k$ på party lr nått och försöka bygga, hur äre med insättningsgränser osv? äre svårt casha ut?

 

Kan nån förklara siten utförligt?:-) Tror jag gör ett konto dirrekt om det verkar bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte jiddra men jag vinner på att syna 4betts i och ur poss, framför allt mot vissa FIs som har sin range face hela tiden.

 

 

Tycker du seriöst att du spelade Q9 handen bra? Eller att de är ett vinnande spel i längden? Har drygat mig en massa i denna db tidigare men detta var två seriösa frågor.

 

Är grymt imponerad över dina resultat på slutet.

 

(Och ja jag spelar midstakes, och nej jag tror inte att jag är extremt grym på poker)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du seriöst att du spelade Q9 handen bra? Eller att de är ett vinnande spel i längden? Har drygat mig en massa i denna db tidigare men detta var två seriösa frågor.

 

Är grymt imponerad över dina resultat på slutet.

 

(Och ja jag spelar midstakes, och nej jag tror inte att jag är extremt grym på poker)

 

 

 

Jag tänker inte ta den här diskutionen, men jag har lyckas vinna på att spela mot 4bs ur poss över ett iof ganska litet sample. Men det är nog för att jag skall forsätta, tänkter inte prata om varför jag gör det lr nått men kommer forsätta göra det och obv omvärdera när jag har ett större sample men fram tills dess kör jag på!

 

Sen är noosebleedsborden lite mer i ett vakkum än tex 2/4 bord eftersom det ofta bara rullar 1-3bord och folk gör mer moves liksom. Svårt att förklara men mkt mer timing än på lägre bord =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Leo.

 

Kan du inte berätta lite mer om noosebleedborden för oss som inte vet?

 

haha 2550 är ialf seminoosebleed ialf. Det jag menar är dom högsta borden som rullar på en site som det finns FÅ av, det blir ett annat tempo på dem. Det jag försökte förklara =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...