Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Vilka finns med i det gänget? ClemenZ, Puni, gretko, emop mfl, kategoriserar dem som arga nl400-2k grinders. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 ClemenZ, Puni, gretko, emop mfl, kategoriserar dem som arga nl400-2k grinders. Trodde vi va vänner leoo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Trodde vi va vänner leoo +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Trodde vi va vänner leoo Älskar dig men du är son of evil! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 . Hej pappa! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Hehe jag gillar tonen här (OBS ej ironisk) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Hehe jag gillar tonen här (OBS ej ironisk) +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Denna db är vad som håller mig vid liv! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Denna db är vad som håller mig vid liv! Förstår att det är trist atm osv osv, häng i Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Jag var nära att säga att rooney kan fungera som levande bevis på att det finns definitivt sämre sätt att spela AQ-handen på, men sen kom jag på att jag ju egentligen tycker om killen litegrann samt att han har blivit några generationer bättre som pokerspelare på sistone av det lilla jag har sett :-) Förstod inte riktigt Rooneys inlägg öht. Världens kaxigaste 1k grinder?=)Roflcopter. Edit. Trodde Leoo i sitt Leovis pushar floppen 100%. Beeing Leo osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 Loosade en till 16k pott på ftp nu när fi rivvar en 1 outare Tiltn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Inget hån nånstans. Edit: Drakjägarnamnet har han ju kommit på själv. Tkr det är mkt bra att Leo inte bumhuntar, bumhunters är inte bra för pokerekonomin. haha, levlade bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BadPitt Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Alla ur erat gäng har en äcklig ton på inläggen, så man antar alltid ni hånar/lvlar varje gång =) asså leo du verkar ju vara en skön snubbe men trodde du att ingen på pf skulle vara avundsjuk och håna/levla dig när du printar 100 ggr mer än dom kommer göra i hela sitt liv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 asså leo du verkar ju vara en skön snubbe men trodde du att ingen på pf skulle vara avundsjuk och håna/levla dig när du printar 100 ggr mer än dom kommer göra i hela sitt liv? Rofl, än har han ju inte vunnit mkt mer än vad lowlimitfisken ronkan gjort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Meh ronkan, på din tid vare ju supperez mvh torsken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Meh ronkan, på din tid vare ju supperez mvh torsken fast det va ju ett moneyprinthån! Riktat lite åt fel håll sas fattigast av alla rikingar som man är Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Aaah fattar, svårt att hänga med i alla hån alltså Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
void Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 eller hur, alltid eller, lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =) WP! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jnxjnxy Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =) Sick shit. 2eazy2some... wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blow4Cash Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =) Fin adventsljusstake Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Kul jävla session, nu 44 mot QJ på 4910K wiie Sen får jag in AKo mot AKo pree han 4flushar Sen får jag inte det AA mot AApree för 21k pott han 4 flushar unfuckingreal Turen är obv slut mina 3största potter på FTP, brrrr är väl bust inom 1v om jag är lika dålig som experterna säger*! https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16330488508/3657559385 https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16320419653/3651143723 https://www.pokertableratings.com/hand-history/fulltilt/16267772984/3615242683 Loosade en till 16k pott på ftp nu när fi rivvar en 1 outare Tiltn Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =) = ( so sick, undra hur mycket du skulle plussa om folk aldrig drog ut dig, du skulle ju få helt sjuka månadsplus isåfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 = ( so sick, undra hur mycket du skulle plussa om folk aldrig drog ut dig, du skulle ju få helt sjuka månadsplus isåfall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Hur mycket älskar du dig själv på en skala 1-10? Runkat framför spegeln nån gång? Grattis till fina resultat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts