Luap Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Får jag fråga hur du resonerar? Faktiskt inte. Är bara den uppfattningen jag har fått av allt som skrivits här. Leo verkar vara en riktig douchebag med total hybris.
weddie Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Faktiskt inte. Är bara den uppfattningen jag har fått av allt som skrivits här. Leo verkar vara en riktig douchebag med total hybris. Hur tror du att du får dig själv att framstå?
Luap Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Hur tror du att du får dig själv att framstå? Ingen aning. You tell me..?
XaaL Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 teh niiiiiiiiiDROOOOOooOOOOOOoooOOooON
Axix Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Leo, du toppar top3 vidrigaste människorna jag stött på. Och då har jag bara läst vad du har skrivit på ett internetforum. Starkt jobbat! För övrigt äre synd att du inte bombar bort rullen till Gretkorven på läskiga fyrkortsspel. Du kan inte stött på många människor, varken i verkligheten eller på internetforum. Du framstår dock mer patetisk än vad Leo gör i mina ögon. Nej, jag är inte Leo:s pappa, mamma, syster eller någon smirnov ice representant.
Teh_MoUsE Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Nej, jag är inte Leo:s pappa, mamma, syster eller någon smirnov ice representant. Du måste ju vara det.
Pokermannen_ Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 yo, lira hu senare ikv? du hitnrunnade mej just på 3/6
Bubba123 Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 hej leo! ännu en rekordmånad på g? mvh
Axix Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Du måste ju vara det. Tänkte att mitt svar skulle förebygga att någon skulle kommentera att jag var exempelvis Leo:s pappa, det räckte dock tydligen inte för dig...... Obs! Svara inte.
RuchYa Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Alltså varför fortsätter alla med sarkasmen? Vi vet och jag tror även Leo förstår att han har haft mycket positiv varians. Han är själv medveten om att han inte är bäst men ger ändå action till alla. Så vad är det att snacka om? In och spela mot honom, eller hjälp han att bli en bättre spelar genom att ge någon form av konstruktiv kritik. Hajar hela pf grejen, jätte kul... ett tag. Blir bara så gammalt och bittert ju längre det går. Vill inte klanka ner på någon, ni är säkert alla jätteduktiga pokerspelare etc etc. Lycka till osv Leo.
madken1 Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Verkligheten kommer ikapp dig unge man :>, bara önska dig lycka till i fortsättningen nog klarar du detta
escobar Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Alltså varför fortsätter alla med sarkasmen? Vi vet och jag tror även Leo förstår att han har haft mycket positiv varians. Han är själv medveten om att han inte är bäst men ger ändå action till alla. Så vad är det att snacka om? In och spela mot honom, eller hjälp han att bli en bättre spelar genom att ge någon form av konstruktiv kritik. Hajar hela pf grejen, jätte kul... ett tag. Blir bara så gammalt och bittert ju längre det går. Vill inte klanka ner på någon, ni är säkert alla jätteduktiga pokerspelare etc etc. Lycka till osv Leo. bra pratat!
Leooo Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Postad 8 November , 2009 bra pratat! =) Jobbat hårt denna veckan och tagit 100k trots att jag springer misär dåligt, fick in AK mot AA 4raka AIs igår 4st potter värda tot 160k. Sprungit helt OK live som räddar allt vi har styrt rätt sjuka livegames med skadat värde och bara dodgat badbeatsen dör att hitta pluss. Aja 250k to go, jobbjobb!
GG Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 =) Jobbat hårt denna veckan och tagit 100k trots att jag springer misär dåligt, HAHAHAHHAHAHAH IDIOTHELVETE
GG Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Lira idag leo eller vågar du inte som vanligt?
Leooo Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Postad 8 November , 2009 Lira idag leo eller vågar du inte som vanligt? 100200 nu?
GG Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Ska iväg och käka frulle nu och skaka av mig bakfyllan sen ska jag lira resten av dagen, är väl tillbaka om 1-2 timmar eller så
Leooo Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Postad 8 November , 2009 Ska iväg och käka frulle nu och skaka av mig bakfyllan sen ska jag lira resten av dagen, är väl tillbaka om 1-2 timmar eller så sryyyyy ska sova strax railar wsop ft men däckar any sec.. Kan PMa när jag vaknar dock!
GG Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 sryyyyy ska sova strax railar wsop ft men däckar any sec.. Kan PMa när jag vaknar dock! Goodie goodie
Watoz Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Gretko din jävla fjant, du vill ju bara ha uppmärksamhet! Och tråkigt att du springer så löjligt dåligt leo 100K+ lixom. Du måste ha blivit löjligt setupad som sagt. Hoppas du kommer ur downswingen. GL
renad Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 =) Jobbat hårt denna veckan och tagit 100k trots att jag springer misär dåligt, fick in AK mot AA 4raka AIs igår 4st potter värda tot 160k. Sprungit helt OK live som räddar allt vi har styrt rätt sjuka livegames med skadat värde och bara dodgat badbeatsen dör att hitta pluss. Aja 250k to go, jobbjobb! Jag gillar dig Leooo men när jag springer dåligt får jag in det med AA mot AK 4 gånger och förlorar alla.
Leooo Postad 8 November , 2009 Författare Rapport Postad 8 November , 2009 Jag gillar dig Leooo men när jag springer dåligt får jag in det med AA mot AK 4 gånger och förlorar alla. Hehe gjorde jag med..
SasaOmerbasic Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Hehe gjorde jag med.. GL mot gretko. Leo. Gula firren s.a.s
swahnroger Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Jobbat hårt denna veckan och tagit 100k trots att jag springer misär dåligt, fick in AK mot AA 4raka AIs igår 4st potter värda tot 160k. Folk som inte kan folda AK finns det ett speciellt ord för. N**b.
SasaOmerbasic Postad 8 November , 2009 Rapport Postad 8 November , 2009 Folk som inte kan folda AK finns det ett speciellt ord för. N**b. Hur fan kan du yttra dig om det när du inte ens sett hur spelet gick, nivåer osv? Ofta en väldig läcka att hålla på att folda AK i 5-handade games preflopp
Recommended Posts