Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan

Recommended Posts

• Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
= ( so sick, undra hur mycket du skulle plussa om folk aldrig drog ut dig, du skulle ju få helt sjuka månadsplus isåfall.

Ja fatta om alla händerna stod plus att man aldrig drog ut själv!

Postad
Stämplar ut månaden i föväg 102k kr+ på svs samt 69k dollar+ på ftp och back 7,5k dollar på boss! det ger resultatet 552k kr +, borde väl va dygnnöjd för att ha vänt från -350k men nidroon hittar alltiv winet eftersom jag är 40k från peak på ftp :mrgreen: :mrgreen:

Aja, poker är ett lätt spel! C u all next month =)

Sickt!

WP sir...;-)

Postad
någon koll på hur många timmar..?

Vet faktiskt, är typ lifebaned på SVS från alla konton utom mitt org konto Fishhater så kan inte kolla upp!

Gissar på 40-45

Postad
Varför har du blivit bannad?

Dom hade upptäckte 7konton med samma insättare och uttag, inte OK sa dem. Så nu får man nöjja sig med org accet, fishhater :D

Lol men zinde......

Postad
Dom hade upptäckte 7konton med samma insättare och uttag, inte OK sa dem. Så nu får man nöjja sig med org accet, fishhater :D

Lol men zinde......

Mkt scnhyggt.

Gl me fishhater då!

Postad
HAHAHAHHA va självgod du eeeeeeeee! hoppas de varar. "ses nästa månad" hur mkt betalar du mig för att inte komma och råna dig och tvinga dig ge mig dina kontonummer irl?

Bring it cowboy

Postad
HAHAHAHHA va självgod du eeeeeeeee! hoppas de varar. "ses nästa månad" hur mkt betalar du mig för att inte komma och råna dig och tvinga dig ge mig dina kontonummer irl?

lol?

• Skapa nytt...