Gå till innehåll

SAJT: GoldenRivieraPoker.com


kydyl

Recommended Posts

Länk: http://www.goldenrivierapoker.com/

 

Ett primaskin.

 

Signade upp idag och vill varna lite för deras cashouts. Uppenbarligen så tänker de behålla pengarna i 72h efter man begärt uttag utan att ens påbörja behandlingen.

 

Man kunde heller inte ange vart man ville ta ut pengarna utan efter ett mejl till supporten får jag veta att jag kommer få ett "letter" efter 72h där de frågar vart pengarna ska och då påbörjar de behandlingen av uttaget. Jag hoppas verkligen det kommer med email och inte snailmail :)

Återkommer när pengarna sitter på neteller för en exakt tid.

 

Förutom cashout delen är de som vilket primaskin som helst. Supporten svarar hyffsat snabbt även om jag var tvungen att skicka två mail för att få svar på hur många rakade händer jag hade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag hade pengar på Golden Riviera Poker så gjorde jag som det står på hemsidan när man ska casha ut, gå in på Bank och sedan Withdrawal i klienten, sedan skicka iväg ett e-mail med användarnamn, belopp samt metod. Det gick väl på någon/några dagar att casha ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem, jag hade däremot problem med bonusen- fick inte ut den då dem påstod att jag inte spelat tillräckligt med rakeade händer fastän jag spelat dubbelt så mycket. Mailade dem 3 gånger om detta och kunde ej få ut pengarna, fick nu ut pengarna efter mycket om och men. Jag satte bara in pengar för bonusens skull.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vilket sunkigt cashout-system. :( Begärde utbetalning tidigt igår och skickade iväg mail på kvällen om detta efter att ha läst om det här. Fick detta svar : " Kindly note your cash-in made on the 3/11/2005 will be audited on Monday you

will be receiving a letter from the Accounts Department with regards to the

allocation thereof."

 

Ett mail väntar alltså på måndag,när pengarna dyker upp vet väl ingen.....

Fick också maila flera gånger innan first deposit bonusen dök upp,tog ett par dagar...

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, nu kommer uppdateringen om deras cashout. Det blev inte så illa som jag befarade.

 

Pengarna tog just under 3 dagar att komma till neteller. Inte heller blev det så att de skickade ett mejl efter 72h för att fråga vart pengarna skulle som jag förstog på supporten utan de kom direkt in på neteller. Antagligen räckte det mejlet jag skickade direkt efter cashouten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Har nogra fragor angoende denna site/portal..

For man deposit-bonusen fast man ar reggad po andra primapoker siter, typ expekt?

Laste att deras cash-out system inte va nogot vidare.. Har "ni som klagat" bara tagit ut via Neteller, eller nogon som testat till bankkonto. Gor det ens att ta ut till bankkonto?

Har forsokt maila dom, men som sagt, deras support verkar inte vara den basta.

Ha overseende med att jag inte kan skriva alla bokstaver.. Pundiga irlandare som inte fattar att man ska ha ALLA bokstaverna po ett tangentbord ;)

 

Tack for ett mycket bra forum!

//Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Har nogra fragor angoende denna site/portal..

For man deposit-bonusen fast man ar reggad po andra primapoker siter, typ expekt?

Laste att deras cash-out system inte va nogot vidare.. Har "ni som klagat" bara tagit ut via Neteller, eller nogon som testat till bankkonto. Gor det ens att ta ut till bankkonto?

Har forsokt maila dom, men som sagt, deras support verkar inte vara den basta.

Ha overseende med att jag inte kan skriva alla bokstaver.. Pundiga irlandare som inte fattar att man ska ha ALLA bokstaverna po ett tangentbord ;)

 

Tack for ett mycket bra forum!

//Johan

 

vet ej men det har gått bra för mig...går bara att ta ut genom neteller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
De sa 1-5 dagar till mig, och nu har det gått mer än en vecka.

Kolla om dina pengar är tillbaka på pokerkontot. Jag tog ut för runt en och halv vecka sedan (till Neteller) och uttaget misslyckades av någon underlig anledning. Jag provade igen och de var på mitt konto 2 dagar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hej!

Jag e lite frustrerad och vill samtidigt VARNA andra,

 

Jag blev reffad till en pokersite av en kompis(GoldenRiviera)

kravet var att man skulle sätta in $50 så skulle man få $50 om man spelade 250 rake hands + att han som reffade mig skulle få $30,,,, körde 260 händer och mailade supporten om min bonus,, detta var för 5 dagar sedan, och efter ytterligare 3 mail från både mig och han som reffade mig så har vi inte hört något , dom struntar tydligen i att svara oss,,,,,

 

Så därför vill jag bara varna andra från denna oseriösa sida,e det någon annan som råkat ut för samma på Golden kanske eller har jag bara haft otur tro?

 

Mvh Tompa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har okså haft en del trassel med supporten. Verkar vara en mycket mysko person/personer som sitter i supporten.

 

Skickade ett fint formulerat mail med lite frågor angånde om man kunde utnyttja både refer-a-friend och 100% bonusen. Och fick till svar något kryptiskt om att både den som "reffade" mig först måste möta kraven för att skicka ut ett refer-a-friend mail. Var inte äns det jag frågade om :roll:

 

Skickade nyss iväg ett mail till och får väl se om jag får något vettigare svar denna gång.

 

Kanske någon av er som vet om man kan utnyttja både refer-a-friend och 100% bonusen? Ni svarar allafall inte i tungmål ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenas!

Tror du kan få lite problem med att få ett vettigt svar,jag och han som reffade mig, mailade nog ett 10 tal ggr utan att få svar,till slut blev jag förbannad och ringde upp dom och frågade vad dom sysslade med,då skyllde dom på att dom blivit uppköpta eller liknande och bytt mailsupport och allt annat möjligt ,,fick en ny mailadress där jag skulle skicka in mina kontouppgifter så skulle jag få min bonus,,efter ett gäng mail även där så fick jag till slut min $50 bonus,men inget mer,, kompisen fick aldrig sin reffer a friend bonus och inte heller jag min bli reffad bonus

men hoppas du har bättre tur än mig

 

men skall ni nå deras support så maila denna adressen istället för goldenrivierasupporten

help@vegaspartnerlounge.com

 

Mvh Tompa

 

ps:även när du spelat in dina rakade händer så du fått din bonus så måste du spela ytterligare 100 händer för att kunna casha ut bonusen,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Varning för denna sida!! Dels tog det flera veckor för dem att betala ut. När jag efter en vecka började gnälla sa de att jag inte sagt vart jag ville få pengarna. Jag trodde givetvis de skulle gå tillbaka till Neteller där de kom ifrån. Idioterna brydde sig inte ens om att fråga utan lät bara allt vara. Tog alltså ytterligare ett par veckors korrespondens med samma frågor fram o tillbaka innan de betalade.

 

För någon månad sedan tänkte jag dumt nog ge dem en chans till när jag inte hittade några andra bonuserbjudanden. Jag mailade och frågade om de hade kvar sin helgbonus. Jag fick till svar att den fanns kvar och vad som krävdes för insättning och raked hands för att få den. Jag gjorde allt detta och när jag skulle claima den fick jag till svars att bonusen tyvärr var borttagen. Jag bifogade mailet jag fick dagen innan där de sade att den fanns kvar men de beklagade bara att den supportmedarbetaren hade gjort ett misstag. Vi grälade fram o tillbaka men de vägrade betala trots att de alltså lovat dagen innan. Jag skrev till Prima o klagade men fick inget svar och gav sedan upp till deras glädje.

 

Stay away!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

STOR JÄVLA JÄTTE VARNING FÖR SIDAN. begärde uttag den 24jan inte fått pengarna än, mailat typ 5-6ggr fick skicka in visakort å körkort + räkning för 1vecka sedan. efter de har jag mailat 4ggr och frågat varför mina pengar inte kommit till neteller.

 

helt jävla sjukt!

 

drog precis iväg ett mail å hoppas få ut mina pengar

 

 

dom här bör absolut svartlistas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Haha samma här har väntat 1-2 veckor dom skickar bara svar på franska där dom vill ha en bild på passet och en räkning, skickade in den, en vecka senare så får man höra att dom av säkerhets skäl lagt tillbaka pengarna på spelkontot eftersom dom inte kunnat nå mig på telefon eller mail :S

 

STOR VARNING TA INTE DENNA BONUS!

 

Edit: Antar att ni fick ut pengarna eftersom tråden dog?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...