kravmärkt Postad 5 Juni , 2008 Rapport Postad 5 Juni , 2008 jo, det brukar vara bra om man läser inlägget som man tänker kommentera. du gör aldrig fel va tåls att sägas igen "även solen har sina fläckar " Citera
bogus Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Nu vet inte jag om mina stats är bra, men med tanke på att jag spelade 12-16 bord 12-20 timmar per dag är jag ganska nöjd med mitt resultat. Det blev +35k$ ( bonus+RB inräknat) för 3 veckors slit. Kanske jag borde plussat lite mer på spelat, men man kan ju inte spela sitt A-game under dom förutsättningarna. Det är med tanke på att du spelade 12-16 bord som du borde ha högre $/hour. Spelar man ett bord är det omöjligt att få hög $/hour. Bra grindat btw... *avis* Vill också kunna grinda så... Har ingen disiplin Citera
mr.t Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Nu vet inte jag om mina stats är bra, men med tanke på att jag spelade 12-16 bord 12-20 timmar per dag är jag ganska nöjd med mitt resultat. Det blev +35k$ ( bonus+RB inräknat) för 3 veckors slit. Kanske jag borde plussat lite mer på spelat, men man kan ju inte spela sitt A-game under dom förutsättningarna. 12-16 bord är fasen imponerande .. men antar att det inte va på Prima? där blir det lätt ett beslut varannan sekund redan vid ~6-8 bord... Citera
MJ Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Nu vet inte jag om mina stats är bra, men med tanke på att jag spelade 12-16 bord 12-20 timmar per dag är jag ganska nöjd med mitt resultat. Det blev +35k$ ( bonus+RB inräknat) för 3 veckors slit. Kanske jag borde plussat lite mer på spelat, men man kan ju inte spela sitt A-game under dom förutsättningarna. Siffrorna tyder iofs på ett snitt på under 6 bord i genomsnitt. Citera
ThaiPad Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Och hur har du räknat ut det? Jag vet att Elitloppet spelar minst 12 bord. Citera
MrFroggyX Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Siffrorna tyder iofs på ett snitt på under 6 bord i genomsnitt. Han kanske spelar på fler än site? Citera
Recommended Posts