Torna Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Madeleine eller bb-linda lär ju inte vara alltför svårt att ta pengarna av bb-linda Aha, var det det klädpoker? Jag som valde Johan Ulvesson Citera
RoccX Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag skrev faktiskt att det inte spelar någon roll vem jag möter bara de är sämre än mig Citera
Mockasin Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag valde Robert Achberg.. Coolare kille lär va svårt att hitta. Citera
Blado Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Kunde inte komma på någon svensk kändis jag vill möta. Skulle dock vilja spela mot lite pokerkändisar från sverige. Citera
anth Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag valde Sofi-Propp, hon är av samma pokerkaliber som Birging men är mer känd. Citera
Toan Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Jag tycker det skulle vara intressant att spela med kungen. Anågende boende - Fanns inget; "Bor med föräldrarna". Antas det att alla 18år+ är utflugna ur boet? Citera
FlippFlopp Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 när man fyllt 18 e man mogen o lämna nästet, spread your wings and fly or drop dead. angående känndisen, hade varit väldigt coolt o träffa kungen så hade lätt mött honom headsup! även om d finns mkt mer "intressanta" skådisar m.m så lär detta vara enda gången man får träffa kungen, hade varit coolt o snacka med han, fråga han massa saker man undrat o så, sen ofc vem har större bankroll och han lär inte vara så duktig pokerspelare, bara en chansning iof, han kanske kör ett highstakes game med persson ikea-mannen (NAMN?) h&m mannen (NAMN IGEN?) o massa andra svenskar annars hade varit coolt o möta persson också, kanske luuk också han e grymmt cool, sitta o lira på hans show live! tror dock alla känndisar hade varit lite av en besvikelse, man tror ofta dom e grymmt coola bara för dom e det på TV, men när dom inte har ett manus så erom säkert bara tråkiga personer:-( såg en intervju med mr.bean (rowan atkinson) och han var väärsta snobbiga lorden som bodde i sin mansion o hade noll kontakt med omvärlden Citera
psykologen Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Amatörundersökning. Konstigt att ett stort företag inte använder proffs. Avbröt. Citera
Leppo Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Låter som att psykologen är bitter pga ett missat arbetstillfälle... Citera
psykologen Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Låter som att psykologen är bitter pga ett missat arbetstillfälle... De stämmer. De kunde ha anlitat mig. Jag förstår inte riktigt meningen då validiteten blir så pass låg. Skulle vara intressant att veta hur många som hoppade av. Borfallet är väl i och för sig mindre intressant då FP är självrekryterade och resultatet knappast är representativt för pokerspelare. Jag vet inte om alla frågeställningar var tvingade men när jag försökte hoppa över en fråga så gick det inte. A och O är att inte tvinga fram svar. Resultatet blir ganska meningslöst. Citera
eurythmech Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Var det bara jag som svarade kniven? Citera
cab19 Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Var det bara jag som svarade kniven? Nope Citera
scouserandy Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Håkan Mild e klart. Vem skulle itte vilja spela poker med sveriges genom tiderna största fotbollsspelare. Citera
Ghostic Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Börje Ahlstedt. Kommentar överflödig. Citera
Thedust Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Det självklara valet måste ju ändå vara Kjell bergqvist! Citera
LuckyRiver Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Mikael Persbrant, vi kör en all in direkt den som vinner bjuder för kvällen Citera
Morbo Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 svarade, precis som fiskman, göran persson Citera
Elvis Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag valde Sofi-Propp Jag med. Under förutsättning att man spelar om pengar. Citera
nordlight Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag har fått höra att över 675 personer redan deltagit i enkäten. Kul! Ni får gärna sprida länken till t.ex. kompisar som spelar lite då och då, men som kanske inte är riktigt lika inbitna pokerspelare som du själv och som inte är så aktiva i forum m.m. http://www.inquisiteasp.dk/surveys/N7WTN3 Greetz NordLight Citera
eroz Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Jag har fått höra att över 675 personer redan deltagit i enkäten. Kul! Ni får gärna sprida länken till t.ex. kompisar som spelar lite då och då, men som kanske inte är riktigt lika inbitna pokerspelare som du själv och som inte är så aktiva i forum m.m. http://www.inquisiteasp.dk/surveys/N7WTN3 Greetz NordLight Såfan heller då minskar ju mina chanser att vinna marker. Citera
MOJJE Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Vad svarade ni på vilken svensk kändis ni helst skulle vilja möta? Jag skrev Mikael Persbrandt, hihi. Samma här jag med men jag ville ha torsten flink vid bordet med Citera
Recommended Posts