Gå till innehåll

Svara på en enkät om svenska pokerspelare!


nordlight

Recommended Posts

när man fyllt 18 e man mogen o lämna nästet, spread your wings and fly or drop dead.

 

angående känndisen, hade varit väldigt coolt o träffa kungen så hade lätt mött honom headsup!:) även om d finns mkt mer "intressanta" skådisar m.m så lär detta vara enda gången man får träffa kungen, hade varit coolt o snacka med han, fråga han massa saker man undrat o så, sen ofc vem har större bankroll och han lär inte vara så duktig pokerspelare, bara en chansning iof, han kanske kör ett highstakes game med persson ikea-mannen (NAMN?) h&m mannen (NAMN IGEN?) o massa andra svenskar :-D

 

annars hade varit coolt o möta persson också, kanske luuk också han e grymmt cool, sitta o lira på hans show live! tror dock alla känndisar hade varit lite av en besvikelse, man tror ofta dom e grymmt coola bara för dom e det på TV, men när dom inte har ett manus så erom säkert bara tråkiga personer:-( såg en intervju med mr.bean (rowan atkinson) och han var väärsta snobbiga lorden som bodde i sin mansion o hade noll kontakt med omvärlden :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter som att psykologen är bitter pga ett missat arbetstillfälle... :shock:

 

De stämmer. De kunde ha anlitat mig. :evil:

 

Jag förstår inte riktigt meningen då validiteten blir så pass låg. Skulle vara intressant att veta hur många som hoppade av. Borfallet är väl i och för sig mindre intressant då FP är självrekryterade och resultatet knappast är representativt för pokerspelare.

 

Jag vet inte om alla frågeställningar var tvingade men när jag försökte hoppa över en fråga så gick det inte.

 

A och O är att inte tvinga fram svar. Resultatet blir ganska meningslöst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått höra att över 675 personer redan deltagit i enkäten. Kul!

 

Ni får gärna sprida länken till t.ex. kompisar som spelar lite då och då, men som kanske inte är riktigt lika inbitna pokerspelare som du själv och som inte är så aktiva i forum m.m.

http://www.inquisiteasp.dk/surveys/N7WTN3

 

Greetz

NordLight

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått höra att över 675 personer redan deltagit i enkäten. Kul!

 

Ni får gärna sprida länken till t.ex. kompisar som spelar lite då och då, men som kanske inte är riktigt lika inbitna pokerspelare som du själv och som inte är så aktiva i forum m.m.

http://www.inquisiteasp.dk/surveys/N7WTN3

 

Greetz

NordLight

 

Såfan heller då minskar ju mina chanser att vinna marker. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...