Santa_Bege Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Brukar inte bry mig så värst om reklam på tv men den här där man "själv" är med i reklamen och lirar fotboll mot Zlatan är bara så grym! Eller hur? Citera
Jennez Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Den bästa är den för Dafgårds. "Varför är hon naken tanten??" "Ehh... hon blev sjuker!" Citera
Santa_Bege Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Ha ha, aldrig sett. Kul! Citera
overmuch Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Jag tycker Lasse Berghagen är fin Carlshamnreklamen Citera
Nidson Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Den där som gör reklam för CfD markets. Det verkar så spännande att tokgambla på CfD:s framför platt-tv:n en torsdagnatt när frugan lagt sig. Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 EDIT: Gah, Jennez hann före.. lololloolololol, jävligt smart. Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Vettifan varför men 0:41 får mig att lolla Annars brukar disk/tvättmedels-reklamer hålla hög klass speciellt Vanish eller vad fan det heter /not Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Det finns en stark omvänd relation mellan reklamfilmens längd och dess nytta/existensberättigande. Citera
Jennez Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Den där som gör reklam för CfD markets. Det verkar så spännande att tokgambla på CfD:s framför platt-tv:n en torsdagnatt när frugan lagt sig. Blir dock inte klok på varningstexten; "du kan förlora mer än investerat kapital". Tills jag läste det och nästan sket i brallan tyckte jag också att det var coolt. Fast vad menar de med investerat kapital? Det man investerar i verktyget? Isf är det ju lugnt. Annars är det scary. Citera
MJ Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Blir dock inte klok på varningstexten; "du kan förlora mer än investerat kapital". Tills jag läste det och nästan sket i brallan tyckte jag också att det var coolt. Fast vad menar de med investerat kapital? Det man investerar i verktyget? Isf är det ju lugnt. Annars är det scary. Ska du satsa i dollar/Euro t.ex och din investering kräver en säkerhet på 20 000 SEK, kan du om allt skiter sig torska ex. 30 000 SEK. Citera
Hakflem Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Givetvis Nike-reklamen där man får lira boll med Cesc. Citera
Juggler Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Blir dock inte klok på varningstexten; "du kan förlora mer än investerat kapital". Tills jag läste det och nästan sket i brallan tyckte jag också att det var coolt. Fast vad menar de med investerat kapital? Det man investerar i verktyget? Isf är det ju lugnt. Annars är det scary. Som MJ säger kan man bli skyldig pengar. Konceptet heter derivatinstrument på svenska. Citera
Recommended Posts