ingaze Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Tänkte att man kanske kunde göra en lista på folk från forumet som åker! Vi åker: ingaze Thorn- gdaily Sunkii MrTallSwede trubbel53 Nejlikan Jonathana1 Macess slashyboy thekazh tanten vuns187 Citera
Thorn- Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Även om dom flesta kan lista ut vart så är det lite roligt att du inte har skrivit det Jag åker oxå. Citera
ingaze Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Även om dom flesta kan lista ut vart så är det lite roligt att du inte har skrivit det Just det Man kanske ska ta och ställa in det då! Citera
gdaily Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Även om dom flesta kan lista ut vart så är det lite roligt att du inte har skrivit det Jag åker oxå. Kan man inte lista ut det så är man för dum för att åka Citera
Thorn- Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Kan man inte lista ut det så är man för dum för att åka Word Citera
Partyjack Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Kan man inte lista ut det så är man för dum för att åka HO! För dum för att åka finlandskryssning? Den personen skulle jag vilja träffa. Citera
Rebonius Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Kan man inte lista ut det så är man för dum för att åka Är det inte du som alltid vill möta dåligt motstånd? Citera
ingaze Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Kan man inte lista ut det så är man för dum för att åka Jag får väl ta på mig dumstruten då Men vi får väl se hur det går! Citera
trubbel53 Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Jag åker med. Blir dock till att damma av den gamla iPoden eftersom man inte får använda iPod touch eller andra mp3-spelare och telefoner som kan kommunicera med internet. http://www.worldseriesofpoker.com/pdfs/wsop.tournament-rules.08.pdf punkt 88 Citera
ingaze Postad 2 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2008 Jag åker med. Blir dock till att damma av den gamla iPoden eftersom man inte får använda iPod touch eller andra mp3-spelare och telefoner som kan kommunicera med internet. http://www.worldseriesofpoker.com/pdfs/wsop.tournament-rules.08.pdf punkt 88 Tur att man kör på minivarianten då Shuffle FTW! Citera
Macess Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Åker ! Hoppas på fria drinkar när man sitter där bara Citera
Partyjack Postad 3 Juni , 2008 Rapport Postad 3 Juni , 2008 Tur att man kör på minivarianten då Shuffle FTW! Hallååå!? "Ipod Mini is for loosers" /Borat Citera
stenarn Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 Jag ska åka med några andra från Uppsala! Citera
zuupah Postad 4 Juni , 2008 Rapport Postad 4 Juni , 2008 HO! För dum för att åka finlandskryssning? Den personen skulle jag vilja träffa. Haha... Det finns faktiskt rätt många 08or (och andra för den delen) som kliver av för att byta båt tillbaka till Sto. och faktiskt tror att de fortfarande är i Sverige!? :shock: hohoho..... otroligt! Citera
Recommended Posts