Riggdevil Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Allt kan hända, bollen är rund, det är bara att spela spelet, det är bara att kriga på. Kom igen nu göbba fö i h-e!! Citera
Pey Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Om P. Hansson startar så kommer motståndarna att styra Sveriges uppspel mot honom för att vinna bollen via inkast eller inspark direkt på hans uppspel/"utspel". Ja, fast Majstorovic ser så JÄVLA nonchalant ut med bollen vid fötterna att jag är övertygad om att han förr eller senare kommer klacka bollen rakt ut till en tacksam Torres eller Gekas om han får spela. Lite pest eller kolera, fast mitt val ligger på Hansson. Citera
Riggdevil Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Dom mörkade toppformen och gjorde det jävligt bra. Precis samma strategi som Dan Glimne kör med. Att visa upp en tight/passive image så att de överraskar längre fram Citera
Partyjack Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Bara 10 spelare i din elva? Lol.. Tänkte också på det, men Mellberg är väl ganska gjuten iofs. Citera
bossbaver Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Vad ger du mig för odds på det Bossbäver? Öhh, 2,5 Citera
KingCosmoKramer Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Sverige vinner med 1-0 eller 2-1 mot Grekland. 1-1 mot Ryssland. 0-2 mot Spanien. Både Ryssland och Sverige får 4 poäng men Ryssland går vidare på bättre målskillnad. Citera
Zarec Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 men snälla, schabaan gjorde ju som han blivit instruerad, inte hans fel att vi tappar boll nånstans vid motståndarnas straffområde vilket vi inte alls ska göra Det är inte hans fel att bollen kommer farande långt utifrån, att han står rätt bra till och inte har skymd boll men ändå släpper in... Citera
Recommended Posts