Partyjack Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Låt mig gissa att du livnär dig på dig själv? (kindköttätare) *trumvirvel a´la avslutat jay leno-skämt* Citera
byling Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Tack för ett nytt vackert ord (kindköttätare),ska användas flitigt i framtiden!! Citera
asfalten Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 jag foraktar folk som sitter och forsoker lara ut hur folk ska spela vid laga bord, samtidigt som dom fattar uppenbara felbeslut gang pa gang sjalva. Det gor mig riktigt acklad. Citera
zlarver Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 Jag föraktar folk som surrar om vilka de föraktar... Ni är allihopa stora äckel... Förakt! Citera
asfalten Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 detta verkar vara en -EV diskussion. meta-foraktet blir bara storre och storre. Citera
sandis84 Postad 21 Juni , 2008 Rapport Postad 21 Juni , 2008 jag foraktar folk som sitter och forsoker lara ut hur folk ska spela vid laga bord, samtidigt som dom fattar uppenbara felbeslut gang pa gang sjalva. Det gor mig riktigt acklad. LOL, +1 Det finns inget fulare än när en riktigt dålig spelare utger sig för att vara expert och försöker utbilda de andra dåliga spelarna med bra tips som han själv inte följer, typ att spela tajtare och inte syna ner med mellanpar. Citera
Recommended Posts