FlushGordon Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Hej jag lirar för tillfället på ipoker och ska bli VIP 6 nästa mån. Men när jag läser om pokerstars VIP ser det väldigt bra ut frågan är hur bra är det bättre än ipokers? PokerStars har ju bäst action på nätet. Ska man satsa på att lira på pokerstars? Verkar som eftersom pokerstars inte har mycket till insättnings bonus och inte har rb blir det lite tungt i början. Men verkar som om man lirar mycket 2-3 mån och förtjänar vip platinum osv så kommer ju lite cash bonusar rewards osv nån som har erfarenhet av detta eller synpunkter eller information? mvh Mats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlushGordon Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 VIP SuperNova menade jag istället för VIP platinum som jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DynamitHarry Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Som du själv skriver så är det ett bra VIP program de har om man spelar mycket. Men är det värt att spela på en sida där man är skyldig att betala skatt när man spelar så pass mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts