Iggan Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Tjenare! Nu har jag bestämt mig för att börja lira på svenskaspel.se lite smått, men jag undrar vilket program man kan använda till svenskaspel, alltså ett programs som Poker Tracker och Ace Hud? De funkar ju inte till svenskaspel och det har varit gött om någon kunde tala om vilket program jag kan använda? //Iggan Citera
Iggan Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 PT med GT+ Okej, tack så mycket. Men måste man använda HH converter för att få den att räkna alla händer? Läste det innan någonstans. Tacksam för svar. Citera
Lemiux Postad 31 Maj , 2008 Rapport Postad 31 Maj , 2008 Okej, tack så mycket. Men måste man använda HH converter för att få den att räkna alla händer? Läste det innan någonstans. Tacksam för svar. Japps du måste ha HH converter så PT kan importera händerna Citera
Iggan Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 Aa, jag vet nu, läste den stora tråden om HH och fick allt att funka, tack ändå. Citera
Recommended Posts