Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej. Någon som vet hur man förminskar storleken på borden på Unibet? Känner mig redo att spela åtminstone 2 bord men vill gärna ha översikt.

I instruktionen för nybörjarfrågor står det att "inga frågor är för banala", det här är väl antagligen på gränsen för en för dum fråga ändå men hellre fråga och verka dum..

Postad

jag tror inte du kan göra det, såvida dom inte har en "mini view"-funktion och isåfall hittar du den någonstans på bordet. men från min tid på unibet (3 år sen?) så har jag inget minne av det typ.

Det som gör att du kan se två bord (eller fler) är upplösningen på din skärm. förmoldigen har du rätt så låg upplösning eftersom du inte kan ha två bord utan att det överlappar.

testa att gå in på skrivbordet och ändra upplösningen på skärmen till något högre. se ifall du får plats med fler bord då.

Postad

Placera musen över nedersta högra hörnet på bordet. Tryck på vänster musknapp och håll den intryckt. Dra musen (med vänster musknapp intryckt) mot bordets övre vänstra hörn. Släpp musen vid tillfredställande storlek.

GL