horten71 Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 Sitter precis i USA nu på semester och kände för ett parti poker. DOCK så spärrar siterna (pacific+party) mig från att gå in på borden (kan logga in på klienten men inte öppna ett bord). Antar att det är pga USA's antigambling lagar - men visste inte att klienten spärrade mig från att spela (som svensk i USA - via amerikansk ISP). Hur löser ni detta som ofta är på resande fot? Någon IP-proxy/anonymizer som man kan våga lita på så att IP-nummret inte ser ut att vara från USA? (vill inte att proxyn sitter som man-in-the-middle och tankar mig på mitt pokerkonto login etcetera) Tacksam för snabbt svar /Från ett soligt Florida Citera
horten71 Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Smidigt. Ser ut att fungera bra! Skönt att slippa en installerad klient också. Tack för snabbt svar. Citera
Olyckan_77 Postad 29 Maj , 2008 Rapport Postad 29 Maj , 2008 Nån som vet vad som gäller för ongame (i.e. ipspärr från usa)? Citera
Recommended Posts