popquee Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 tror inte du är ensam mr-flow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 tror inte du är ensam mr-flow.. Tror inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Reser, pluggar, spelar och allmänt tar det lugnt =) Är utomlands just nu, men vill inte säga exakt var. Kom just in från lite solande vid polen iallafall. Har inte så bra koll på resultat, men är plus typ $30-$35k på turneringar sen årsskiftet, men back $60k på PLO. Före nyårsskiftet gick det bra, så sen jul är jag ändå plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Bahamas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Bahamas? kanske, kanske inte. Tänker inte gå ut med det iallafall. Lite jobbigt att vara anonym, men väl värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Jag vet var du befinner dig Men din hemlighet är trygg hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Jag vet var du befinner dig Men din hemlighet är trygg hos mig. Hidden gaybrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hidden gaybrag... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag vet var du befinner dig Men din hemlighet är trygg hos mig. Du vet inte hur man ska utnyttja information va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Du vet inte hur man ska utnyttja information va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hidden gaybrag... Ögongodis. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nu måste du uppdatera post #1 när 2008 är slut ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nu måste du uppdatera post #1 när 2008 är slut ju. MÅL FÖR 2008 1. Bli Supernova på Pokerstars (kräver 100k VSP per år) 2. Fixa AKH-script eller liknande 3. Lära mig hur PT fungerar 4. Få tillbaka spelsuget 5. Tilta så lite som möjligt 6. Läsa någon bok om pokerpsykologi (tips?) 7. Bokföra mina resultat bättre 8. Dricka mer vatten Resultat: 1. Avklarat, fick ihop över 200k VPP 2. Inte tagit i tu med ännu 3. Inte heller fixat 4. Fixat 5. Har tiltat mindre och känner att kurvan går åt rätt håll 6. Har bläddrat igenom, men inte läst från pärm till pärm. Är nöjd ändå 7. Har nog det här som mål för 2009 också 8. Har blivit bättre, men kan fortfarande förbättras. Rent livsEV mässigt har andra halvan av 2009 varit såååå bra Mår psykiskt otroligt bra, fått upp självförtroendet till en nära optimal nivå och det känns verkligen som att man är lyckligt lottad varje dag. Var förresten ner till en affär och tänkte kolla på någon klocka. Testade en Breitling som var riktigt snygg, men kanske lite för stor för min smak. La förslaget på hyllan när jag hörde att priset låg på strax över $7k. Min gamla funkar hur bra som helst, så jag fortsätter med den. Annars är klockor överlag rätt glassiga prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spiker1977 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 . Rent livsEV mässigt har andra halvan av 2009 varit såååå bra . ????? Vaknade just, har jag varit i koma 1år?? År 2010 och Harrington böckerna suger ännu!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blow4Cash Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 MÅL FÖR 20086. Läsa någon bok om pokerpsykologi (tips?) Vilka böcker finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hidden gaybrag... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 kanske, kanske inte. Tänker inte gå ut med det iallafall.Lite jobbigt att vara anonym, men väl värt det. Jag har nog sett en bild på dig på en annan sida.. Anonym... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Not so hidden gaybrag... . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 6. Läsa någon bok om pokerpsykologi (tips?)Läs på lite om prospect theory (plojigt namn för hur människor reagerar på närvaro av risk och slump i beslutsfattande) samt idrottspsykologi. Applicerad forskning gjord av vuxna människor och som faktiskt används på riktigt. Ett tips är att undvika allting som skrivits för pokermarknaden, eftersom det normalt sett betyder att det är alldeles för dåligt för att rikta sig till allmänheten. Särskilt Schoonmaker verkar riktigt dålig. Skulle antagligen inte heller skada med lite basicstatistik och bayestjosan om du inte är stabil i det än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Hehe, tittade in i denna dagbok och skulle egentligen bara kolla när Rebonius startade dagboken. Sen råkade jag se denna. Tyckte att FI's nick var värt att kommentera Blom21 FTW! PokerStars Game #17755966435: Omaha Pot Limit ($5/$10) - 2008/05/28 - 16:20:04 (ET) Table 'Eriphyla II' 6-max Seat #4 is the button Seat 4: schnizeltoe ($1704 in chips) Seat 5: Blom21 ($1212 in chips) Seat 6: tomgus456 ($529.50 in chips) Blom21: posts small blind $5 tomgus456: posts big blind $10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tomgus456 schnizeltoe: raises $20 to $30 Blom21: raises $70 to $100 tomgus456: raises $230 to $330 schnizeltoe: folds Blom21: raises $230 to $560 tomgus456: calls $199.50 and is all-in Uncalled bet ($30.50) returned to Blom21 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** Blom21: shows (two pair, Sevens and Sixes) tomgus456: shows (a flush, Ace high) tomgus456 collected $1088 from pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterTexas Postad 10 Januari , 2009 Rapport Share Postad 10 Januari , 2009 Blom 21 är en annan ålänning...spelar mest 5/10 på Ongame fulltilt pokerstars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 använder du nån hud när du spelar omaha reb ? om du nu använder pto2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Jag har nog sett en bild på dig på en annan sida.. Anonym... ? Rätt säker på att du inte har gjort det. Ifall du har gjort det så får du gärna skicka länk på PM. Blom 21 är en annan ålänning...spelar mest 5/10 på Ongame fulltilt pokerstars Sant använder du nån hud när du spelar omaha reb ? om du nu använder pto2 ? Använder inte några program. Tack för tipset Hjort, har börjat kolla lite på det och ska titta lite närmare när jag har mer tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 15 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Hm, måste ta mig en funderade nu. FTP har en $1k 1 free rebuy inom de två första timmarna under nästa FTOPS. Inte alls säkert att jag kommer spela, men vilken taktik borde passa bäst i den här sortens turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Hm, måste ta mig en funderade nu. FTP har en $1k 1 free rebuy inom de två första timmarna under nästa FTOPS. Inte alls säkert att jag kommer spela, men vilken taktik borde passa bäst i den här sortens turneringar? alltså får man köpa in så mkt man vill hela tiden ? Sjukt i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts