vuns187 Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Ship!Vann $100k $162fo på Stars. Lottade mig igenom finalbordet och efter första flippen efter typ 5 händer blev jag chippie och släppte aldrig ledningen. $19,6k fick jag för vinsten som välkommnas. Tidigare ikväll vann jag $50fo turbo på Party för strax över $2k och Ladbrokes $55r $20k GTD för $6k. FTade $320fo på iPoker för lite över $2k och kom tvåa i FTPs $33r $14k GTD för $2,9k också. Bra kväll, ännu bättre avslutning riktigt bra reb, gz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 dra mig baklänges. very nice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Ship!Vann $100k $162fo på Stars. Lottade mig igenom finalbordet och efter första flippen efter typ 5 händer blev jag chippie och släppte aldrig ledningen. $19,6k fick jag för vinsten som välkommnas. Tidigare ikväll vann jag $50fo turbo på Party för strax över $2k och Ladbrokes $55r $20k GTD för $6k. FTade $320fo på iPoker för lite över $2k och kom tvåa i FTPs $33r $14k GTD för $2,9k också. Bra kväll, ännu bättre avslutning Säger kungen af Åland... Hur många koskenkorva blir de till firandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Grymt jobbat! Grattis8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Tackar =D Det blir faktiskt ingen dricka alls. Vi har en halvstor släktträff och tråkig som jag är så agerar jag chaufför. Nåja, det hindrar mig inte från att ha en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Säkert rätt bra att ta det lugnt inför morgondagens grind också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ingaze Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Är det bara jag som inte hittar Rebonius nya blog? Nån som sitter inne med url kan ju få slänga iväg ett PM.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 2/9 i warmup nu. GL TID Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machejna Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 ser att du lirar ft i warm up:n i detta nu, GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Det var ju värst vad dom gnällde i chatten över din syn med AT mot KK och AJ mot 77 allin pre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 sitter på räcket och chillar hejja shortstack-reb :> edit: en fjärdeplats för 38k är inte så illa pinkat.. gratz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Tack alla som railade =) Både AT och AJ var standard. Såklart jobbigt direkt efter att man har bustat, men imorgon är jag nog nöjd. Är nöjd med mitt spel hela tiden och förstås drog jag ut och vann lite flipps, men ska man gå långt i en så stor turnering krävs det ibland. Jag bustade jobbigt ur Ladbrokes $100r som 9a. A6o all in pre mot A5o, river 5. Bustade ur $5kfo som 10a (10 deltagere) efter att ha förlorat JJ mot AA all in pre och QQ mot AQo all in pre, river A obv. Är sugen på att ta ner $200r på Stars nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Grattis i warm-upen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Grattis till fin placering i WU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Grattis till en fin placering i warm-upen! Vinna million och komma 4:a i warm-up på ett halvår är inte illa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Congratz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Det var kul att se din kaxiga kommentar som shortstack med 4 pers kvar och de andra började snacka om deal eller ej: Maybe, i want pretty much though.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Grattis i warm-upen. Grattis till fin placering i WU. Congratz! Grattis till en fin placering i warm-upen! Vinna million och komma 4:a i warm-up på ett halvår är inte illa Tackar Det är sant. Har även många andra bra placeringar som jag är nöjd över. Det var kul att se din kaxiga kommentar som shortstack med 4 pers kvar och de andra började snacka om deal eller ej: Maybe, i want pretty much though.. Hehe Lika bra att säga som det är direkt. Dessutom var dom ju inte speciellt duktiga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stonethailand Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 du är inspirerande må jag säga.. Hur mkt ligger du ute med ungefär på en söndagskväll i $$? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 grattis till #1 för en dag:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 du är inspirerande må jag säga.. Hur mkt ligger du ute med ungefär på en söndagskväll i $$? Tack för det Oftast stejkar jag folk, det brukar bli för ungefär $1k, ibland upp mot $2k. Lite beroende på hur det går i rebuys och hur många turneringar jag spelar så blir det runt $4k-$5k plus eventuell $5kfo. grattis till #1 för en dag:mrgreen: Tack En dag kanske jag kommer i fatt dig för gott. Nu får du snart din tredjeplats på UB och då är jag körd för ett litet tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Gullars (Den fula Ankungen) som var pa ditt finalbord igar. who is it ? Nan kandis ? Har sett han pa sunday million final bord dar han kom fyra. Nan som du kanner till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Gullars (Den fula Ankungen) som var pa ditt finalbord igar. who is it ? Nan kandis ? Har sett han pa sunday million final bord dar han kom fyra. Nan som du kanner till ? Ingen aning faktiskt. Vet att han gjorde en sjukt dålig 3bets-fold bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Shit jag måste komma igång och lira igen mycket fina resultat du drar in nu! Ledsen att vi inte kunde lira här i helgen som var, drog iväg till landet en sväng men ni är välkomna helgen som kommer nu med FTOPS och grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Grattis till MTT-framgångarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts