IRLsucks Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 HJÄLP! Hur kan jag spärra mitt msn konto? En hacker är inloggad och försöker få personer att låna ut pengar till "mig" vore väldigt tacksom försvar, går det här? Citera
Appel Postad 28 Maj , 2008 Rapport Postad 28 Maj , 2008 Lättaste är nog att du går in på din msn från din dator, då kopplas han ur. Sen har du samtidigt öppet din hotmailadr och tar då och ändrar ditt lösenord fort som tusan. Citera
IRLsucks Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Lättaste är nog att du går in på din msn från din dator, då kopplas han ur. Sen har du samtidigt öppet din hotmailadr och tar då och ändrar ditt lösenord fort som tusan. Han har ju redan ändrat mitt lösenord, Jag kan ju inte fixa tillbaka det heller, msn har ju knappt någon support. Och vill jag göra reset psw så skickas det bara till min mail som redan är hackad Citera
Recommended Posts