Pontus_1988 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Jag har kört lite på full tilt innan jag började med pokerstars och där hade de så kallade knockout turneringar, där en viss del av vinstsumman går till varje spelares s.k "bounty", denna kan man vinna om man slår ut en spelare. Detta tycker jag var en väldigt rolig turnerin och jag undrar om det finns några som håller med och om pokerstars själva skulle kunna tänka sig att börja med dessa turneringar? Citera
PokerStars_Martin Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Hej Pontus, Jag har vidarebefodrat ditt förslag. Hälsningar, Martin K PokerStars Support Team Citera
hampulito Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 En sak jag undrar med ko turrarna på ftp får man bounty på sig själv när man vinner, annars är det ju ett ävla lurendrejeri. Citera
Pontus_1988 Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 En sak jag undrar med ko turrarna på ftp får man bounty på sig själv när man vinner, annars är det ju ett ävla lurendrejeri. Ja det har jag precis för mig, jag har personligen inte vunnit en sådan turnering, men kom rätt bra till en gång och kollade då klart och då såg man att det stod att den som van fick en viss prissumma + bounty Citera
overmuch Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Lyckades komma trea i en sådan turnering på Unibet...utan att lyckas slå ut en enda spelare... Citera
Recommended Posts