jonash72 Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Finns det nån sån tråd som sammanställer det "genomsnittiga" antalet spelare som är inloggade samtidigt? Igår reggade jag ett konto på Betfair, och tjohej - det var cirka 1/3 av användarna mot vad SvenskaSpel har normalt sett. Inte direkt vad jag hade förväntat mig.. /Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 http://www.pokerscout.com Inte inloggade användare utan antalet cashgamespelare, men det brukar vara ett bättre mått (blåses inte upp av en stor frirulle exempelvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 En spelare som sitter på 9 bord, räknas han som en spelare eller som 9st? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 27 Maj , 2008 Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 Antal upptagna stolar skulle vara min gissning. Om man tittar på en sajts specifika statistik så framgår det rätt tydligt. tar ett exempel. Active tables: 1437 Full tables: 1094 Active players: 9864 Nu anges det tyvärr inte om fullt menar 9-manna eller om det även inkluderar HU och SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2008 En spelare som sitter på 9 bord, räknas han som en spelare eller som 9st? Måste räknas som 9 i det fallet. För antalet spelare på Pokerstars tex är en bit över 100k, men enligt statistiken är det 15700 cirka. mvh Jonas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts