Gå till innehåll

sexyterran ger db ett andra försök


sexyterran

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sluta fiska så du kanske inte får sånna downswings?:P

 

fiska... jag fiskar alltså är jag fisk? kalla mej det om du vill. e väl på den nivån du är antar jag.

 

ja ni....

 

vet itne om det e för att emil blev hackad eller ifall det e för jag torskat så mkt idag eller för att det e så tråkig stämning på pf men jag börjar fan undra om det var så jävla klokt att öppna db igen...

 

känns inte riktigt värt att ha db eller visa några som helst resultat av två anledningar, ett: det är meningslöst. vad fan bryr ni er egentligen? och två: det utsätter en för större risk att bli haxad/mina pokervänner på msn att bli hackade.

 

ska ta en jättefunderare på om jag tycker det är värt det eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Måste hålla med det mårten säger här,

 

Det är riktigt tråkigt för jag tyckte att min dagbok var rolig att skriva, men det är absolut inte värt det eftersom att jag ser det som att anledningen till att jag har blivit hackad är att många fler än nödvändigt vet vem jag är. Jag vet t.ex att personen som hackade mig och dessutom fortfarande gör det läser min dagbok.

 

Jag skrev mail till moderatorerna idag, om jag vill kan jag få starta ett konto med ett anonymt nick, men det känns inte på något sätt inte alls som samma sak.

 

Jag spelar inte på samma sida längre, är det ens någon ide att skriva dagbok när man inte avslöjar vilken sida man spelar på, sina resultat osv? Kommer ju innebära att jag inte heller postar HHs.

 

Haha helt fel forum för sånna här saker, jag sitter och kollar på fotbolls EM totalt uttråkad av frankrike matchen. :)

 

Det enda jag vill säga antar jag är:

riktigt tråkigt at man inte ska kunna ha dagbok utan att det innebär en så stor risk för att bli utsatt att det absolut inte är värt det.

 

men framför allt: en tanke till,

Finns det intresse för att skapa en gemensam dagbok för gubbarna på vårat kontor? dvs IRLsucks, Sexyterran, Pokerfejset, NiklasVegas?

 

fotbolls Em nu, mycket nöje!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste hålla med det mårten säger här,

 

Det är riktigt tråkigt för jag tyckte att min dagbok var rolig att skriva, men det är absolut inte värt det eftersom att jag ser det som att anledningen till att jag har blivit hackad är att många fler än nödvändigt vet vem jag är. Jag vet t.ex att personen som hackade mig och dessutom fortfarande gör det läser min dagbok.

 

Jag skrev mail till moderatorerna idag, om jag vill kan jag få starta ett konto med ett anonymt nick, men det känns inte på något sätt inte alls som samma sak.

 

Jag spelar inte på samma sida längre, är det ens någon ide att skriva dagbok när man inte avslöjar vilken sida man spelar på, sina resultat osv? Kommer ju innebära att jag inte heller postar HHs.

 

Haha helt fel forum för sånna här saker, jag sitter och kollar på fotbolls EM totalt uttråkad av frankrike matchen. :)

 

Det enda jag vill säga antar jag är:

riktigt tråkigt at man inte ska kunna ha dagbok utan att det innebär en så stor risk för att bli utsatt att det absolut inte är värt det.

 

men framför allt: en tanke till,

Finns det intresse för att skapa en gemensam dagbok för gubbarna på vårat kontor? dvs IRLsucks, Sexyterran, Pokerfejset, NiklasVegas?

 

fotbolls Em nu, mycket nöje!

 

absolut, skulle vara hur intressant som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...