Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick en kommentar på svenska spel idag vid borden om att jag varit lite inaktiv. Inaktiv är väl det minsta man kan säga, jag har varit allmänt frånvarande.

 

Sen senast har jag:

- Spelat för mycket skräpspel på Xboxen

- Blindbattlat mig ur SM

- Funderat på om jag inte borde röra på mig lite mer

- Börjat få tjejen att ge vika för mer sexy time

- Varit stupfull i Hultsfred

- Varit stupfull hemma

- Konstaterat att de flesta lärarer är jävla idioter

- Tröttnat på högskolan

- Försökt lära mig nya adobe flash

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Råka visst klicka skicka, och orkar inte köra en edit(även om edit är lite av min grej).

 

Och så gör jag det igen F**TA

 

I var fall, över till pokern.

 

Pokern har gått lite på slentrian. Haft en tung månad, annars rätt standard, inget märkvädigt, sakta plus. Börjat fundera på om jag inte borde skärpa mig och spela lite seriösare, lite mer, lite högre etc, men får väl se.

 

Mål:

- Spela mer

- Spela mer kvalitativt

- Enbart dricka finwhisky, ingen jävla JD.

- Komma innanför trosorna på Lisa87

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst är de det! Ungefär som att bajs hade smakat gott om det var allt du ätit hela livet.

 

Slutsats: JD är inte gott,och dina föräldrar lär inte ha gett dig barnmat som liten.

 

Jaja cooling , kör den otrevliga stilen bara.

 

Man kan ju inte förstöra whiskey med cola...

 

amatör fish

 

Nej , är e ingen finsmakare av whiskey och kommer nog aldrig bli heller. Smakar bra skit med cola och man blir full av det. Allt jag begär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja cooling , kör den otrevliga stilen bara.

QUOTE]

 

Luugn, jag gillar att bitas lite, eller i var fall nafsas!

 

Och lisa, jag är stolt över mig själv! så glöm det...

 

Förövrigt har jag gamblat lite ikväll, körde en billig HU-turre och en 50kr rebuy.

 

Kalaset sluta ungefär 1k+ vilket känns helt ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är en san veckoboksskrivare.

 

Pokern går ganska segt, händer typ ingenting, men verkar ju vara temat för alla svs-slaskare denna månaden.

 

På din privata fronten känns allt rörigt, börjar tvivla på mitt yrkesval. Detta beror till stor del på att högskolan ifråga är en jävla tramsskola. Söka jobb i finanskristider vore väl något?

 

Förövrigt behöver jag lite hjälp, börjat fundera på julklapp till flickvännen, har inte en aning, behöver lite tips. Ger er några nyckelord här:

- Svart

- Kåt

- Dålig musiksmak

- Tajt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja, ni är visst smygläsare de flesta, jag får leva med det. Sitter och dricker min whiskey och slaskar på svs, ett 500+ ligger det på, vilket känns ok, whiskeyn ger det ett tot på ca +472kr.

 

Vidare vill jag hälsa den fittan som drog dubbla hålpipor mot mig igår natt att jag hatar han mer än vad jag hatar Linda Rosing.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl prata lite mer poker för en gång skull, sitter och slölirar lite på bakfyllan. Cashgamet gick segt, så lirade lite blandade sitngos, marginellt plus där. Men lyckades klonka en 100kr sitngo till låtsas-sm 5-manna imorgon.

 

Startade en vanligt 100kr turre för skojs skull, gick drygt som fan, och glömde nästan bort den ibland, med blinds på 50/100 och ca 900marker kvar vakna jag till.

 

KQ mot AT all-in på QA2 - jag drar ut 3k(okänd hand var med också)

Minns inte vad som hände - 6k

99 mot AA all-in på 972 - 12,5

88 mot XX KJ287 - 15k

AK all-in mot QQ JJ - 20k

 

och så har det fortsatt, har för tillfället 25k, med average runt 6-7k och , tvåan trean och fyran har runt 7k. Wish me luck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny dag, nya möjligheter. Var tvungen att gå till skolan en sväng idag, kändes sådär faktiskt. Var där 1,5h ungefär, sen gick jag, trams. Passade på att köpa med två tonfiskbaguetter till mig och min hona, vilket i kombination med en god kopp kaffe gjort min dag så mycket bättre.

 

Att det även kom en lönespec som visade ca 4k+ för 19timmars jobb lyfte dagen ytterligare ett snäpp.

 

Idag blir det lite blandade småturneringar på SVS, spelar framförallt alla HU/duell, eftersom jag vill utveckla HU-spelet, ev blir det låtsas-sm-hu-turneringen. Ska även idag försöka nöta lite sitngos, inte för att jag har något vinstintresse av det, utan för att jag vill ha lite variation. Kan även sätta mig in bättre i vad lillebror försöker lära sig nu, han var med i börja på denna dagbok, och har förvisso ett bra ROI, men har knappt spelat.

 

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådär ja, spelat en stund nu. Nött lite sitngos med några hundra svenska riksdaler i förtjänst, inget märkvärdigt en kul tidsfördriv. Spela en Hu-turre och klonka en 4:e plats, så allt som allt är väl plusset 6-700riksdaler för dagen, Ligger ok till i 200kr texas som nyss starta, 24 startande och jag är 4/18 för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...