Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

1h lir nu och ett plus på rätt exakt 400riksdaler, uppdaterar exakt senare, men lägger in det nu :D. Hela vinsten donerades av en Koffe något som mot min AAtriss påstod sig floppat lägre triss, vilket i sanningens namn är skitsnack, för hans favoritsysselsättning var att reraisa mig med crap. Tack koffe! Du har precis betalat julklappen till min mor.

 

10/12 - +682

11/12 - +142

12/12 - +814

12/12 - +202

13/12 - -390

14/12 - +122

15/12 - +-0(ja typ i var fall)

16/12 - +855

17/12 - +-ca400

 

Totalt sen 10/12: +2830svenska riksdaler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uppdatera vad gårdagen sluta på, blev ett rätt fint 700+ som jag får vara nöjd med. Dock ser dagen ut att sluta på minus, träffar rätt illa och kommit fel in i ett par trebettade potter, lite steam tidigare hehe, men lugnt nu.

 

10/12 - +682

11/12 - +142

12/12 - +814

12/12 - +202

13/12 - -390

14/12 - +122

15/12 - +-0(ja typ i var fall)

16/12 - +855

17/12 - +- 713

18/12 - - Får se vad de slutar på

 

Totalt sen 10/12: +3143svenska riksdaler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rob är här och spelar nu, går väl ok för han han är typ even. Själv gåre åt helvete för typ tredje raka dagen, vilket är anledningen till dåliga uppdateringar. Behöver inte se handhistoriken också, räcker med att se när det går åt h-vete på bordet. Så jag återkommer när det hela lugnat ner sig. :) puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så lägesupdate :)

 

Jag leder boss €1k med blinds på 400/800 A50 vilket känns skönt, itm nu precis, men grus upp till finalbordet...

 

får se hur länge jag håller, tightar till mig och spelar nuts tror ja 8-)

 

Bjoelle plockar pockets hej villt, låter de som iaf, han sitter och lirar sitt cg, litet pluss atm, swingat lite grann..

 

Komigen HEJJA ÅSS! (ja med å)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så lägesupdate :)

 

Jag leder boss €1k med blinds på 400/800 A50 vilket känns skönt, itm nu precis, men grus upp till finalbordet...

 

får se hur länge jag håller, tightar till mig och spelar nuts tror ja 8-)

 

Bjoelle plockar pockets hej villt, låter de som iaf, han sitter och lirar sitt cg, litet pluss atm, swingat lite grann..

 

Komigen HEJJA ÅSS! (ja med å)

 

Visst swinga det, vilket är lite varför jag inte uppdaterat dagboken. Sen sist är jag någonstans 5-6k+, men nästan allt kommer från kvällen 23december och Julafton. Har börjat spela lite turneringar igen, brukar bli så i juletider då jag har lite mer tid, och i år då jag har ännu mer tid!

 

16/

 

Turneringarna har gått riktigt bra, även om det i riksdaler räknat kunde gått betydligt bättre. Hade en svit på FT-bubba, och därefter tre raka finalbord(8,7,1) Förstaplaten med folköl i hand och påhejad av Blokk.

 

Annars har det inte hänt mycket, julfirande med släkten, utgång igår som sluta åt helvete. Ligger i en buske någonstans mellan 23-00 utanför utestället och spyr, mår sen lite bättre tycker jag och går och köper mat. Med maten i näven och pratandes med flickvännen i telefon så halkar jag till och dunkar i bakhuvudet rejält i marken, ouch. Så här sitter jag med baksmälla, nackspärr och bula i bakhuvudet. Men men, saker kunde varit värre ;)

 

16/84 atm på svenska spel 100kr turre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Inte riktigt haft orken att uppdatera det senaste, cashgamet har börjat bli lite långtråkigt. Har spelast mestadels turneringar senaste 2veckorna, och då främst lite mindre med 50-200startande. Får säga att det har gått riktigt bra och jag har lyckats med 7st finalbord, även om jag ibland kännt att jag fått ta skit där istället för tidigiare i turneringarna. Bara idag lyckades jag med en 2a plats i nattpotten runt 4 imorse och en 4e plats i 300kr som gick vid 19 idag på Svs.

 

Med tanke på nya jobbet jag börjar nu den 12e så lär spelandet bli mindre, men kanske även mer kvalitativt. Tänkte gå över mer till turneringar ett tag och dra ner på cashgamet, delvis pga att jag fått för mycket av det goda och delvis för att turneringar känns som lite roligare nu när jag har flow.

 

Får passa på att önska er andra ett gott nytt år såhär några dagar för sent, :)

 

Decemberresultat: ca 10 000riksdaler +

Januari: Lite drygt 5000riksdaler + än så länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...