Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska vi ner till EPT KPH?

 

Rätt sugen efter alla bordellsidor vi slösurfade på igår :ola:

 

hahahaha, vi får snacka med zonni. Är ju hundra om jag kirrar något kval, annars mer osäkert, men lutar väl åt det.

 

Börjar dagen med 3,500GTD deepstack 20euros, turren jag van igår. Strax efter blir det 10euros 3,500GTD.

 

Edit: Vi slänger på 4000GTD 25euros med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Deepstack är verkligen något speciellt. Varför det är en fördel med deepstack är inte för att man själv har mer marker och därför inte nödvändigtvis behöver åka ut med någon form av combodrag. Deepstack är istället speciell för att det handlar om att folk tröttnar och kör ut sig ;)

 

är 6/28 för tillfället, 10prisplatser, alla har goa spelbara stackar, så känns som det kan utveckla sig bra det här.

 

Om och om och om igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hamna HU mot en stabil kille med jämna stackar, men korten var inte riktigt med mig, och efter ALL-IN med KT mo 44 och brädan ger QJ5J... och inte levererar ett av mina riverkort får man nog trots allt vara jävligt nöjd med en 2a plats, har ju faktiskt haft flow med mina HU i turneringarna det sista förövrigt så.

 

ca 680euro gav 2a platsen, vilket ger dagen ett + på 580euro

 

Och med nuvarande eurokurs tror jag att jag precis sprängde 50k för månaden :D

 

SÅ jepp, bjoelle gör det, igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG !

...Bubblade i Texas Återköp ikväll, hade mkt marker på FT när det var 8 kvar, en höjer och jag ställer direkt på AA, skriver att jag har AA i chatten, pallar inte bli utdragen, han synar på KK och drar in en K på river, finns den? Både hade mycket marker där så hade varit stor CL annars, älskar bubblan...

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter hemma i soffan och njuter av en cola/vanilj vodka grogg, fan att den dära vanilj colan försvann, nu får man ju bli alkis. Har varit runt och småshoppat lite idag, en runda på systemet som blev dyrare än tänkt, en sväng på bodyshop som alltid blir dyr när tjejen är med, och så lite skjortor i lite klädbutiker.

 

Ska till en god väns 22års fest idag, han och två killar till har något tillsammans, kan nog bli ganska urartartat, eller så blir det jätteordentligt, svårt att säga. Jag har i var fall laddat upp med en sprittank i form av en "bensinstation" i mindre skala som ska fyllas med sprit, festligt.

 

Sen går jag ut med en öppen fråga, DU(säger inte ditt namn här på pf) som igår söp skallen av dig och bjöd med/och beställde resa till solen för alla polare. Känner du dig lite små bränd i skallen idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska jag förövrigt till ikea med flickvännen, sånt är som ni alla vet helt jävla livsfarligt. Stor risk för att bli av med pengar.

 

Inköp som finns på flickvännens lapp:

- Nytt skrivbord(bra då slipper jag ryggvärk)

- Ny stekpanna (jag brände sönder den andra och lekte gaskammare här inne)

- Nya köksstolar (Om jag får bestämma)

 

Inköp som inte står, och som jag därför kommer vägra betala:

- små doftljus

- glas

- tyger

- fula lampor

- fula burkar

- 1kr grejer som kamprad hånar oss för att vi köper.

 

Rapporterar om hur det gick sen. Håll tummarna för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...