bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 gz bjoellle:) tack, man skulle kunna säga att spelet har lossnat Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 congratz Tack! Och än en gång grattis tipp köpenhamnspaketet, ska kvala jag med tänkte jag, hoppas vi ses där! Citera
Roob Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 Ska vi ner till EPT KPH? Rätt sugen efter alla bordellsidor vi slösurfade på igår Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 Ska vi ner till EPT KPH? Rätt sugen efter alla bordellsidor vi slösurfade på igår hahahaha, vi får snacka med zonni. Är ju hundra om jag kirrar något kval, annars mer osäkert, men lutar väl åt det. Börjar dagen med 3,500GTD deepstack 20euros, turren jag van igår. Strax efter blir det 10euros 3,500GTD. Edit: Vi slänger på 4000GTD 25euros med. Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 24/98 i deepstacken, ca 220 från början. Gambla i 10euron och åkte ut, fick något ryck haha. 25euron har precis börjat. Citera
Roob Postad 16 Januari , 2009 Rapport Postad 16 Januari , 2009 goggogo jag cg grindar som en polsk-hora Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 goggogo jag cg grindar som en polsk-hora Ja min turregrind går rätt uselt idag med så , fast kan inte gå bra alla dagar. Har en turre kvar, så chillar lite och lirar den. Annars slutar jag på - 70-80euro, whatever Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2009 Deepstack är verkligen något speciellt. Varför det är en fördel med deepstack är inte för att man själv har mer marker och därför inte nödvändigtvis behöver åka ut med någon form av combodrag. Deepstack är istället speciell för att det handlar om att folk tröttnar och kör ut sig är 6/28 för tillfället, 10prisplatser, alla har goa spelbara stackar, så känns som det kan utveckla sig bra det här. Om och om och om igen? Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Finalbord i 40euro deepstack, vi är 6kvar och jag guppar lite mellan 2/6 - 4/6, är väldigt spelväligt med djupa stackar. Garanterad ca 300euro, vilket får ses som bra. Uppdaterar nog hur det gick när jag vaknat... astrött. Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Hamna HU mot en stabil kille med jämna stackar, men korten var inte riktigt med mig, och efter ALL-IN med KT mo 44 och brädan ger QJ5J... och inte levererar ett av mina riverkort får man nog trots allt vara jävligt nöjd med en 2a plats, har ju faktiskt haft flow med mina HU i turneringarna det sista förövrigt så. ca 680euro gav 2a platsen, vilket ger dagen ett + på 580euro Och med nuvarande eurokurs tror jag att jag precis sprängde 50k för månaden SÅ jepp, bjoelle gör det, igen. Citera
-xfx- Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 GG !...Bubblade i Texas Återköp ikväll, hade mkt marker på FT när det var 8 kvar, en höjer och jag ställer direkt på AA, skriver att jag har AA i chatten, pallar inte bli utdragen, han synar på KK och drar in en K på river, finns den? Både hade mycket marker där så hade varit stor CL annars, älskar bubblan... Citera
HSvensson Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Säg inte att det var du? För då tar jag första bästa tåg till Linköping Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Säg inte att det var du? För då tar jag första bästa tåg till Linköping lol hijacka inte min dagbok. Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 Sitter hemma i soffan och njuter av en cola/vanilj vodka grogg, fan att den dära vanilj colan försvann, nu får man ju bli alkis. Har varit runt och småshoppat lite idag, en runda på systemet som blev dyrare än tänkt, en sväng på bodyshop som alltid blir dyr när tjejen är med, och så lite skjortor i lite klädbutiker. Ska till en god väns 22års fest idag, han och två killar till har något tillsammans, kan nog bli ganska urartartat, eller så blir det jätteordentligt, svårt att säga. Jag har i var fall laddat upp med en sprittank i form av en "bensinstation" i mindre skala som ska fyllas med sprit, festligt. Sen går jag ut med en öppen fråga, DU(säger inte ditt namn här på pf) som igår söp skallen av dig och bjöd med/och beställde resa till solen för alla polare. Känner du dig lite små bränd i skallen idag? Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 jaghkar druciot 4grogggar fyraöl och en välkomsdriln, allt chiill, nu turee, bätre än igår är målet. Citera
bjoelle Postad 17 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2009 ALkooglhriggen slår ut mig QQ mot T9färgdrah och KJ på KQ2 jäveäa fittor. Citera
Roob Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 Hemkommen från bräggårn lam ki säga att de var allt annat en dålig dansa med 2 brudar är nuts + en som grindar sitt arlse mot kuken i ~1 timme, ger bättre result, lets hook her up tomorrow! cheers! /Fyllerob Citera
bjoelle Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2009 go to sleep n*ggah Helt seriöst, fitta, alkoholriggen slog ut mig första handen. Jag går ju in som favorit rejält med min QQ, T9, suck, att spela så i en fucking deepstack, han borde dö. Citera
bjoelle Postad 18 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2009 Nu ska jag förövrigt till ikea med flickvännen, sånt är som ni alla vet helt jävla livsfarligt. Stor risk för att bli av med pengar. Inköp som finns på flickvännens lapp: - Nytt skrivbord(bra då slipper jag ryggvärk) - Ny stekpanna (jag brände sönder den andra och lekte gaskammare här inne) - Nya köksstolar (Om jag får bestämma) Inköp som inte står, och som jag därför kommer vägra betala: - små doftljus - glas - tyger - fula lampor - fula burkar - 1kr grejer som kamprad hånar oss för att vi köper. Rapporterar om hur det gick sen. Håll tummarna för mig. Citera
Lisa87 Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 IKEA är livsfarligt. Går inte att gå in där utan att vara där i 3 timmar. Citera
Roob Postad 18 Januari , 2009 Rapport Postad 18 Januari , 2009 IKEA frivilligt från en man = homosexuella-vibbar... gogogogo bjoelle Citera
Recommended Posts