Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sådär ja ny dag. Tänkte intespela så mycket idag, börjar nya jobbet imorgon, så tanken är att ta det rätt lugnt.

Har funderat lite över de här DON/coolers sitngosen, känns som jag har en schysst strategi som fungerar relativt bra, har över ett mindre sample landat på de ungefärliga 10% jag hört nämnas som rimligt. Men någonstans känns det som att det faktiskt borde gå att få bra mycket bättre än 10%. Jag menar inte 25-30%, men 15% känns som det borde vara möjligt.

Någon som själv spelar dessa? har någon bra länk? Några bra tankar?

• Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sitter med en burk cola en dosa göteborgs våldtäkt och myser med täcke och laptop i soffan. Lite twin peaks på tv:n, harmoni.

På toppen av detta är jag 10/18 i en 20euros turre top 12 för pengar..

då myser vi oss itm pojkar!

Postad

nananananna nanananan nananana BJOELLE!!!

KLONK!

1a och 552euros till mig! :D

Körde över finalbordet fullständigt, hitta mina hackkycklingar och snodde blinds så det stod härliga till. En bra hand och jag utöka chipleaden rejält och kunde börja pusha runt allihopa, när blindsen väl gått upp till 2,5/5k och de flesta var riktigt short var det bara att hitta pushknappen blixt ;)

GG WP BJOELLE!

Postad
nananananna nanananan nananana BJOELLE!!!

KLONK!

1a och 552euros till mig! :D

Körde över finalbordet fullständigt, hitta mina hackkycklingar och snodde blinds så det stod härliga till. En bra hand och jag utöka chipleaden rejält och kunde börja pusha runt allihopa, när blindsen väl gått upp till 2,5/5k och de flesta var riktigt short var det bara att hitta pushknappen blixt ;)

GG WP BJOELLE!

GG !

Helt sjukt vilken rush du är inne i, mindre bra för mig som troligtvis lägger ner för gott / ett bra tag framöver.

Bubblade i Texas Återköp ikväll, hade mkt marker på FT när det var 8 kvar, en höjer och jag ställer direkt på AA, skriver att jag har AA i chatten, pallar inte bli utdragen, han synar på KK och drar in en K på river, finns den? Både hade mycket marker där så hade varit stor CL annars, älskar bubblan...

Men bra av dig, lira på! :)

Postad
GG !

Helt sjukt vilken rush du är inne i, mindre bra för mig som troligtvis lägger ner för gott / ett bra tag framöver.

Bubblade i Texas Återköp ikväll, hade mkt marker på FT när det var 8 kvar, en höjer och jag ställer direkt på AA, skriver att jag har AA i chatten, pallar inte bli utdragen, han synar på KK och drar in en K på river, finns den? Både hade mycket marker där så hade varit stor CL annars, älskar bubblan...

Men bra av dig, lira på! :)

Tack! Fast samtidigt vill jag nog påstå att jag inte springer så enormt bra. Jag spelade tex igår runt 10 turrar med 1 ITM, och då 15e plats och en spottstyver efter två beats. Och resterande turrar var det stock upp i rumpan på långt innan ITM. Jag har dock aldrig tidigare haft så mycket ork för att nöta turrar, även om jag anser mig vara bra mycket bättre på det än just cashgame. Men tog mig tid från 23december då jag fått en lucka mellan studie och jobb.

Som det ser ut nu kommer jag fortsätta med turneringar, lägga cashgamet åt sidan för ett tag.

Än en gång tack, och ge inte upp!

Postad

Börjat känna ett sug efter att ta ett skott på någon form av satellit till EPT köpenhamn, någon med koll på satelitter som vill hjälpa till? Jag vet ju att pokerstars har mängder av kval, men vad finns mer att finna?

Postad
Börjat känna ett sug efter att ta ett skott på någon form av satellit till EPT köpenhamn, någon med koll på satelitter som vill hjälpa till? Jag vet ju att pokerstars har mängder av kval, men vad finns mer att finna?

En polare till mig kvalade för 2 min sedan in till EPT i köpenhamn via två turrar på HeyPoker.

Postad

Jag klonka, flickvännen var vaken och jag fick vad jag ville.

Har precis kommit hem från första dagen på nya jobbet, var mycket nya intryck ´men känns väldigt bra. Sitter och kollar på några turrar ikväll, då flickvännen åkt hem till föräldrarna några dagar känns några turneringar lämpligt.

Postad
Grattis, riktigt imponerande resultat måste jag säga! Jag har inte missuppfattat att du oftast inte lirar mer än omkring 5 turneringar under en kväll?

Skriv gärna lite mer om vad du har för spelstil i tidigt skede, senare skede osv om du orkar.

Kul dagbok som jag följer även om jag saknar din tidigare rubrik, "Utsliten jävla lärare" eller vad du hade.

Fortsätt skriva, GL!:-D

Var tvungen att lyfta fram denna kommentaren. Jag skriver inte allt igen, men jag undrar precis samma sak om din spelstil?! ;)

Postad
FU, jag är redo för att knulla din syster.

Du kan la köra upp till norge då, eller nej.. juste... du har ju inget körkort...

ska du ha skjuts?

LETS GRAJND.

Postad

Inte orkat vara sådär jätteduktig på att skriva senaste dagarna, men nu är jag här. Rob är här och spelar, eller ja, mest spelar han dålig musik och framstår som en liten mexikansk pizzabagare med viss sug efter en hård 22centimetare från någon äldre man vid namn paco. Men nog om det.

Har införskaffat ny laptop, då den andra dog tedöden. Den hade förvisso snart dött utsliten-jävla-skit-laptops-döden snart ändå, så ingen skada skedd. Så tog tillfället i akt att införskaffa nya macbooken, och vilken jefla dator! Är sjukt nöjd än så länge. Skriver just nu från den, fast använder xp nu :D

Så jag har en dator med os x som jag helst använder normalt, och har xp med för pokerspelandet. Vilken grej!

När det kommer till spelet har jag klämt 5-6turrar senaste 4dagarna, men verkligen inte haft någon motivation. Har varit helt död när jag kommit från jobbet nu första veckan. Men med flickvännen bortrest så har det likförbannat blivit spel. Nu är jag i var fall 35/97, med någonstans runt 220startande i 20euros deepstacken på boss, utöver det slaskar jag mikro NL på boss för själva nöjjets skull.

Puss

/eder bjoelle

Postad

Spräckte FT-bubblan precis. Har en kille som på blinds 2/4k haft standard raise på 24k/38k, när jag väl plockar AK, och smeker in mina 85k mot hans KQ, får vi split på 9hög fucking jävla stege. Hans sharkscope visar fiskskål och jag spyr.