Gå till innehåll

Bjoelle - någon som åker mot ängelnturren från hultan hållet? :)


bjoelle

Recommended Posts

  • Svars 540
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Godmorgon allesammans! Har påbörjat dagen med ett besök från svärföräldrarna som varit i Göteborg på hundutställning i helgen, förutom att jag kände mig som ett nyvaket knarkluder så var det bra. Svärmor påpeka att vi kanske hade lite mycket disk, diskmedlet är slut och inte orkat gå och handla.

 

Har ägnat några tidigare timmar idag åt lite Fable 2 till 360, fantastiskt spel än så länge.

 

Nu till pokern, starta en standard 100kr turre på svs, denna med 130 spelare. Förutom just turren så blir det två 10-manna bord 0,5/1, varför undrar ni? Jo för brorsan ska spela denna nivån, och jag har ärligt talat svårt att ge han riktigt bra råd, så känner att jag kanske får nöta några timmar själv för att förstå nivån. Den är ju väldigt speciell, nötförsäljande och slaskande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VÄLDIGT MÅNGA !

 

Ok, bra att veta. Ska börja välja bord efter vart alla lasse snubbar sitter. FÖrövrigt går turren segt, spelat 3händer, och har aldrig varit över 2k med 1,k i start. Däremot nere på 400. På bb med KT och med 4limpare i potten väljer jag pushen med dryga 1400, knappen har limpat 66 och instasynar. Inget spel jag direkt förstår, push från knapp där hade jag däremto förstått.

 

Handen efter med mina 400kvar dyrdubblar jag med lite tur med 45suited. Nu är det första pausen och jag är skitsur, hade precis överlevt blindsen, men blir flyttad till nytt bord och får bb direkt när pausen är slut, vilket är 100/200 med min fitt 2kstack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför älskar vissa att limp-syna sig allin och rövknulla en!?

 

Med 4,6k stack på 100/200 pushar jag från knapp efter 3limpare en som dubblar och en som synat dubblingen, ett standardspel i min mening. Det är 1600 i potten som jag vill åt. En kille, låt oss kalla han sumfucka bestämmer sig kvickt, trots att han bara täcker mig med 800-1000 att hans 77 är handen han ska dö med, och vips ute på 34e plats. Är kallt idag i turneringarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som den underbara veckoskrivaren jag är ska jag nu uppdatera.

 

Efter några steamiga dagar på svs, så tar jag ett break från svs, vilket skulle visa sig skulle vara bland det bästa jag gjort!

 

Planen är att gå över till ett bossskin där bananerna är många, så har börjat lira där sen igårkväll. Började med att missa finalbord efter en snöpplig 4outare på river. Påbörjade dock denna dagen med en 2a plats i en suckerturre och ett 100euro pris. Precis innan jag signa upp på den nya primära siten så slänge jag in några euros på b2b för lite härligt slask, hade 20euro kvar idag så anmälde till en standard 20euro turre. Klonk på den efter 40k vs 200k underläga i HU och 580 friska euros.

 

Resultat i januari:

+2500kr

+680euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty roob! Men vad vore jag utan dig :) min trogna påhejjare!

 

Denna dagen tar faktiskt rekord som min bästa dag någonsin. Spelat sen 13 idag då frugan och jag deala om att om jag handlar städar hon. Har tre finalbord(2,1,1) och närmare 1900euro i vinster idag, vilket också är vinsten, pga lite tunt cashgamespel som finansiera inköpen.

 

Finalbordet var tungt, ett tag när vi var tre låg jag trea efter att mr.flipp hade klarat fyra flipps. Mr flipp mötte jag sen i hu, med 100k mot 50, på 1500/3000blinds höjer jag 7,5k med A3, A45 och han instapushar. Eftersom han var en jävla apa instasyna jag och hittar T5 som inte får dra ut. 1,2k euro gav det.

 

 

SÅ vi skriver om!

Januariplus:

+ 2500kr

+ 1900euro

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha harvat nere på 2,5k och ca 10bb ett tag har jag nu nått finalbord. Och inte nog med finalbord, är även chiptvåa och fick nöjet att bubbla en stackare. :D

 

Nu går vi mot 1200euro! GOGOGO!

 

Jag springer som blom90!... eller nja..

 

Du som 3outade ut mig som 3a i b2b €50 igår? Min KK hade no chance vs AJo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...