Starfitter Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Pf har totalt tappat sin charm iom att hatab2b gav upp sin dagbok Citera
Juggler Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Det ryktas om att Hata har gått ner sig i tvspels-träsket. Vi får väl se när han dyker upp igen. Citera
Saint_Bjorn Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag har hört rykten att han går en skånskakurs nu för att förstå vad de säger på CC i Malmö. Citera
byling Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag som kom sent in i dagboken, av rent ignoranta skäl, sveper dagligen igenom PF för att bli besviken, ingen hata idag heller. Jag när en hysteriskt stark önskan att han ska fastna i dagboksträsket istället för dito tv-spel. Jag drar en träsko längs horisonten ( urgisk lyckoframkallare) och kliar grannens eksem (turbringande gest från Grötö) samt sänker en kristdemokrat(urgammal önskan) Och hoppas att detta kan få dagboken tillbaka! Citera
demimonde Postad 23 Maj , 2008 Rapport Postad 23 Maj , 2008 Jag har hört rykten att han går en skånskakurs nu för att förstå vad de säger på CC i Malmö. Men huer faen speilar due dien jäuevla fiesk Citera
Recommended Posts