QoS Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 ><(('> = fisk fo = fuck off osv. fu = fuck you gg = good game, när en sng är slut gg = great game (eller gay game, hehe) gl = good luck imho = in my humble opinion lo2 = lotto lol = laughing out loud nb= nice bet nc = det vill jag ha till nice catch ? nc = nice call nf = nice flop nh = nice hand omg = oh my god pm = pocket money (om nån blir förbannad på dig när du vinner en pott) retard = får du ofta höra när du gjort en idiot call och vunnit potten rotfl = rolling on the floor laughing tj = tank jo ty = thank you u2 = du oxo wink ul = unluck ul = unlucky wp = well played wp = well played, när någon faktiskt spelar ut mig wtg = way to go wylscwtw = would you like some cheese with that whine xoxo = hugs and kisses !! yw = your welcome Fröslag av Swede, fraallan, Macaronis, HeadLess-, FlexWheeler, Kubo, pokerperrra, Pedi, Sparven, NeoSlayer, gnuffe och sammanställt av QoS. Citera
Kajjan Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 vad betyder Imao??? ser det hela tiden men har inte orkat ta reda på vad det står för. //kajjan Citera
Kajjan Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 tackar, har alltid trott att det var ett I i början //kajjan Citera
ayecappy Postad 25 Mars , 2005 Rapport Postad 25 Mars , 2005 pm = pocket money (om nån blir förbannad på dig när du vinner en pott)retard = får du ofta höra när du gjort en idiot call och vunnit potten du pratar av egna erfarenheter? **** = fuck eller shit ****** = väldigt ofta nigger.. Citera
Lundan Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Hade för mig att IMAO betyder "In My Arrogant Opinion". Citera
derTommi Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag spelade en SnG på Expekt. I en hand gick två spelar all in preflop och två till efter flopen. En av dom vann med AA på handen och tre spelare åkte ut. Imponerad av den fina handen och glad för utspelade motståndare skrev jag nh i chatten. Då får jag värsta utskällningen av en av de utspelade spelarna typ "do you think it was hard to play that hand idiot?" . Sen kallade han mig noob och annat trevligt. Mycket fräckt att kalla mig noob, tycker jag, som spelat i över en månad. Jag bad honom sluta gråta och sa att han säkert vinner nästa gång. Då försvann han. Som jag har förstått saken så använder man wp när någon spelat en hand bra och nh när själva handen är bra. Har jag missuppfattat? Citera
busen Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 roflmao - rolling on floor laughing .... Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Vänner, fy = fuck you fo = fuck off Citera
psykologen Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jag spelade en SnG på Expekt. Som jag har förstått saken så använder man wp när någon spelat en hand bra och nh när själva handen är bra. Har jag missuppfattat? Aaa. Well played. Mycker sällan som det används, tyvärr. Citera
Macaronis Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Vänner, fy = fuck you fo = fuck off Personligen brukar jag skriva "fu" varje gång jag förlorar en större pott Citera
Nusseman Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 roflmao - rolling on floor laughing .... Nja, rotflmao ska det vara och det betyder Rolling on the floor, laughing my ass off. Citera
Swede Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 nsvevpm = nusse skall vara en valdigt pedantisk moderator Citera
Ugrath Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 wylscwtw = would you like some cheese with that whine hahaha aldrig sett den i chatten omfg = oh my fucking god wtf = what the fuck wth = what the hell Citera
arealloser1 Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 AK= Anna Kournikova...........looks good but never wins! Citera
babyface10 Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 -whats your adress Är min standard kommentar när jag blir utdragen Citera
Che Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 2 e z, too easy (mnåste skrivas när man drar ut ngn, dålig karma till nästa gång annars) Citera
Hjort Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 2 e z, too easy (mnåste skrivas när man drar ut ngn, dålig karma till nästa gång annars) Heh, jag har börjat köra: "You like that, yes?" i de lägena. Fast jag har en känsla av att det inte förbättrar ens karma direkt. Citera
busen Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 roflmao - rolling on floor laughing .... Nja, rotflmao ska det vara och det betyder Rolling on the floor, laughing my ass off. Nej, för det klingar inte lika fint Citera
Animaniac Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Heh, jag har börjat köra: "You like that, yes?" i de lägena. Fast jag har en känsla av att det inte förbättrar ens karma direkt. Haha, fan vad bra! Tilt mode = ON Ska köra med det nästa gång jag drar ut nån bara för att se reaktionen. Citera
DunderKlump Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Sista veckan har jag sett ett antal skriva AITF på crypto, har inte den blekaste jävla aning om vad det betyder men dom har blivit utpetade en efter en.. Wtf is a/an AITF? Citera
Eddie88 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Ingen som använder det mogna utrycket Hu-Horunge inte headsup alltså--- Citera
DunderKlump Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Ingen som använder det mogna utrycket Hu-Horunge inte headsup alltså--- Nej. Tror faktiskt jag svarar för alla nu. Det är nog bara du. Citera
Recommended Posts