TotalFarsa Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Hade jag vart i din polares svettiga skor hade jag gjort allt för att stoppa utbetalningen och meddela sajten om deras misstag. Det är ju inget annat än bedrägeri att försöka casha ut pengarna. Förstår allvarligt talat inte hur han vågar... Det är ju inte direkt som att hitta en säck med pengar nedgrävna under en stubbe i skogen /TF - moralens tvivelaktiga väktare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Publiken Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Det är väl bara att hoppa upp i limit en vecka... Efter veckans slut har du dubblerat pengarna och kan med gott samvete betala tillbaka riksdalerna! Förlorar du, är det inte så mycket dom kan göra... Det är vad jag hade gjort ivarfall!! Good luck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Jag har ingen moral ta pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 moralen är nog inget problem för de flesta av oss, anledning till trådstarten är ju bland annat få lite tips på hur han ska få ta del av pengarna på bästa vis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 A men då erdet bar att ta pengar och va gladdom kan aldrig ta till baka det som inte finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Finns inte en chans att din polare klarar sig undan detta. Möjligt att det håller någon/några veckor men förr eller senare kommer de att upptäcka detta och blir han återbetalnings skyldig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Finns inte en chans att din polare klarar sig undan detta. Möjligt att det håller någon/några veckor men förr eller senare kommer de att upptäcka detta och blir han återbetalnings skyldig. Exakt! Vaddå? Hade du vågat göra likadant om Neteller hade satt in 10k för mkt på ditt konto? Förmodligen inte, eller hur... Handlar inte om moral, eller jo, till viss del gör det ju det, utan det handlar om att din polare kommer att åka dit så det sjunger om det... 10 k är mycket pengar att försnilla... Fattar inte att folk kan skriva att han ska casha ut, spela på högre limit osv osv... Jaja... Lycka till /TF - har inte moral nog att ens bli väktare på Securitas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Gaming club firar ett års jubileum. Så de lottar ut en massa pengar till pokerspelare som spelat minst 150 rakedhands. Skulle tro du har haft tur och vunnit dina 10.000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Jag är full så lysna inte på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 gaming club startades 1996 men annars hade varit ett riktigt fint alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 gaming club startades 1996 men annars hade varit ett riktigt fint alternativ Ett år med poker kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Appropå jubileumsalternativet känns det som personen i fråga borde bli notifierad att något sådant har hänt. En massa grattis popups och mail etc. etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Nej, nej sånt händer inte när det är på riktigt eroz, det är bara när det är bluff När det för en gångs skull är på riktigt så skickar man inget sånt utan meningen är att folk ska tro att det är ett misstag och insistera på att ge tillbaka pengarna i rädsla för komplikationer Dock kanske det kan vara som Andersson säger ang pokerdelen, att denne fyller 1år och lottar ut pengar, är det nån sanning bakom det du skriver eller var du bara ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Wow, jag tycker det är helt otroligt att se hur många som tycker det är OK att sno $10000 bara för att ett tillfälle att enkelt göra det uppenbarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gueststar Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Hej alla Pokervänner! Det är jag som är killen med 10K extra på sitt konto!Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours" Men jag tackar för alla svar , men problemet är löst! Jag är miljonär! "nästan ialf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Låter nästan som en äkta Hollywood movie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D.H. Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours" Åh, då är det bara att gratulera då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LeftyMan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Varför kände jag på mig att det skulle vara du. Lotto tomte det är väl bara å gratulera då! 10,000 $ är ju aldrig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 haha fan det trodde jag aldrig att det skulle vara. KUL FÖR DE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Du borde ha lirat bort dom på 25/50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Hej alla Pokervänner! Det är jag som är killen med 10K extra på sitt konto!Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours" Men jag tackar för alla svar , men problemet är löst! Jag är miljonär! "nästan ialf Din *... Man har inte turen att vinna 10k sådär! Men *grr* grattis då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 GRATTIS! men du kanske ska lägga av att lira poker? börja spela på keno o lotto istället =) verkar vara din grej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WeeM Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Kom på att du enligt Gamingclubs lagar måste ge mig 25% av vinsten eftersom det var genom mig du började spela på Gamingclub Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 Här sitter man och spelar disciplinerad poker, tar risker, bluffar, horar bonusar under jättedryga pass, drar till med lite powerpoker mellan varven, tar fler risker och man liiiiiiiiiiiider värre än vilken konstnär som helst för att bygga upp rullen på ett seriöst sätt och så kommer en snubbe som plötsligt fått $10 000 dollar på sitt kontot som han tänkte behålla helt olagligt och omoraliskt och sen visar det sig att han vunnit på lotteri och får behålla pengarna helt lagligt... Men det är lugnt. Jag är glad för din skull. Jag är nåt så in åt helvete glad för din skull. Faktum är att jag är något alldeles så in åt helvete överlycklig för din skull. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eroz Postad 10 Mars , 2005 Rapport Share Postad 10 Mars , 2005 GRATTIS! men du kanske ska lägga av att lira poker? börja spela på keno o lotto istället =) verkar vara din grej! WORD! Gratz ma man. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts