Gå till innehåll

Min kompis har fått $10k extra på kontot, vad göra?

WeeM

Recommended Posts

Hade jag vart i din polares svettiga skor hade jag gjort allt för att stoppa utbetalningen och meddela sajten om deras misstag. Det är ju inget annat än bedrägeri att försöka casha ut pengarna. Förstår allvarligt talat inte hur han vågar... Det är ju inte direkt som att hitta en säck med pengar nedgrävna under en stubbe i skogen :shock:

/TF - moralens tvivelaktiga väktare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Finns inte en chans att din polare klarar sig undan detta. Möjligt att det håller någon/några veckor men förr eller senare kommer de att upptäcka detta och blir han återbetalnings skyldig.

Exakt! Vaddå? Hade du vågat göra likadant om Neteller hade satt in 10k för mkt på ditt konto? Förmodligen inte, eller hur... Handlar inte om moral, eller jo, till viss del gör det ju det, utan det handlar om att din polare kommer att åka dit så det sjunger om det... 10 k är mycket pengar att försnilla... Fattar inte att folk kan skriva att han ska casha ut, spela på högre limit osv osv...

Jaja... Lycka till :roll:

/TF - har inte moral nog att ens bli väktare på Securitas... ;)

Länk till kommentar

Nej, nej sånt händer inte när det är på riktigt eroz, det är bara när det är bluff :D

När det för en gångs skull är på riktigt så skickar man inget sånt utan meningen är att folk ska tro att det är ett misstag och insistera på att ge tillbaka pengarna i rädsla för komplikationer :D

Dock kanske det kan vara som Andersson säger ang pokerdelen, att denne fyller 1år och lottar ut pengar, är det nån sanning bakom det du skriver eller var du bara ironisk?

Länk till kommentar

Hej alla Pokervänner! Det är jag som är killen med 10K extra på sitt konto!Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours"

Men jag tackar för alla svar , men problemet är löst! :)

Jag är miljonär! "nästan ialf ;)

Länk till kommentar

Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours"

Åh, då är det bara att gratulera då! :D

Länk till kommentar

Hej alla Pokervänner! Det är jag som är killen med 10K extra på sitt konto!Jag var nyss inne på min mail och kollade, och där stog det "Congratulations on your big win in Belle Rock Gaming’s 1st Birthday Promotion! Your 10,000 credits will be deposited into your gaming account within 72 hours"

Men jag tackar för alla svar , men problemet är löst! :)

Jag är miljonär! "nästan ialf ;)

Din *... Man har inte turen att vinna 10k sådär! Men *grr* grattis då :evil:

Länk till kommentar

Här sitter man och spelar disciplinerad poker, tar risker, bluffar, horar bonusar under jättedryga pass, drar till med lite powerpoker mellan varven, tar fler risker och man liiiiiiiiiiiider värre än vilken konstnär som helst för att bygga upp rullen på ett seriöst sätt och så kommer en snubbe som plötsligt fått $10 000 dollar på sitt kontot som han tänkte behålla helt olagligt och omoraliskt och sen visar det sig att han vunnit på lotteri och får behålla pengarna helt lagligt... :evil:

Men det är lugnt. Jag är glad för din skull. Jag är nåt så in åt helvete glad för din skull. Faktum är att jag är något alldeles så in åt helvete överlycklig för din skull. Grattis.

;)

Länk till kommentar